Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 ]
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 10-05-2011 om 18:03:05
Het komt ook door studio Ajax en de kranten waar het altijd over Ajax gaat en weinig tot niet over andere clubs.
En zoals Leyla al aangaf speelt de arrogantie van Amsterdammers ook mee, of eigenlijk wel de grootste rol denk ik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2011 @ 18:06:18 ]
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 10-05-2011 om 18:05:51
Quote:
MaffeDodo schreef op 10-05-2011 @ 17:56
(...)

Tuurlijk lachen we als onze aartsrivaal onderuit gaat.. maar wanneer het om een andere club gaat doet het mij persoonlijk niets (ook utrecht en den haag kijk ik niet echt naar).. natuurlijk doet het me wel wat in het geval van twente en psv aangezien dat direct concurrenten zijn.. maar wat jij beschrijft, tussen die clubs zit allemaal rivaliteit

Dat clubs als heerenveen, heracles, groningen, nec, weet ik het allemaal etc het allemaal zo prachtig vinden als ajax verliest is vreemder


Dus dat. Maar Feyenoord zie ik niet eens als aartsrivaal, dat is ook echt al jaaaaaren geen serieuze bedreiging meer. Misschien moet je daarvoor uit Amsterdam komen want die 010/020 beef gaat verder dan n potje voetbal

En over PSV...:berekenend spelen staat toch niet gelijk aan kampioen? Ik wil gewoon voetbal zien, en in ieder geval een team die probeert tof voetbal te spelen (want ajax verdient ook nog lang niet de schoonheidsprijs) Daar kan je PSV niet onder scharen.

Verder vind ik het leuk dat ik een discussie heb aangezwengeld.

DOEI!
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Leyla
Gepost door Leyla op dinsdag 10-05-2011 om 18:49:30
En oh ja, 90% van de voetbalvandalen zijn van Ajax! Op en in hoeveel treinen ik wel niet AFCA heb zien staan gespoten/geschreven, man man man... In welke stad je ook komt, er zit altijd wel ergens een bankje of prullenbak of muur met AFCA en/of jodenster erop #fact


----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 10-05-2011 om 18:52:56
Ja maar vandalen, daar gaat het toch niet om
Je bent toch niet voor de club met de beste vandalen en tegen de club met de slechtse?
Het gaat toch om het voetbal (dat spelletje van 90 minuten balletje trappen)?
Hooligans zijn allemaal falers sowieso.
Dus dat is ook geen reden Leyla! Got to do better!

----------------------------------------
clonebabybeats baby
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 10-05-2011 om 19:01:14
Twente wint de beker en het gaat alleen maar over Ajax. Dat gaat zo met belangrijke clubs. En dat historie er niet toe doet is natuurlijk onzin. Daar gaat het juist om in het voetbal. Eén kampioen is men zo vergeten. Een veelvuldig internationaal en nationaal kampioen en geweldig voetbal niet. Waarom praten alle mensen hier alleen over Ajax en waarom heeft Ajax internationaal nog steeds aanzien? Juist, door de succesvolle jaren en het mooie voetbal.

"The thermometer of success is merely the jealousy of the malcontents." Zo is dat.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 10-05-2011 om 19:14:02
Ja dat is ook wat ik zeg
en dat verwarren mensen nog wel eens met arrogantie

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Leyla
Gepost door Leyla op dinsdag 10-05-2011 om 19:48:00
Ja "hoge bomen vangen veel wind" he... Misschien is het ook gewoon leuk om op Ajax te haten hihi, samen haten op iets geeft ook voldoening ofzo denk ik =D
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
melle
Gepost door melle op dinsdag 10-05-2011 om 19:59:18
Quote:
Leyla schreef op 09-05-2011 @ 17:33
Omdat er geen een team zo arrogant is als Ajax, en de supporters van Ajax over het algemeen de grootste mond hebben!

Dus


Quote:
Leyla schreef op 10-05-2011 @ 18:49
En oh ja, 90% van de voetbalvandalen zijn van Ajax! Op en in hoeveel treinen ik wel niet AFCA heb zien staan gespoten/geschreven, man man man... In welke stad je ook komt, er zit altijd wel ergens een bankje of prullenbak of muur met AFCA en/of jodenster erop #fact



Jij snapt het, heb je ook zo'n hekel aan hiphop?
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 10-05-2011 om 22:50:46
Om de discussie af te ronden, Feyenoord is gewoon een mooiere club dan Ajax. Dat weten we allemaal.
Leyla
Gepost door Leyla op dinsdag 10-05-2011 om 23:07:28
Hiphop? Daar luisteren alleen wietrokende, vrouwonvriendelijke gangsters naar!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 10-05-2011 om 23:46:09
Quote:
MaffeDodo schreef op 10-05-2011 @ 17:56
(...)

Tuurlijk lachen we als onze aartsrivaal onderuit gaat.. maar wanneer het om een andere club gaat doet het mij persoonlijk niets (ook utrecht en den haag kijk ik niet echt naar)..
Dat clubs als heerenveen, heracles, groningen, nec, weet ik het allemaal etc het allemaal zo prachtig vinden als ajax verliest is vreemder


Co-sign. Alleen ben ik voor AZ en zie ik Ajax als rivaal, en met mij de rest van de (echte trouwe) AZ-supporters ook wel.
rest van de provincieclubs en PSV boeien me geen reet. Twente Ajax en Feyenoord vind ik alleen interessante tegenstanders
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 10-05-2011 om 23:55:56
Misschien is dat ook wel de oorzaak.. Wat jij nu zegt Bizzy..

Iedereen ziet ajax als rivaal.. groningen, nac, heerenveen, az, allemaal willen ze zich meten met Ajax.. is az ook gelukt.. en als twee noord-hollandse clubs zijnde is die rivaliteit ook wel logisch..

Is alleen dat ik me persoonlijk als ajaxsupporter totaal niet bezig houdt met die clubs.. Het is meer "laat ze zich maar lekker druk maken".. misschien wordt is dát ook wel een oorzaak dat we als arrogant gezien worden.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 11-05-2011 om 09:48:35
Nouja ik geef ook wel toe dat AZ-Ajax van de laatste jaren is.
ik kan me niet inzien dat de rest van de provincieclubs realiteit met Ajax voelen maar het zij zo.
Het is overal een bekend verschijnsel dat iedereen een beetje afkeer van de (traditioneel) grootste club.
Ik zie ajacieden niet als arrogant, ik heb respect voor de pioniers en de mensen die er hun levenswerk van maken.
Waar ik wel wat tegen heb is gloryhunters die claimen dat ze 410 zijn terwijl ze er misschien 2x in een seizoen zitten en zich stoer voelen.
Dat zijn de mensen die het verpesten qua imago die gaan overal dominant en neerbuigend doen tegenover tegenstanders en supporters.
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 13-05-2011 om 17:18:01
"FC Groningen heeft een nieuwe hoofdsponsor. De naam van energieleverancier Essent prijkt in elk geval de komende drie seizoenen op het shirt van de huidige nummer vijf van de Eredivisie"

Goed nieuws een mooie sponsor.
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 15-05-2011 om 11:08:36
Spanning en sensatieeeee!

Nu al op zoek naar een mogelijke stream, maar ik vrees dat alles vast gaat lopen... Via de radio luisteren doe ik ook niet meer hoor, mij veel te spannend
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2011 om 11:18:39
een keer 6 euro voor een legale goede stream is toch best te doen? Of gewoon via bijvoorbeeld ziggo
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 15-05-2011 om 11:27:55
Ja ik dacht ook aan zo'n legale stream idd, maar ik hoorde dat dat vorig jaar problemen opleverde en alsnog steeds vastliep. Weet jij een goede?

Ah, hoor al eredivisielive.nl, yeahhhh, gaan we doen!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2011 @ 11:33:53 ]

----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 15-05-2011 om 11:40:00
Ik heb ook even een legale stream gekocht.
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2011 om 11:54:49
jep same here, maar dan via ziggo en je smartcard. Ideaal voor een wedstrijdje
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 15-05-2011 om 11:59:44
Op Eurosport 2 Oranje-17 tegen Duitsland-17. Finale EK. 3-2. 2e helft is net begonnen
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Vent
Gepost door Vent op zondag 15-05-2011 om 13:39:50
jongens links voor streams zijn welkom dan gaan wij over een uurtje ff flink os op het internet, we zitten in een moet-streamen-situatie dus als iemand die shit van twitter ofzo plukt? post het please!
Finger
Gepost door Finger op zondag 15-05-2011 om 13:48:59
Quote:
dap schreef op 15-05-2011 @ 11:54
jep same here, maar dan via ziggo en je smartcard. Ideaal voor een wedstrijdje


Hoe doe je dat dan?
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2011 om 13:54:56
www.ziggo.nl/tvopbestelling

maar de ziggo site is nu blijkbaar down.... inloggen, klikken en ze activeren eredevisie live voor nu

Quote:
Het is nog wel mogelijk telefonisch de wedstrijd te bestellen. Dit kan gratis voor telefonie-abonnees van Ziggo middels telefoonummer 1200. Niet telefonie-abonnees kunnen het telefoonnummer 0900-1884. Het is nog niet duidelijk wanneer de storing is opgelost. De wachttijd voor een telefonische bestelling bedraagt momenteel meer dan 30 minuten.


@ vent:

"Ajax - Twente te zien op sopcast kanaal: Channel - 106491"
http://www.sopcast.com/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2011 @ 14:00:50 ]
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 15-05-2011 om 13:59:48
Viesssss, eredivisie live doet vies! Ik heb een code, maar als ik 'm invoer krijg ik dat de shop is gesloten en dat alle kaarten uitverkocht zijn, er is geen plek meer, VIES!!!!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Finger
Gepost door Finger op zondag 15-05-2011 om 14:05:44
Dan maar gewoon een illegale stream kijken.


sop://broker.sopcast.com:3912/100801 -Ajaz - twente
sop://broker.sopcast.com:3912/100805 schakel zender
http://www.ustream.tv/channel/timboektaantje - groningen - psv
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 15-05-2011 om 14:11:49
Ze dwingen me gewoon om illegaal te zijn ja!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2011 om 14:16:38
poepinternet, shit stort altijd in als het er om gaat.

Quote:
UPDATE zondag 15 mei 13.30 uur: Ziggo kan de toestroom van klanten voor het eenmalig bekijken van de kampioenswedstrijd Ajax - FC Twente slechts gedeeltelijk verwerken. De internetsite www.ziggo.nl/tvopbestelling is niet meer bereikbaar. Wel kan men telefonisch TV Op Bestelling voor deze voetbalwedstrijd laten activeren. Persvoorlichter Gradus Vos laat aan TotaalTV weten dat Ziggo vandaag 350 extra medewerkers heeft ingezet om de vraag naar het eenmalig bekijken van Eredivisie Live in goede banen te leiden. Toch kan op dit moment de wachttijd voor een telefonische aanvraag in sommige gevallen tot bijna één uur oplopen.


350 medewerkers extra... tering
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2011 @ 14:18:43 ]
Finger
Gepost door Finger op zondag 15-05-2011 om 14:21:30
Leuk middagje voetbal vandaag gewoon 3 clubs aanmoedigen.
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2011 om 14:24:55
mocht je het nog via tv willen checken, ziggo site doet t weer
Finger
Gepost door Finger op zondag 15-05-2011 om 14:27:48
nee dank je heb 3 kanalen op me scherm nu.
Finger
Gepost door Finger op zondag 15-05-2011 om 15:02:14
Grun - psv stream vet gaar, nu toch maar op tv.
Finger
Gepost door Finger op zondag 15-05-2011 om 16:26:34
GVD doet Utrecht zijn best doet die klote Groningen het niet.
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 15-05-2011 om 17:07:49
Jammer, had graag gezien dat Twente won, maar man man wat speelden ze slecht...

Nu maar alle hoop op Trabzon, maar ziet er naar uit dat Fener dat ook niet aan zich voorbij laat gaan, zuchtttt, weer een slecht seizoen :'(
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2011 om 17:15:45
Jep jammer maar mooie wedstrijd verder wel.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 15-05-2011 om 18:00:00
Jammer?? LEKKER!
Mooie dag. Het mocht wel weer eens....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 15-05-2011 om 20:43:25
was lachen man in Galgenwaard
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2011 om 22:38:40
Quote:
Leyla schreef op 15-05-2011 @ 13:59
Viesssss, eredivisie live doet vies! Ik heb een code, maar als ik 'm invoer krijg ik dat de shop is gesloten en dat alle kaarten uitverkocht zijn, er is geen plek meer, VIES!!!!


btw:

"Hij raadt bezoekers met een geldige code die niet in staat zijn geweest de wedstrijd te volgen, aan contact op te nemen met de klantenservice van Eredivisie Live, ''waarna we hen het aankoopbedrag zullen retourneren''."
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 15-05-2011 om 23:27:01
Jeuj, Ajax. Geweldige dag gehad. Maarum Leyla was jij ten tijde van het az kampioenschap niet voor az? Glory hunter?
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 16-05-2011 om 08:29:52
Hoezo? Omdat ze graag gezien had dat Twente won? Dat hadden alle niet-ajacieden wel geloof ik..
Maar evengoed chapeau en gefeliciteerd, AZ 4e ik ben tevreden.
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 16-05-2011 om 13:12:05
Onreine griep Hebreeërs


Gister was ff een flinke domper
Vanavond gewoon weer feestvieren
De wedstrijd van gisteren was trouwens ook zwaar kut
Al met al tenminste wel weer een goed seizoen gedraaid
melle
Gepost door melle op maandag 16-05-2011 om 14:36:50
Jajaja heerlijke dag gisteren!
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 16-05-2011 om 17:15:35
Ajacieden gefeliciteerd, verdiend kampioen lijkt me zo.

Weer een tragisch seizoen verder, ben benieuwd hoe het volgend seizoen gemanaged gaat worden met mijn cluppie, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Hopen dat er een frisse wind door de selectie en leiding zal waaien. Op een nieuwe trainer, (gedwongen) meer jeugd en leuker voetbal. Ik heb er wel weer zin in.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2011 @ 17:16:50 ]
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 17-05-2011 om 12:27:11
Theo misschien naar Ajax
Alle drank komt direct weer naar boven
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 17-05-2011 om 16:02:05
ja, weet nog niet zo goed wat ik ervan vind.. geniale voetballer die janssen maar of het nou echt bij ajax wat zou worden.. dat is de vraag..

misschien wel goed voor je clubje mutz, weer geen CL.. daarmee wordt het bestuur veroordeeld om creatiever met geld om te springen.. geen vage breedteaankopen te doen bijvoorbeeld.. zo hoop ik in ieder geval wel dat ajax uit de afgelopen jaren komt.. dat ze er wel van leren.. geen mido's, atouba's en nog 40 van die anderen meer.. meer jeugd inderdaad
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 17-05-2011 om 23:49:01
Dat sowieso. Plus dat er hopelijk een hoop zeiksnorren en klaagbakken verdwijnen van de tribunes (daar hebben wij er nog al wat van) en er een nieuwe lading gemotiveerde supporters bij kan komen. Je merkt gewoon dat een té groot deel alleen maar komt om te zeiken als het wat minder gaat en ook langzaam af gaat haken als er geen successen meer te vieren zijn. Dit terwijl er al jaren wachtrijen zijn voor SCC's. Verschil in sfeer tussen Europees (vrije plaatsen) en een gewone seizoens-wedstrijd is bijvoorbeeld ook zo groot hier.

snelle edit; the FAACK?!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2011 @ 23:50:41 ]
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 18-05-2011 om 18:14:25
Moeten ze dan dansend op de tribunes staan? ''Jeeej, weer niks!''

Overigens snap ik niet helemaal hoe je kan twijfelen aan Janssen bij Ajax, hij heeft aangetoond de beste speler in Nederland te zijn, hij is altijd bezig met tactieken en vraagt doorgaans aan al zijn trainers waarom ze bepaalde oefeningen doen en is echt bezig met het begrijpen van het spelletje in plaats van als een blind paard rond rennen en mooie passen geven, oftewel, een perfecte Ajax speler. (in voetballend opzicht)
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 18-05-2011 om 19:10:58
Ik heb ook geen enkele twijfel over Janssen bij Ajax. Sowieso kan Ajax een dergelijke speler goed gebruiken. De agressiviteit, felheid, passes, ervarenheid en gevaarlijke spelhervattingen zijn allemaal zeer welkom. Dit seizoen te vaak verloren op strijd kijk maar naar de wedstrijden tegen utrecht en ado bijvoorbeeld. Spelers als Janssen kunnen ook in dat soort wedstrijden een team leiden.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 18-05-2011 om 19:40:30
ja, ik ben 24 uur verder ook om.. moest effe aan het idee wennen.. ik zie die gast wel graag bij ajax, met zijn eigen stijl
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 18-05-2011 om 22:57:15
Die gozer gaat in Amsterdam natuurlijk gelijk vol aan de coke. Wordt niks met hem daar.
Mutz
Gepost door Mutz op donderdag 19-05-2011 om 00:02:22
Quote:
Snacky schreef op 18-05-2011 @ 18:14
Moeten ze dan dansend op de tribunes staan? ''Jeeej, weer niks!''

Zeg ik dat dan? Spelers uitfluiten zodra ze een verkeerde bal spelen doel ik meer op, wedstrijden lang alleen maar kunnen kankeren en zelf 0,0 aan support toevoegen. Of vinden ze dat bij Ajax wel normaal dan?
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0184 sec.