Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 25-01-2011 om 21:03:14
Welke honden heb je of staan op je verlanglijstje?

Ik zou graag één of meerdere van deze soorten willen. Wel veel ruimte voor nodig dus hoop dat het me gaat lukken om ooit veel grond rond mijn huis te hebben.

1. Leonberger


Omvang:


2. Kaukasische herder


Ter illustratie van de (mogelijke) omvang:


3. Alaska Malamute
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2011 @ 21:24:27 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Supreme
Gepost door Supreme op dinsdag 25-01-2011 om 21:11:57
Mag je veeeeuuull geld hebben!

Ik heb een chiwauwa trouwens.
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 25-01-2011 om 21:18:26
Ik dacht oprecht dat dit over de Belastingdienst zou gaan.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 25-01-2011 om 21:22:44
Hehe, of de knvb

@Sup
Ach, dat behoort best tot de mogelijkheden. Ligt er aan hoelang. Als ik een vrouwtje weet te vinden zonder kinderwens en een leuke opleiding gaat het alweer een stukje sneller Trek jij, je hond kleren aan?
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Supreme
Gepost door Supreme op dinsdag 25-01-2011 om 21:31:43
Ja anders heeft die het koud, hij heeft een winterjas en een zomer/regenjas en shirtjes voor als die het binnen koud heeft.
Maar eigelijk is die van me zus hoor.
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 25-01-2011 om 21:39:00
Ait, ze zijn ook vrij snel bang en stresserig of niet? Ik blijf het altijd wel vreemd vinden dat honden dat nodig hebben. Die honden zijn echt omgetoverd tot schoothondjes, maar dat zal ongetwijfeld de bedoeling zijn geweest.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Supreme
Gepost door Supreme op dinsdag 25-01-2011 om 21:43:57
Nah, ze hebben gewoon moeite met zichzelf warm houden omdat ze klein zijn.
Dat bange en stresserige valt echt heel erg mee, hoort wel bij het idee dat je krijgt van zo'n hond maar is niet echt zo.
Het is wel dat ze af en toe echt DRUK zijn, dat is wel wat minder, je moet ze echt een keer goed laten rennen op een weiland of ergens, anders word je echt gek van ze.
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
aapje
Gepost door aapje op dinsdag 25-01-2011 om 21:48:29
Maar ze hebben van die bolle ogen en mini vampiertandjes en dan trillen ze ook nog als een idioot. Eng.
Ik wil zo'n pitbull gespierde hond, boxer achtig. Of een new foundlander maar dan met kort haar. Lang haar is mooooooi net als die honden die jij postte mixxman maar gaat zo klitten en stinken en is zoooveel werk.
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 25-01-2011 om 21:48:32
New Foundlander! (Gevalletje mocht-ik-willen-maar-gaat-niet-gebeuren).

We hebben nog één zwart witte Deense dog, eerder hadden we ook nog een zwarte en.. nog een zwart witte. Leuke, lieve, grote beestjes. Ze ging zojuist met haar 75 kilo op m'n blote voet staan, niet prettig.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2011 @ 21:52:02 ]

----------------------------------------
Sabr
Supreme
Gepost door Supreme op dinsdag 25-01-2011 om 21:54:22
@aapje, nee hoor hebben ze niet, dat zijn nepperts!
En trillen doen ze ook niet, tenzij ze het koud hebben!
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
Leyla
Gepost door Leyla op dinsdag 25-01-2011 om 21:55:28
Honden.... bah

Turkenpost... alle Turken zijn bang voor honden of vinden ze op z'n minst vies hihi
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 25-01-2011 om 21:57:48
Ah oke, nou ja elke hond moet er natuurlijk een keer uit om de energie kwijt te raken.

Over die lange haren heb je wel een punt. Ik zou de leonberger en kaukasische herder overigens niet standaard binnen laten. Daar zijn te groot en te lomp voor en daarbij kunnen ze prima tegen kou. Je zult de vacht inderdaad wel goed bij moeten houden, maar dat heb ik er wel voor over. Voor binnen kan je altijd nog een kleinere hond nemen, maar dan zou ik eerder voor een kat gaan.

New Foundlanders zijn ook erg tof inderdaad, maar dat is wel een soort die het erg waardeert om binnen te zijn volgens mij.

@Out Tof, dat vind ik ook altijd imposante beesten. Gaat dat een beetje met zo'n grote hond binnenshuis?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2011 @ 22:01:49 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
tagoth
vind je verder heel normaal..
Gepost door tagoth op dinsdag 25-01-2011 om 21:59:27
damn je hebt er wel een paar uitgezocht,
wij hebben een kooieker thuis.

Mijn oog viel als eerst op het laatste beest,
van binnen kies ik voor de 1e.

P'z
----------------------------------------
http://www.tagoth.hyves.nl/

P'z
Supreme
Gepost door Supreme op dinsdag 25-01-2011 om 22:01:11
Ik hou echt totaal niet van honden trouwens.
Ben meer een katten mens, maar die verharen heletijd, bah!
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
sjwegger
Gepost door sjwegger op dinsdag 25-01-2011 om 22:44:56
geen honden voor mij man..

honden hebben geen persoonlijkheid, doen precies alles wat de baas zegt, en als je ze uitscheldt en slaat komen ze daarna alsnog bij je kwijlen en hangen..

totaal geen karakter..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 25-01-2011 om 23:14:05
Uit angst en omdat ze afhankelijk van je zijn. Welke kankerlijer slaat er nu dieren?
Elk dier heeft karakter, maar je moet ze wel de ruimte geven om dat karakter te tonen.
Elk (huis)dier wat afhankelijk van je is zal terug blijven keren zelfs als je slecht voor ze bent.

Ik zou wel eens zo'n mongool tegenover een kaukasische herder willen zetten die vroeger is mishandeld. Zullen we eens kijken of die hond bij je komt hangen en kwijlen....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2011 @ 23:15:34 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
sjwegger
Gepost door sjwegger op dinsdag 25-01-2011 om 23:24:55
je hoeft niet boos te worden, broer.. ik voel je woede hier helemaal, haha..

ik ventileer slechts mijn mening over honden.. honden zijn 's mijns inziens waterdragers in de rangorde der dieren.. tegen honden schreeuw je, of praat je met stemverheffing als je iets van ze verlangt.. dat leer je bij elke hondentraining... en vervolgens beloon je ze, welke de honden vervolgens nog al te blij accepteren en komen dan helemaal op een vrolijk.. zoiets hoef je bijvoorbeeld bij een kat niet te doen..

daarom, honden: geen karakter, geen persoonlijkheid, slechts wat hun baasje hun aangeleerd heeft.. een zwak dier..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 25-01-2011 om 23:35:36
Ik ben gewoon een dierenliefhebber en kan zowel honden als katten waarderen.

Aan een kat vraag jij vriendelijk of deze even van het aanrecht af wil gaan? Heeft ook geen effect. Schreeuwen wel. Ik heb hier thuis een kat die heel goed naar me luistert hoor. Oké geeft geen pootjes en als die ligt te luieren en geen zin heeft om op te staan dan komt hij ook niet als ik roep. Maar hij weet precies wat hij wel en niet kan maken. Bij honden precies hetzelfde. Alleen die zijn wat intelligenter dus die kun je meer leren. Dat betekent niet dat ze geen karakter hebben. Elk hondenras heeft ook een ander karakter een husky is niet te vergelijken met een labrador.

Natuurlijk mag jij, je mening geven en ik ben het verder ook totaal niet met je eens, maar dat terzijde. Ik werd gewoon ff pissig door je voorbeeld van schelden en slaan. Net als bij kleine kinderen verneuk je honden daar mee plus dat ik het laf vind om misbruik te maken van je machtsposititie. Daar krijg je angstige, onderdanige honden van. Precies hetgeen wat jij niet wilt.


----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
maximale_overgave
Gepost door maximale_overgave op dinsdag 25-01-2011 om 23:38:02
hoe heet die hond ook alweer iets van Impresa/dogo canari of zo die zijn echt vet gewoon collega van mij heeft hem ook wow wat zijn dat mooie honden
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 25-01-2011 om 23:38:41
mastin espanol


heb zelf een soortgelijke hond,tof beestje.. vandaag operatie gehad en is goed gegaan, owyea.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2011 @ 23:39:42 ]
Supreme
Gepost door Supreme op dinsdag 25-01-2011 om 23:42:36
Doen jullie ook je hond zijn tandenpoetsen en hun haar kammen elke 3 dagen?
Lijkt me vrij kut bij zo'n grote hond.
Als je dat niet doet krijg je van die stinkende beesten.
En die meeste grootte honden kwijlen ook nog eens.
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 25-01-2011 om 23:44:13
Dogo Canario?


Mooi beest thomas, dat soort honden is inderdaad ook erg tof. Nice van die operatie.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2011 @ 23:44:39 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 25-01-2011 om 23:58:05
tnx, en supreme deze honden willen niet binnen zijn, is veel te warm voor ze.. leefden oorspronkelijk in de alpen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 26-01-2011 om 00:35:58
tandenpoetsen van een hond is mad slecht. hondenbek is like 10times schoner dan je handen. Maar alles wat vuil en troep verwijderd en dood in een hondebek poets je weg als je z'n tandenpoetst
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Supreme
Gepost door Supreme op woensdag 26-01-2011 om 01:02:58
Bla sbu, bla
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 26-01-2011 om 08:08:42
Quote:
sjwegger schreef op 25-01-2011 @ 23:24
je hoeft niet boos te worden, broer.. ik voel je woede hier helemaal, haha..

ik ventileer slechts mijn mening over honden.. honden zijn 's mijns inziens waterdragers in de rangorde der dieren.. tegen honden schreeuw je, of praat je met stemverheffing als je iets van ze verlangt.. dat leer je bij elke hondentraining... en vervolgens beloon je ze, welke de honden vervolgens nog al te blij accepteren en komen dan helemaal op een vrolijk.. zoiets hoef je bijvoorbeeld bij een kat niet te doen..

daarom, honden: geen karakter, geen persoonlijkheid, slechts wat hun baasje hun aangeleerd heeft.. een zwak dier..


Zo gaat het praktisch dagelijks in het leven van de loonslaaf.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 26-01-2011 om 18:13:13
Wij hebben vroeger een boxer gehad, mensen die zeggen dat honden geen karakter hebben moeten een boxer nemen, komen ze wel op terug.
----------------------------------------
Jos de Boss
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 26-01-2011 om 18:18:00
mijn ouders hebben een shi-tzu leuke lieve hond haha. Vroeger 2 golden retrievers gehad. Als ik ooit huisje boompje beestje heb wil ik zelf wel een hond, geen idee wat voor een maar zeker geen grote of zo.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 26-01-2011 om 18:22:02
K heb een hekel aan honden

kthnxbaai
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 26-01-2011 om 18:22:41
Vroeger hadden we een husky

Prachtig beest.. helaas is ze overleden bij de bevalling.


Verder hebben we nog een border colli, geniale hond alleen zo gek/druk als een deur.
Adhd beest.



zijn niet mijn foto's, obviously maar even ter indicatie voor weinigwetenden.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 26-01-2011 om 18:22:54
Kheb een kruising tussen een labrador en een sharpei (rimpelhond)
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 26-01-2011 om 19:00:10
Zelf zal ik niet zo snel een hond nemen maar anders een Greyhound of een ander soort hazewind. Mijn zus heeft er één en dat zijn echt toffe honden.


Outshining Gepost door Outshining op woensdag 26-01-2011 om 20:05:35
Quote:
mixxman schreef op 25-01-2011 @ 21:57

New Foundlanders zijn ook erg tof inderdaad, maar dat is wel een soort die het erg waardeert om binnen te zijn volgens mij.

@Out Tof, dat vind ik ook altijd imposante beesten. Gaat dat een beetje met zo'n grote hond binnenshuis?


De New Foundlanders van een vriendin van me hadden het zowel binnen als buiten prima naar hun zin, zolang ze maar de mogelijkheid hebben om beschut te liggen in de zomer, dat trekken ze echt vrij slecht.. oja, en ruimte.

En die Deense Doggen gaan prima binnen, we hadden er ooit drie tegelijkertijd, dat was wat mij betreft een beetje veel van het goede, want ze nemen veel ruimte in beslag en zijn best wel lomp in al hun liefheid. Als je aan tafel zat met koffie of thee moest je echt uitkijken, ze hebben de neiging om hun kop onder je arm door te stoppen zo van AANDACHT. Ze hebben een leuk karakter, lief, betrouwbaar.. en grappig, die we nu hebben gaat altijd met dr kont op de bank zitten, twee poten omhoog, valt de tuinslang en de container aan en denkt dan gevaarlijk te zijn.. tsjah, je moet ervan houden.
----------------------------------------
Sabr
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 26-01-2011 om 20:41:15
Haha, klinkt als een toffe hond. Dat soort vreemde acties maken dieren juist leuk toch.
Drie van dat soort bakbeesten lijkt me inderdaad wel erg veel, daar moet je echt wel ruimte voor hebben. Woon jij in een villa ofzo ?

Ik had dit topic trouwens beter niet aan kunnen maken. Nu word ik elke keer geconfronteerd met al die toffe beesten die ik graag wil hebben haha.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Outshining Gepost door Outshining op woensdag 26-01-2011 om 20:51:02
Jij eindigt met een kennel.

Ja joh, die eigenaardigheden. De eerste die we hadden voelde haarfijn aan wanneer je je klote voelde en kwam dan naast je zitten en week ook niet meer van je zijde, de tweede ging altijd heel brutaal doen als je hem op z'n plek wees (heel dom blaffen, en als je dan dichterbij kwam heel braaf stilliggen) en die derde is gewoon achterlijk ADHD met zes keer de gekke vijf minuten per dag ofzo. Dat honden geen persoonlijkheid hebben is echt.. plain bullshit. Geen villa, een herenhuis.

Btw: Tis een leuk topic, maar inderdaad, ik zit ook te kijken zo van.. wauwie. Die Alaska Malamute en die Husky, mooie beesten, die Turkse Kangals zijn ook zwaaaar mooi en ik vind labradors ook nog steeds leuk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2011 @ 20:53:07 ]

----------------------------------------
Sabr
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 26-01-2011 om 22:01:56
Ben er bang voor

Haha geweldig dat soort vreemde trekjes. Mijn kat voelt het ook altijd wanneer ik een klote dag heb. Dan volgt ie me overal waar ik naar toe ga en gaat ie gewoon naast me zitten en me een beetje aan kijken. Als ik dan wat zeg begint ie terug te mauwen echt vage shit. Dat terug mauwen doet ie wel vaker. Alsof die daadwerkelijk met je probeert te praten als je wat tegen hem zegt haha. Herenhuis voldoet ook wel .

Ja joh mooie beesten zijn dat allemaal. Ik was vroeger altijd helemaal gek van labradors en golden retrievers. Mijn ouders op allerlei manier proberen over te halen, maar het is me nooit gelukt.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
tagoth
vind je verder heel normaal..
Gepost door tagoth op donderdag 27-01-2011 om 18:42:46
ik ben het er niet mee eens dat honden geen persoonlijkheid hebben, dan kun je nog beter zeggen dat honden hun persoonlijkheid onderdrukt wordt door de persoonlijkheid vh baasje..

en als je bang bent voor honden, tjaa.
mijn ervaring is niet te lang in de ogen aan kijken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2011 @ 18:47:56 ]

----------------------------------------
http://www.tagoth.hyves.nl/

P'z
Straatknaapjes
Gepost door Straatknaapjes op donderdag 27-01-2011 om 18:49:01
mastino napolitano
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.Deze afbeelding is aangepast naar een formaat van 800px in de grootste lengte. Klik op de afbeelding voor de afbeelding in het volledige formaat.
Mindstate
Gepost door Mindstate op donderdag 27-01-2011 om 20:33:31
Er gaat ooit een blue nose pitbull komen, niet om ze zo'n slechte naam hebben maar juist omdat ze zachtaardig en trouw zijn.

Heb vroeger een bobtail gehad, zeer toffe beesten.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 27-01-2011 om 20:36:10
Quote:
De Gevallen Engel schreef op 26-01-2011 @ 18:22
Kheb een kruising tussen een labrador en een sharpei (rimpelhond)

Lijkt als 2 druppels water op deze:

----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
EsX
Gepost door EsX op donderdag 27-01-2011 om 20:52:19
Hondenbezitters hebben 9 van de 10 keer een stinkend huis!

Honden zijn tof, maar niet om te "hebben".
Zitten mij teveel verplichtingen aan. (vakantie, uit laten)

tagoth
vind je verder heel normaal..
Gepost door tagoth op zondag 30-01-2011 om 12:48:24
pff

teveel katten is huis is ook niet al te best voor je eu de toilette
----------------------------------------
http://www.tagoth.hyves.nl/

P'z
EsX
Gepost door EsX op zondag 30-01-2011 om 12:50:13
Mwoah, ik heb er 3. Nergens last van.
Maar ik maak dan ook om de dag (of 1 keer in de 3 dagen) het hele huis schoon.

Weazel
Gepost door Weazel op zondag 30-01-2011 om 14:55:22







Dobermann Pinscher:
Voor mij persoonlijk nog altijd de mooiste hond (mits gecoupeerd)
Zelf hadden wij vroegaah een bruine variant, samen met een Keeshond (hehe)

Cane Corso:
Sinds mijn broer er eentje van heeft rondlopen raak ik er steeds meer van onder de indruk
Couperen misstaat dit ras (imo), gelukkig heeft die van mijn broer gewoon flappers en een lange staat (grote vriendelijk reus is het)

Alaskan Malemute:
Als de temperaturen nog wat verder zakken, heheh
Nee, super mooi beest (vooral als het ook nog blauwe ogen heeft.
Misschien ''net'' iets teveel wolf, kan niet echt blaffen (jodel jodel jodel)

Nu lopen er nog genoeg mooie hondenrassen rond gelukkig

@ Supreme

Mijn ouders hebben drie Chihuahua's
Beestjes worden oud (14,15,16)..netjes
Al ging er 1 dood op zijn 4e, dat dan weer wel
tagoth
vind je verder heel normaal..
Gepost door tagoth op zondag 30-01-2011 om 16:15:11


dit ras hebben wij in huis gehaald nadat onze vorige na een syndroom is ingeslapen
----------------------------------------
http://www.tagoth.hyves.nl/

P'z
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 30-01-2011 om 18:51:15
ik kan echt niet tegen kleine honden, koop dan een kat
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0113 sec.