Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
dsillusion
Gepost door dsillusion op zondag 20-02-2011 om 16:36:29
Dansschool Illusion is de eerste echte Hip Hop school in de Bollenstreek en daarom zijn wij op zoek naar leraren die ons aanbod van danslessen willen komen uitbreiden. Op dit moment hebben wij de lessen Hip Hop, Hip Hop Lyrical, Streetdance en Breakdance, maar omdat wij vinden dat veel scholen met dezelfde lessen komen en ons echt willen richten op alle stromingen van Hip Hop, zijn wij op zoek naar leraren die het leuk vinden om les te geven en om onze selectiegroepen klaar te stomen voor diverse wedstrijden. Wij zijn op zoek naar leraren met de volgende specialiteiten:

- Krumping
- Clowning
- Stepping
- Popping/ Locking

en verder ook Afrikaanse tribal dance

Een dans diploma is niet vereist, talent, inzet en teamspirit wel!
Ben of ken jij iemand die het leuk vindt om les te geven, een passie heeft voor Hip Hop en deze stijlen wil laten opbloeien in Nederland? Stuur ons dan z.s.m een mail naar illusion@live.nl en wie weet help jij onze dansschool wel naar de top!!
aapje
Gepost door aapje op zondag 20-02-2011 om 16:37:56
Wat is de Bollenstreek?
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zondag 20-02-2011 om 17:07:31
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bollenstreek
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
aapje
Gepost door aapje op zondag 20-02-2011 om 17:08:36
Ja maar dat kan dus regio Den Haag zijn maar ook Den Helder.. Ik dacht eerst dat het een dorp ofzoiets was maar kon het niet vinden.
Ottogast
Rapchinees
Gepost door Ottogast op zondag 20-02-2011 om 17:34:28
dus.. wel tof... niets voor mij tho
----------------------------------------
Jeeje
dsillusion
Gepost door dsillusion op zondag 20-02-2011 om 20:16:25
Whoops! Sorry mensen, mijn fout! De dansschool bevind zich in Hillegom, goed bereikbaar met zowel de trein als de bus! Verder precies tussen Haarlem en Leiden in..
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 21-02-2011 om 17:54:56
Ik vind het altijd vrij irritant dat wanneer ik naar een optreden/ event ofzo ga en daar staan dan van die 16-jarige domme sletjes een beetje kankerarrogant te doen omdat ze streetdance of whatever doen.
En ze dansen echt NOOIT synchroon, fuck die shit.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
sjwegger
Gepost door sjwegger op maandag 21-02-2011 om 18:09:42
ik heb inderdaad ook een kankerhekel aan dansgroepjes..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
dsillusion
Gepost door dsillusion op maandag 21-02-2011 om 18:31:28
Quote:
Swike schreef op 21-02-2011 @ 17:54
Ik vind het altijd vrij irritant dat wanneer ik naar een optreden/ event ofzo ga en daar staan dan van die 16-jarige domme sletjes een beetje kankerarrogant te doen omdat ze streetdance of whatever doen.
En ze dansen echt NOOIT synchroon, fuck die shit.


Tsja, ik kan niet anders dan het met je eens zijn en DAAROM ben ik samen met iemand anders een dansschool gestart. De meeste van onze leden vallen echt niet in de doelgroep waar jij het over hebt, en ik zelf al helemaal niet. Ik zou niet eens bij zo'n groep kunnen horen met m'n piercings en tattoo's haha (ik = eng). Ik wil gewoon de echte hip-hop kunnen verspreiden zoals het hoort te zijn, en die kindertjes eens een poepie laten ruiken. Ze hebben geen passie, geen gevoel, de hersenloze paspopjes.
Zij= dansgroepjes Wij= Family
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2011 @ 18:32:55 ]
aapje
Gepost door aapje op maandag 21-02-2011 om 19:23:23
Zo maak je het wel lekker laagdrempelig ja..
dsillusion
Gepost door dsillusion op maandag 21-02-2011 om 20:45:40
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.. Er zijn zat mensen die ontzettend goed kunnen dansen, maar niet bij een standaard dansschool geaccepteerd worden omdat ze niet voldoen aan een bepaald sociaal beeld. Oftewel, als je je niet arrogant draagt, je geen uggs kan veroorloven of je hebt geen anorexia, dan kom je er gewoon niet op of je wordt weggepest. Maakt dat mensen die bij ons komen dan opeens minder waard? Nee. Iedereen verdient gewoon een eerlijke kans om iets te doen wat ze leuk vinden en hoeven daar niet op afgekeurd te worden omdat ze anders zijn.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 21-02-2011 om 20:52:24
Haha, nee.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
aapje
Gepost door aapje op maandag 21-02-2011 om 20:55:42
Voor 20 euro bedenk ik een hiphopdansje voor je!

Nee wel een leuk idee verder maar ehhja. Nee.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2011 @ 20:56:09 ]
dsillusion
Gepost door dsillusion op maandag 21-02-2011 om 20:56:42
@ Swike: Nee? Wat bedoel je daar mee?

@ Aapje: Da's ook niet duur
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2011 @ 20:59:49 ]
aapje
Gepost door aapje op maandag 21-02-2011 om 21:00:01
Dat het hele verhaal niet echt overkomt als iets waar ik dansles zou nemen, als ik heb uberhaupt al zou overwegen.
dsillusion
Gepost door dsillusion op maandag 21-02-2011 om 21:02:03
Dat kan! Maar ja, de vraag was ook niet naar leden, maar naar mensen die het leuk vinden om les te geven

Haha, verder zoeken dan maar!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2011 @ 21:04:29 ]
aapje
Gepost door aapje op maandag 21-02-2011 om 21:06:29
Ok maar je doet het zo overkomen alsof je echt eruit springt omdat je niet mainstream dingen doet maar niemand wil mainstream zijn dus iedereen is mainstream. En wat nou als een van je choreografen Uggs wil dragen?
dsillusion
Gepost door dsillusion op maandag 21-02-2011 om 21:18:30
Uhm nee, dat is eerder de concurrentie bevechten, immers moet je iets aanbieden wat een andere school niet aanbiedt. Plus dat wij zelf gek zijn op alles wat met Hip Hop te maken heeft, dus dan is de keuze makkelijk!

Het hele idee heeft ook niets met wel of niet mainstream te maken, het heeft er puur mee te maken dat mensen die dus niet voldoen aan een bepaalde sociale status, gewoonweg nooit op een reguliere dansschool geaccepteerd worden. Oftewel, je kunt geen Uggs kopen, dus je hoort hier ook niet. Plus dat veel kinderen en jongeren ouders hebben die de lessen niet kunnen betalen. En als de choreograaf Uggs wil dragen, dan mag dat gewoon hoor, maar of dat lekker danst
Supreme
Gepost door Supreme op maandag 21-02-2011 om 21:27:37
Aapje je praat bla!

En @topic starter, beetje ver weg man, anders had ik het wel willen doen!
Moet je wel betalen natuurlijk, voor niks gaat de zon op!
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
aapje
Gepost door aapje op maandag 21-02-2011 om 21:30:48
dsillusion
Gepost door dsillusion op maandag 21-02-2011 om 21:32:08
Hey Supreme,

Thanks voor de reactie, jammer dat je niet in de buurt woont
No worries, er wordt altijd een tarief besproken, je steekt er immers toch ook tijd in, dus mag dat ook wel wat opleveren toch?
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.