Index / Drop je eigen teksten / | ||
sjaakcl | ![]() | ![]() |
ok geen aandachtstrekkend filmpje. wel een stukje 026 geschiedenis... enjoy yes sjaakie ik runner nog je checkt de echo echo, dat! zijn calls. wie! bust that ass gemakkelijk normale gang van zaken! en zo aso. de rapper in de maak door! het hele land ging t brrek em voor die echte arnhem wous. geschoten ja! je click zei auw. ik viese kwam er pas, up!town mijn! buurt. en die wijffie! medde hele grote vlam. ja ik was jong dom gepakt met vele vele man, die kick zijn classy wit met zwart. en jimmy spotte machlas. ik kwam met een fles waarop zijn datum was gezet. mijn flow mijn! bekkem was de gekste van de klas.. i k deed em elke dag en deed de knowledge zet! die credits op de g pas. een millie 2, 3 4 5 millies. nou betaal mijn ice bee in arnhem stad yo die was heavy. calculator! beats we stikkem zonnig best of scenes. nou rappers rappers rappen de spit voor altijd backwards. blijf nice meddet. ja! de mannen gaven shows. ol school feiten, in het midden gaat het los nl skaters had' den bosch. yo in t begin je kent de story. de rede jij respects! new york je vond het in de hal hier als de modderfokking joint of op zijn domme hoofd en hier, blijven we zo gangsta lopen zovan nee kheb niemand nodig of jou pop pop pop shit of ik stotter voor! ons koop! ons, zo ging shit ten onder: niet anders. ik brak er uit de posse wie willem? reppers zoeken hier geen baan ik maak lang! verhalen kort fak sleutelhangers of jullie allemaal je wil sjaakie op de podium slickness jup en toegetreden in de cirkel. me rijm was ingewikkeld noem me nieuw in de game en dat s na 12 jaar niet minder kroket maintain kroket de way. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-02-2011 @ 00:12:03 ] ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
gebrabbel ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
feiten het is een eerste generatie nl rijm. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2011 @ 14:15:09 ] ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
A_PART | ![]() | ![]() |
doe is niet zo moeilijk hey, snap er de ballen niet van | ||
hey peeps. deze is voor die gouwe ouwe 026 beweging! is het dan echt te lang geleden? doe de knowledge! ravage ik zie je, sjaakie salute em quotes op die arnhemse nieuwe shit! vrede sinds strikt voor de straat deel1 japi api Gepost door: japi api op vrijdag 23-06-2006 om 17:12:28 heeft iemand "strikt voor de straat" deel 1 mixtape? ![]() ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: sjaakcl schreef op 09-02-2011 @ 14:13 eerste generatie nl rijm. Van jou neem ik aan, anderen deden het toch echt een stukkie langer/eerder | ||
het rijmt wel met eerste generatie nl rap. nick stond echt in voorprogramma OP op zijn 15e. ik heb het over generatie e-life, brainpower z'n eerste landelijke tour. toen ben ik zelf wel begonnen met rijmen als hiphop head. deze rijm zit vol met quotes over die tijd en de situatie daarna ook van vmc en haar zowel externe- als interne struggles. totaan het niet verschijnen van peaa op wageningen 5mei 2010. ' respect naar new york, want daar deden ze het eerst. maar nu dan zal ik laten zien dat arnhem overheerst.' [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2011 @ 15:47:33 ] ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
vertel je mannen this is it yo ben geland op de blok wie is vers tot de dood? t gevoel te sterk voor nog een iphone en de straten hebben oren die smijt zijn moterolla check de stappen, matti nou want zo! werd ik geboren en ze vragen waarom is hij zo waarom! rept hij blokjes om? en quote hij officiele woorden van je kan niet komen yo dit is jaqueskrokant toch 1000 barikade barz frontlijn, mega ster. ze shout out naar de makers dan en krijg wat love. ok je snapt als fak! als als ik op die mannen stap: protege van d' eerste dag de man is nu aan slag ik pak de geel en zwarte hamer macho macho! repper van de avond ik komt lekker als krokant v.s. ze kan me wat! half dat de rest is leugen ben kwaad als kan.. ik grom als grrrrrrr. wats met je eurr? van zij zegt hij zegt van die chick slecht in de keuken. maar fak dats way! als rondjes leupen... ik rep mijn vuile sporen gaf het terug aan al die leute merknaam ongekreukeld, put the crunk on the snow voor de mijn! geest lichaam en ziel! dawg en reppen doe ik fluitend als een kerstkado dats makkelijke flow maar life s niet simpel medde huidige score... en zoveel zie ik er naar buiten komen in de stroom gezogen een ander blaast ze brein op. 1 die reikt er naar een maangodin kijk reppers verontwaardigd zijn. ze shitten op de name maar men die gaat er morgen heen. herleeft zijn vmc die praat een heelhoop business de midden! oosten tickets op een modderfokking liftje zijn katje en de calculator stempel! op de cd. jup! dat is! kroket de game we rook em in de combeee mix de looks en haast od erop vs! is de belofte na die eerste tape was honing ik heb reps voor iedereen en op de media houd k over ziet de helft! van die face wie kwam er verder op de 1? omdat die chick maar bleef recorden jullie allemaal de best of me ik laat ze met de recepy de lyrics hardverbaal me accademisch smile en de link op met de straat die chased zijn fucked side of life die sleutelhangers gaan niet snel genoeg je checkt em hier op melf eigen homes en met de fans ik typ vooral als ik het drink yo deze kil geen broekie rijm sinkt gooi mijn sjaakies in de air totdat ik omval van succes de shots zijn dubbel jack's die front versterkt sinds uitgaanstiete buzzde em tot het uiterste en kijk mijn freaks! eens smullen paar takes verder! niet lullen maakt een mix van 10 minuten mensen pompen van hun phone plus t is belangrijk dat ze gunnen ja die is bout it bout it geef em jacqueskrokant de shoutout zing een mooi lied voor em die geeft power als de drankjes of als monnie wat the lox say en shit dit moet die trackie worden laat je zien wat waus is zijn centrale vers. me brakke team ik zuip het zo gemeen met deze wijffies niffs je alles dits de junkie way te zeggen dat ik van haar houd en shit wil haar en met muziek trouwen noem! haar maar delilah want ik schrijf! die fakking song nooit eerder was ie zo! aan t pennen, doet het voor het eggie voor die mannetje heet centje zetter stapper in de juiste richting eind'lijk kanner iemand tellen wijffie kben een rapper plan is sleep em door de after die kocht de hele package in de 026 besteld een hele werkdag in de studio ze wil perfecte audio de woorden gooi ik zelf het afgelopen jaar zo vaak getest ik krijg wat coaching waar! s mijn ghost wie! rolt die tak voor me ik werk! liever stoned en ook de buna moet k nog doen alles gaat professional maar waar s mijn ghost? ze denkt die s vrijdag in de club! met wat ho s! en motiveert me voor de singel ze vinden het al dope en denk aan mij zegt ze ik heb je rug! schat zelfde dubbel doos dus kan rappen met emotie brokken heb k voor jullie met de reps en de relaties met ik sta zo open, en het raakt me niet mijn nuttsack hanging yo ze kletsen! op een kutrap welke heads op in NL? of kijkt ze echt! op naar die forum belg en weet ze niet wats next we laat die flipkes zo perplex ik was een flikker voor die ex over wat dingen maar nou en of als ik terug kon nog wat dan? alleen! om aan te geven! de was ook niet perfect? we wagen allemaal wel eens een sprong die merkte dat niet landen kon die dude was ik na zo n 40 doezoe hits en fak of hoe die het doet haar naam is laurrra! ze rockt een hele grote click mijn slickness dats! de hele clue nog steeds die loez en loesberts ahmaal grote bek de lijkt! op donald duck ik sleng mijn zinnen, bitches praten! maar het went, en dat s gewoon weer een artiest die van mijn hyves wordt gebanned denk van wat! de boer niet kent. de tru hiphop is afgebakend leden van zijn band ja fams is fam niet! jij gap maar de echt! de grote masters hang met grondleggers in arnhem yo ik trek het als ml die suckem als een speen leeg noem het patrick s meesterwerk met de connecter bad lieutenant die vloekt op cinderella draaide dronken in manhattan ow yeah ze rockte met hem haar ritme was zo latin we dansen tot de vroege morg in clubber town, onder een heldere maan die leeft hem upper niet normaal krokant de man van de maand ja kick! em flawless kan! het kicken met de blessings van het stadje pies is positive en alles als de dansplaat en die emcee laat de mic beter niet vallen skills en ademhaal techniek of wat debielness pop en smarties zeg krokant de way kom sick en echt je wil niet zoals ik zijn dit s gelijk mijn laatste waarschuwing kbescherm de mijns en drop het als die hele koe gemolken pas zijn reps niet vaak persoonlijk maar de deally wat je hoorde door de wijngaard holla holla moet je echt heel vaak geraakt worden dan nog! gaat something some.. yo sjaakie kgeef al jaren en dat kan omdat k zo para ball uit! de uitlaatklep survival kwam vertrouwen en de kracht voort het product komt van de bodem met de sales via de platform het wordt nou wel fucking tijd ik breek em naar die zone killend met de stijl dus de banger is voor morgen yo ik neem! deze positie of verdwijn weer tussen dekens voel die allerhardste blow zo vies ze zien me steeds niet de host, van deze wereldwijde show nou denk harder... nah slam harder en welkom allemaal.. 2e ronde s van de zaak, te master. viesesjaak bedankt je [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-02-2011 @ 16:34:04 ] ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
tagoth vind je verder heel normaal.. ![]() |
![]() | ![]() |
reppers zoeken hier geen baan ik maak lang! verhalen kort fak sleutelhangers heheh | ||
tnx amersfoort. deze verse in sphere geschreven yo. ben benieuwd hoe de possecut gaat klinken! vs kwam met deze na killer revival posse 16 van echt wel ravage! badboy status.. het ligt aan mij er zijn nog glaasjes fak we kwam derang te hard over de baan, door rood dus ik ben aan! als die kauwlo flitser: two times! 3keer vier! millie of! ik pop! vandaag en vertel het haar daarna it s ok dame... die! zakkem niet lager de motivatie motivatie next op Akroketter. code name jim bakkum bam bam! ik swing! de knuppel heavy. me toys! zijn super nasty. wij vies! haar blessings dat ze wakker is of! dat ik haar wakker maak check een hiphopper... deze turn em on! zij bobt em terug all sing along! en kzeg je waark vandaan kom, schat! blijf staan zo: murder mammi pose golden bodem boy we haal em op. de monnie of de coke. never ga ik broke.... die rappers! brakker, wij! dubber arr em die modderfokking 10 wesley! en zijn allycat ze modderfokking streets ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
Index / Drop je eigen teksten / |