Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 31-01-2011 om 13:12:59
DJ Kool Herc (vadertje Hip Hop)


Het gaat niet zo goed met deze man:



DJ Premier:

"Kool Herc is very sick...Kool Herc is not doing well," explained DJ Premier. "It's funny how we actually have a father of a culture [who] still lives, where in some cultures, they're already dead and gone..."

"Since he's very sick and has no insurance, uses a metro card to get around, needs to pay his bills so he can get out of the hospital, it's ill... If you don't know about it, now you know about it. ...We spoke today, and he needs some help to pay his bills for the hospital because he can't hold it down. And being that he is the man who set this whole culture off, ya'll should be wanting to do it any type of way that you can. People know how to reach us."

If you are interested in learning how to help, email gim@djpremierblog.com to remain updated on any details regarding the matter.''


Maarrrrrr


DJ Tony Touch recently Tweeted that he has spoken to Herc and that he has been released from the hospital. According to Tony, Kool Herc is in "good spirits" but needs a surgical procedure. He also said that he will take up a collection to help pay for Herc's medical bills at this week's Toca Tuesday at the Sutra Lounge.





Nou gun ik deze man een goed herstel, maar is het nou echt nodig dat de fans geld bij elkaar gaan sprokkelen?
Hip Hop stikt naar mijn weten nog steeds van de miljonairs, een paar rijke jongens bij elkaar betalen die shit in no time.

Lijkt me..
dap
038
Gepost door dap op maandag 31-01-2011 om 13:23:55
een puffy of 50 kan makkelijk deze shit oplossen, gierig als ze niks doen.
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 31-01-2011 om 13:28:46
Yup

Of ze geven zoiets als een benefietconcert
DJ Kool Herc zelf was wel van de feestjes..



Finger
Gepost door Finger op maandag 31-01-2011 om 13:59:37
Dat is een grapje neem ik aan Dap?
Waarom zouden ze dat doen als het geen vrienden waren?
Je kunt het hele ziekenhuis wel gaan helpen.
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op maandag 31-01-2011 om 14:07:23
Quote:
Finger schreef op 31-01-2011 @ 13:59
Dat is een grapje neem ik aan Dap?
Waarom zouden ze dat doen als het geen vrienden waren?
Je kunt het hele ziekenhuis wel gaan helpen.


True. Maar zonder Kool Herc waren 50 Cent en zijn maatjes zeer waarschijnlijk geen Richy Rich geworden.
R.A. the Rugged Man zei ook al;

Quote:
KOOL HERC hospitalized and needs financial help. Rappers Step Up, if it wasn't for HERC We would all be broke with no career.


Ik ben benieuwd wie er gaat doneren..
In ieder geval hoop ik dat Kool Herc er bovenop komt.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 31-01-2011 om 14:08:58
Beetje raar om dat via de 'fans' te doen inderdaad, en ligt het nou aan mij of zijn er 0 hiphoppers met een ziektekostenverzekering?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Finger
Gepost door Finger op maandag 31-01-2011 om 14:16:40
Ja en zonder de uitvinder van geld had je ook geen geld gehad, beetje suf hoor.
en zonder de sl1200 of sp1200 of mpc60 of zonder james brown enz...enz. had je ook geen hiphop gehad.
Of toch? hiphop had zijn weg wel gevonden hoor en werd door meer mensen beoefend als alleen kool herc.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2011 @ 14:20:22 ]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 31-01-2011 om 14:22:11
get rich or die tryin
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 31-01-2011 om 14:47:57
Want zonder Kool Herc zou er geen hiphop zijn geweest? Rare theorie. De historie is geen loop van toevallige acties van mensen, er zijn factoren die een spreekbuis(rappen/feesten/dj'en) anticipeerden.
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.