Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Fysix Gepost door Fysix op donderdag 10-02-2011 om 16:40:24
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-02-2011 @ 18:40:47 ]
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op donderdag 10-02-2011 om 20:50:44
oke ik zou niet als een soort van Ali B van de dagen van Het leven van de straat op zo'n plaatje gaan staan en non phixon is nogal verwarrende naam, dat snap je of niet? Het is niet accentloos, verder heb ik de lyrics niet echt gevolgd..
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op donderdag 10-02-2011 om 21:29:23
Zeg je nou Ft. Non Phixion omdat je een instru van Non Phixion hebt genakt??
----------------------------------------
http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
Dnamiek
Profetisch
Gepost door Dnamiek op vrijdag 11-02-2011 om 11:47:50
Non-Phixion ft. Wessa

Tekst is naar mijn mening niet slecht, je flowt hem ook wel lekker, ookal zijn sommige vernellingen er nogal lelijk tussengestopt. Je rapt alleen Engels met op veel stukken een NL accent waardoor het minder serieus overkomt. Als je alleen Engels rapt zou ik hieraan werken. Plus een eigen instrumental fixen.
----------------------------------------
Wise like that guy, that walked out of Nazareth
High as Silent Bob on top of the Everest
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 11-02-2011 om 13:10:26
Zo'n plaatje in je youtube filmpje moet je ook gewoon laten, deze wekt de indruk dat je totaal niet serieus bent.
Verder vind ik de track niet lekker wegluisteren vanwege je articulatie in het Engels, dat moet beter.
En word naar hierboven non phixion hoef je niet in je featuring te zetten als ze niet meewerken aan je track.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0105 sec.