Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op maandag 15-03-2004 om 17:50:12
https://www.nlhiphop.nl/question.php?id=11&action=answer

check prijsvraag... hieronder een selectie van shoutouts

"Jullie zijn echt gruwlijk diggie dope !!! Als ik win ! hahah"

"Ik vind jullie de beste, echt waar jullie willen niet weten!!!!!!"

haha ben benieuwd wat de rest wordt... shit is gangster
dap
038
Gepost door dap op maandag 15-03-2004 om 19:22:07
hehe van ene n8:

nlhiphop.nl Last van overmatige haaruitval? Of nog erger...... last van beginnende kaalheid? Tel Sell heeft voor u het middel om dit tegen te gaan. Niemand zit er toch op te wachten dat zijn schedel zichtbaar wordt. nlhiphop.nl heeft een unieke formule. nlhiphop.nl verbetert de conditie van het haar en gaat daarmee ook kaalheid tegen. nlhiphop.nl bevat o.a. natuurlijke plantenextracten en is samengesteld met alleen de beste ingrediënten. nlhiphop.nl is eenvoudig te gebruiken. Het enige wat u hoeft te doen is nlhiphop.nl aanbrengen op de vochtige hoofdhuid, ongeveer 30 tot 45 minuten voordat u gaat douchen. De speciale formule dringt heel snel, diep door in het haar, de haarwortels en de hoofdhuid om te reinigen, te verstevigen en te revitaliseren. De haarwortels worden gevoed en hierdoor gaat het haar mooier en dieper glanzen. Een bijkomend voordeel van nlhiphop.nl is dat het roos tegen gaat. Geen last meer van die vervelende schilfertjes waar iedereen zich voor schaamt. nlhiphop.nl is absoluut onschadelijk Voortaan glanzend, gezond haar en zonder roos. Mooi, sterk haar dankzij nlhiphop.nl. Stuur nu uw bestelling door naar Tel Sell. In plaats van een flacon ontvangt u tijdelijk twee flacons van elk 200 ml nlhiphop.nl voor de unieke prijs van slechts € 49,95! Heeft uw partner dezelfde problemen? Bestel dan direct een extra pakket. Voor het tweede pakket in dezelfde bestelling betaalt u nog minder, slechts € 34,95. Als dat geen besparen is! U wilt toch ook gezond glanzend haar. Dat kan nu met nlhiphop.nl. Dus bestel nu!! Pakket bevat: - 2 flacons à 200ml. (één flacon gratis).
Mip
Gepost door Mip op maandag 15-03-2004 om 20:28:55
damn N8 jij hebt echt tijd teveel heh?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 15-03-2004 om 21:17:14
En dat om shout outs vragen gevaarlijk is blijkt wel weer...
"dap ik krijg nog geld van je..."
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op maandag 15-03-2004 om 21:19:49
wat niet eens waar is
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.