Index / Drop je eigen teksten / | ||
sjaakcl | ![]() | ![]() |
soort try out. dikke studio en beats worden geregeld. hopelijk niet tegen beter wetren in... enjoy haar op nlhiphop 11x16 volgens mij verslapt het niet! het is gewoon meer van het zelfde, mijn hipst mogelijke rijms op dit moment. yes sjaakie ik runner nog je checkt de echo echo, dat! zijn calls. wie! bust that ass gemakkelijk normale gang van zaken! en zo aso. de rapper in de maak door! het hele land ging t brrek em voor die echte arnhem wous. geschoten ja! je click zei auw. ik viese kwam er pas, up!town mijn! buurt. en die wijffie! medde hele grote vlam. ja ik was jong dom gepakt met vele vele man, die kick zijn classy wit met zwart. en jimmy spotte machlas. ik kwam met die fles waarop mijn datum was gezet toen met wat lachgas mijn flow mijn! bekkem was de gekste van de klas.. rep de stenen van je klok ik deed em elke dag en deed de knowledge zet! die credits op de g pas. two times drie keer 4. 5 millie. nou betaal mijn ice bee in arnhem stad yo die was heavy. calculator! beats we stikkem zonnig best of scenes. nou rappers rappers rappen de spit voor altijd backwards. blijf nice meddet. ja! de mannen representen rep het in de 026 hier pel ik mandarijntjes bouw ik met de rijmpjes handle crisis management ze doen of ze vergeten zijn maar spiegel spiegel vertel mij perfect reflectie ik zie alles hoe het lijkt ik lik em dicht dat binnen 40 seconden met de handtekening eronder zes zes nullen ways heb ik om je te moorden yo i want you in my belly hannibal kroketje die heb honger big bubbety the plot ze wordt geserved ik voel caught op en groter willem spitten op die luxor live shit wolfs cry het staat geschreven op de walls en 15 jaar! na de kid die boek de files kan dicht sletjes! blijven liegen op die ijspriem fokt shit spelen kim ik sleep haar naar de kitchen wie viese jacques of met een cee kroket en sjaak ze roepen allemaal ikke fak ze doet gewillig, of hoe k die relatieft disste yo deze is voor al die bitches fronten na een slok op eerst niffs ik alles dope op pak ik nog een homegrown gooien borden kapot ons bestek vliegt in het rond geef ze drama schijt ik zal ze leren hoe het mot ik negen zes de deal leek rond floot naar die shit life sucks dont it. skere city harde koppies nog we doen het top billing omdat klein gebleven brrak team steady we regen pijpestelen wesley op zijn allycat hij kent die dame hielden allemaal van haar en houdt zijn rasta connect voor op die andere grip co runde organisatie modderfok problemen mijn 8 op in de spin kwartiertje verder trekken op de beamer met! nog een actrice ligt er nog 16 eigen vijver met de vissen ziet zijn pappie niet meer groeien tot een dope mc of zie ze vissen voor zijn vriend van ik geloof em niet die met de grijns en wats within we party up in here ga dmx op hen arnhem schatjes zit erachter strikt voor hem en met de mesjes haar clit en mijn splash whut moffelen we weg yo ik ben errug hard to kill en rich bitch maar soms dan scheld ik kenker fokking pop ik nog een pil in deze malle malle molen gaat niet alles hoe je t wil bijt hard op mijn kiezen rip emcees, en pour wat lickor voor mijn princess, of voor happy lil cee en met zijn deamons. die skipte de millennie was net 18 een shorty. ik werd een beetje verliefd en koud en zoet die werelds kind die wentelteef mijn liquid g jou pushte ik en nam haar heemaal in en toen ik bijkwam apakketje schold ik nog op haar vriendin soms heb je van die dagen gaat de bassline met je praten van die hippie shit geslagen mijn tempel stond op springen fakking alles was gewired die liet mijn stadje achter met een bloem in haar haar en ik schreef verder op de cypher plus de ghetto s wereldwijd we kunnen rijden op t refrein of we kunnen sterren tellen gaan we lijn voor lijn kan de habit begraven ookal rip k sinds calvin klein nah homie ben gekomen om te blijven zet em voor de willem 1 en kom binnen dan als neef en op wat old scool feiten, in het midden gaat het los 2-en-zeeftig mister you nl skaters had' den bosch. en je weet het van mijn shady soldier van t begin je kent de story. rede jij respects! new york je vond het in de hal hier als de modderfokking joint of op zijn domme hoofd en hier, blijven we zo gangsta lopen zovan nee kheb niemand nodig of jou pop pop pop shit of ik stotter voor! ons koop! ons, zo ging shit ten onder: niet anders. ik brak er uit de posse wie willem? reppers zoeken hier geen baan yo ik maak lang! verhalen kort of jullie allemaal je wil sjaakie op de podium 180 graden olie slickness up en toegetreden in de cirkel. me rijm was ingewikkeld noem me nieuw in de game en dat s na 12 jaar niet minder zeg je mannen this is it yo ben geland op de blok wie is vers tot de dood? t gevoel te sterk voor nog een iphone en de straten hebben oren die smijt zijn moterolla check de stappen, matti nou want zo! werd ik geboren en ze vragen waarom is hij zo waarom! rept hij blokjes om? en quote hij officiele woorden van je kan niet komen yo dit is jaqueskrokant toch 1000 barikade barz frontlijn, mega ster. ze shout out naar de makers dan en krijg wat love. ok je snapt als fak! als als ik op die mannen stap: protege van d' eerste dag de man is nu aan slag ik pak de geel en zwarte hamer macho macho! repper van de avond ik komt lekker als krokant v.s. ze kan me wat! half dat de rest is leugen ben kwaad als kan.. ik grom als grrrrrrr. wats met je eurr? van zij zegt hij zegt van die chick slecht in de keuken. maar fak dats way! als rondjes leupen... ik rep mijn vuile sporen gaf het terug aan al die leute merknaam ongekreukeld, put the crunk on the snow voor de mijn! geest lichaam en ziel! dawg en reppen doe ik fluitend als een kerstkado dats makkelijke flow maar life s niet simpel medde huidige score... en zoveel zie ik er naar buiten komen in de stroom gezogen een ander blaast ze brein op. 1 die reikt er naar een maangodin kijk reppers verontwaardigd zijn. ze shitten op de name maar men die gaat er morgen heen. herleeft zijn vmc die praat een heelhoop business de midden! oosten tickets op een modderfokking liftje zijn katje en de calculator stempel! op de cd. jup! dat is! kroket de game we rook em in de combeee mix de looks en haast od erop vs! is de belofte na die eerste tape was honing ik heb reps voor iedereen en op de media houd k over ziet de helft! van die face wie kwam er verder op de 1? omdat die chick maar bleef recorden jullie allemaal de best of me ik laat ze met de recepy de lyrics hardverbaal me accademisch smile en de link op met de straat die chased zijn fucked side of life die sleutelhangers gaan niet snel genoeg je checkt em hier op melf eigen homes en met de fans ik typ vooral als ik het drink yo deze kil geen broekie hype sinkt gooi mijn sjaakies in de air totdat ik omval van succes de shots zijn dubbel jack's die front versterkt sinds uitgaanstiete buzzde em tot het uiterste kijk! mijn freaks! eens smullen paar takes verder! niet lullen maakt een mix van 10 minuten mensen pompen van hun phone het is belangrijk dat ze gunnen ja die is bout it bout it geef em jacqueskrokant de shoutout yo yo ik zing een mooi lied voor em die geeft power als de drankjes of als monnie wat the lox say en shit dit moet die trackie worden laat je zien wat waus is hoge mate blootgesteld centrale vers. me brakke team ik zuip het zo gemeen met deze wijffies niffs je alles dits de junkie way te zeggen dat ik van haar houd en shit wil haar en met muziek trouwen noem! haar maar delilah want ik schrijf! die fakking song nooit eerder was ie zo! aan t pennen, doet het voor het eggie voor die mannetje heet centje zetter stapper in de juiste richting eind'lijk kanner iemand tellen wijffie kben een rapper plan is sleep em door de after die kocht de hele package in de 026 besteld een hele werkdag in de studio ze wil perfecte audio de woorden gooi ik zelf het afgelopen jaar zo vaak getest ik krijg wat coaching waar! s mijn ghost wie! rolt die tak voor me: ik werk! liever stoned en ook de buna moet k nog doen alles gaat professional maar waar s mijn show? ze denkt die s vrijdag in de club! met wat ho s! en motiveert me voor de singel ze vinden het al dope en denk aan mij zegt ze ik heb je rug! schat zelfde dubbel doos dus kan rappen met emotie brokken heb k voor jullie met de reps en de relaties met ik sta zo open, en het raakt me niet mijn nuttsack hanging yo ze kletsen! op een kutrap welke heads op in NL? of kijkt ze echt! op naar die forum belg en weet ze niet wats next we laat die flipkes zo perplex ik was een flikker voor die ex over wat dingen maar nou en of als ik terug kon nog wat dan? alleen! om aan te geven! de was ook niet perfect? de foxy vers haar sletteblik die zonnig herft rode tijger sinds die middelbare spits of vraag het nicky nik izzie waarschijnlijk met een chick op me debielness me click realness deze mic.. op deze mic wordt niet gebitcht en je weet zelf hoe hard ik kom zette fons op me station rockte de shoot door als een pro. me set die noem je nog m.o. mijn sonny wings kroket op de longsleeve samorai op je nek mijn bier is nooit familiair de beter je react. same shit en nu op melf soms haat mezelf. en overtref hem medde stijl some realness over real goeie shit op je neus mo boksers met de punsh jacques hier al zo lang. lang als een slang... de motivatie motivatie al! die zelfd' gezichten though het maakt me beetje bang. dat beste reppers die gaan verder nou ze spelen nu met zang. ik wil alleen maar een joint op some weurk heb pizza fooi. members droppen props. ik stop niet ben meer cult of vuil ik mijn kelder met de illegale flow geduld had ik en nooit gevlucht ik loop niet hard of pop vandaag en vertel het haar daarna en haar gezeik dat niet bestaat ze reppen in de maat metaforen psychisch de pruil me kops die glazen muil niet herz of tommies gun ik zeg waar ik vandaan kom schat blijf staan zo murder mami pose golden bodem boy we halen em op de monnie of de coke achter de bank onder het bed f gewoon geplakt aan het plafond real shakerbabe de berg. zij maakt een brug ze wou een reus ik nam haar mee over wat drama en geluk vraag dat! de dokter die chick was bang voor vlinders of die every day! soort pcc!p c p precriptie zonder cain jacqueskrokant de don ik ga weer in me minds terug naar het vuurwerk van balkons dus watch me heinie we wagen allemaal wel eens een sprong die merkte dat niet landen kon ski ski ski die dude was ik na zo n 40 doezoe hits en fak of hoe die het doet haar naam is laurrra! ze bosst een hele grote click mijn joint die help em naar benee of belde tru op na de competitie in een grove lean mijn slickness dats! de hele clue nog steeds die loez en loesberts ik skie em nog in 2 11. zet wat op zijn plek, midden 20 black ahmaal grote bek de lijkt! op donald duck ik sleng mijn zinnen, bitches praten! maar het went, en dat s gewoon weer een artiest die van mijn hyves af wordt gebanned. denk van wat! de boer niet kent. de tru hiphop is afgebakend leden van zijn band ja fams is fam niet! jij gap maar de echt! de grote masters hang met grondleggers in arnhem yo ik bok je hard of fak verras je in bad haar moedervlek exposer ik trek het als ml suckem als een speen ik noem het patrick s meesterwerk met de connecter bad lieutenant die vloekt op cinderella draaide dronken in manhattan ow yeah ze rockte met hem haar ritme was zo latin we dansen tot de vroege morg in clubber town, onder een heldere maan die leeft hem upper niet normaal krokant de man van de maand onze 10 staat voor de movement kick! em flawless kan! het kicken met de blessings van het stadje pies is positive en alles als de dansplaat en die emcee laat de mic beter niet vallen skills en ademhaal techniek of wat debielness pop en smarties zeg krokant de way kom sick en echt je wil niet zoals ik zijn dit s gelijk mijn laatste waarschuwing kbescherm de mijns en drop het als die hele koe gemolken pas zijn reps niet vaak persoonlijk maar de deally wat je hoorde door de wijngaard holla holla moet je echt heel vaak geraakt worden dan nog! gaat something some.. yo sjaakie kgeef al jaren en dat kan omdat k zo para ball en beng! man komt medde fans! en bouw appart. als je de redenen niet kent ik ben geen marshmellow man.. ja! ik ben een repper ik ga hard! op een: manier! net als suede, voelt! zo zacht! net of dat papa! bear doet stappen.. en ben je meddet chick! dan cruzen we! de hele nacht! ik! ben al tijden lang de man en voor de proof! kom medde vlam! falcon stunner of! de armband het valt goed de klats mijn gin de cool op 538 ben de man achter de barz en hak je arms: ze maakt mij beter! zo uitgestretcht. sjaak boss manier van steppen mijn forces vliegen uit. sending sounds de touch haar blink we doen beslissen versus dingies. schat jij en ik wat rapt die nou? de donder houdt ze voor me met haar rode A achterstevoren mijn flow is freaking hot als ik begin krijg ik applaus heb iedreen aan die modellands catwalk ze glaai de kleuren fit ze houdt mijn pik vast zelf te lui ik zipper lipps ons ken! je toch, rappers spelen lingo ikke laat de streets talk de zoo het script. dats tooske versus elke blonde bitch kom tiller dan onder mijn: heldere! lantaarn, die speciaal! voor jou geen licht gaf. en we lachen! in de baan! en om de afslag waar we langs gaan. zoefen! de a12 haar drups k moet em binnen halen luxe versie 'k maak de move! naar der hals over die hele fakking platform spit! wat nummers op de hanger, nieuwe reppers op me dak. de drums haar whut! het wordt nou! wel fucking tijd ik breek em als door dijken neem ze naar die zone killend met de stijl dus de banger is voor morgen yo ik neem! deze positie of verdwijn weer tussen dekens voel die allerhardste blow zo vies ze zien me steeds niet de host, van deze wereldwijde show nou denk harder... nah slam harder en welkom allemaal.. 2e ronde s van de zaak, te master. viesesjaak bedankt je ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
een album aan teksten? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
mijn WTF van de dag weer ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
EINDELIJK! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ik koop je album | ||
Index / Drop je eigen teksten / |