Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 24-02-2011 om 14:16:29
Quote:
Korzo verwelkomt dit seizoen het nieuwe initiatief Flowin’ Jazz. Met volle overgave storten trompettist Michael Varekamp en toetsenist / componist Wiboud Burkens zich op cross-over programma’s van jazz met film, spoken word en dans en geven ze ruimte aan jong DJ talent. Naast het bekende improvisatieprogramma Quick Sketches kunt u dit voorjaar kennis maken met Ongerept, Live image, Live Music en DJ Clazz.

Club Korzo voelt ontspannen en spannend tegelijkertijd. Musici bespelen het publiek, wanneer sprekers één voor één improviserend hun woorden in geluidsgolven door de zaal laten varen…Ongerept. Een bont gezelschap van artiesten gaat de uitdaging aan woord en muziek met elkaar te laten schuren en versmelten.

Deze editie treden Manu, Kern Koppen en Frank van Westbroek op. Ongerept is dit voorjaar ook te beleven op donderdag 31 maart en vrijdag 27 mei.


Deze avonden is gratis het dichtbundeltje Ongerept te verkrijgen.

trompet Michael Varekamp | toetsen Wiboud Burkens | drums Erik Hoeke | bass Jeff Aries | spoken word Manu, Kern Koppen, Frank van Westbroek


http://www.korzo.nl/nl/productiehuis/producties/ongerept

Morgen dus. Aanradertje. Tot nu toe echt hele mooie avonden geweest. Blaxtar staat wel op de site, maar zal er niet zijn. Ik daarentegen wel.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 24-02-2011 om 14:26:31
Als Blaxtar kwam was ik er ook. Voor het neeftje van Henk kom ik niet.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 24-02-2011 om 14:30:02
Binnenkort ook in Rotterdam, dan waarschijnlijk met Blax, dus zie je daar
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 24-02-2011 om 14:38:23
Laat maar weten wanneer en ik zal eens naar mijn agenda kijken.
EsX
Gepost door EsX op donderdag 24-02-2011 om 14:53:43
Rotterdam? als ik vrij ben dan, dan kom ik ook...

MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 26-02-2011 om 01:03:11
5 maart in rotterdam, zal nog even informeren wie er dan komen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.