Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op zaterdag 19-02-2011 om 10:41:28
yaaww nieuwe track.. ff checken en commenten!

[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2011 @ 10:43:31 ]
Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op maandag 21-02-2011 om 00:34:38
een raar compliment, maar verrassend slechte geluidskwaliteit voor je spit kunsten.

=)
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op dinsdag 22-02-2011 om 14:53:02
Quote:
een raar compliment, maar verrassend slechte geluidskwaliteit voor je spit kunsten.

=)


mhh dat is positief maar negatief voor mijn (producer) hij dacht het wel te kunnen..
maar thanks anyway
djame-khan Gepost door djame-khan op vrijdag 25-02-2011 om 04:00:33
de beat maakt het zo dramatisch, vind ik persoonlijk niet dope.
beter pakte je een wat rauwere beat die toch op een manier het emotionele van je lyrics tot z'n recht brengt.
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op vrijdag 25-02-2011 om 18:21:47
Quote:
de beat maakt het zo dramatisch, vind ik persoonlijk niet dope.
beter pakte je een wat rauwere beat die toch op een manier het emotionele van je lyrics tot z'n recht brengt.

thnx voor de feedback, beats kiezen is altijd belangrijk maar heb voor deze beat gekozen omdat ik hem zelf vrij dope vond voor mijn eigen persoonlijke onderwerp
markusinamsterdam Gepost door markusinamsterdam op maandag 07-03-2011 om 22:45:00
hey, i really like your style... would like to record some stuff with you. i am well expierenced in recording and creating whole song. right now i live in amsterdam!
sorry that i write in engels mijn nederlands is niet zo goed

check out my beats here:

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=1074610

if u like it contact meeee


ppeace
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op dinsdag 22-03-2011 om 18:22:00
Verdur nog andere comments??
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 23-03-2011 om 00:26:41
Neem je verse in 1 tape op, klinkt natuurlijker.. Verder moet je wat overtuigender spitten, soms rond je woorden lelijk af zodat t zeurderig klinkt. Maar gaat vooral door als je jezelf ermee vermaakt.
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op maandag 18-04-2011 om 23:09:56
Quote:
Neem je verse in 1 tape op, klinkt natuurlijker.. Verder moet je wat overtuigender spitten, soms rond je woorden lelijk af zodat t zeurderig klinkt. Maar gaat vooral door als je jezelf ermee vermaakt.


dat is wat ik meestal ook doe, maar zowizo bedankt voor de feed,
dat overtuigender spitten komt nog wel,
nieuwe lines onderweg

maandje of anderhalf zijn der weer nieuwe tracks met de nadruk op TRACKS online te vinden!
Matglas Gepost door Matglas op woensdag 27-04-2011 om 21:43:28
Idd een beetje te dramatisch soms maar wel dope man!
dap
038
Gepost door dap op woensdag 27-04-2011 om 23:30:36
slechte kwaliteit, beat enorm standaard met een standaard piano'tje. Ik vind het niet lekker wegluisteren. Zoals zoveel dingen die gedropt worden mis ik originaliteit, maak eens iets wat niet elke dertien in een dozijn 'rapper' maakt.
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op vrijdag 10-06-2011 om 13:54:31
binnenkort komt er een nieuwe versie van deze track uit
een versie wat niet elke 13 rapper in een dozijn maakt, betere lyrics custum beat enzo
checken dus
zal wel ongeveer nog een weekje of 2 duren
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.