Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Zelfde regels als de vorige 435 Slowchat topics. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Blood fest... dude? Weet je nog een beetje toffe serie/film om te checken? | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Spartacus! eerst deze: http://www.imdb.com/title/tt1442449/ en dan deze: http://www.imdb.com/title/tt1758429/ | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
alice in wonderland | ||
![]() | ![]() |
Ah nice, ga k checken, lekker gladiator rip off.. mag best. Aapje die heb k nog niet gecheckt, misschien later. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-03-2011 @ 12:57:05 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Die is wel leuk, al vind ik Martin Short als mad hatter beter | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 13-03-2011 @ 12:54 Ah nice, ga k checken, lekker gladiator rip off.. mag best. Dit is v��l beter dan the Gladiator... Most moar eem bekiek'n jong�h! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Maar ik hou van die grimmige sfeer in die nieuwste versie van Alice in Wonderland. | ||
![]() | ![]() |
hehe shit die scene is leip finger, echt vreemde lsd sfeer zit erin. Maar Spartacus in de download, heb k weer even tijdje wat te doen. tnx. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
(EX) gabbers! Help eens ff, van wie is deze beat normaal gesproken ook alweer? Cool & Dre claimen hem nu, hier is de track van The Game & Lil Wayne Toch weer jammer van die Wayne, beat klinkt nu wel fijner dan vroeger ![]() | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Zombie Nation - Kernkraft 400 | ||
![]() | ![]() |
deuntje wordt ook uit in zon hardstyle nummer gebruikt toch? En Wayne klinkt echt steeds slechter. En 1% klaar met downloaden esx, dit wordt m wel voor kerst. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Dat nummer! :+ | ||
Supreme![]() |
![]() | ![]() |
Wat een fijne zondag! Ik ga maar weer eens een middag dutje doen! Heb ik wel verdient! ![]() ---------------------------------------- Love will come set me free, i do believe. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Jajajaja...ga dan op tijd op bed, nachtbrakerrr...![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
'Knocked up' Thomas. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 13-03-2011 @ 13:33 (EX) gabbers! Help eens ff, van wie is deze beat normaal gesproken ook alweer? Cool & Dre claimen hem nu, hier is de track van The Game & Lil Wayne ( YouTube ) Toch weer jammer van die Wayne, beat klinkt nu wel fijner dan vroeger ![]() wel lekker nrtje hoor.. staat op repeat ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
goedemiddag ![]() wie weet een betrouwbare site om goedkoop schoenen te bestellen? ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is goedkoop? | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Wat voor schoenen? | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Wat is betrouwbaar? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
wat is betrouwbaar? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Wie is iemand? | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
En ik bedoelde het nog wel serieus... | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ik niet? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik ook niet dan? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Jij wel. Cml niet, dat is een lul. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-03-2011 @ 16:43:23 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
nou nou.. waar heb ik dat aan te danken? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Gewoon, iedereen is een lul. Behalve ik. Maar nu is Bart nog geen stap verder in zijn zoektocht naar schoenen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-03-2011 @ 16:48:49 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ik bestel wel eens bij Sneakerhead.com. Levertijd 5 dagen en altijd netjes. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Of je gaat naar van Haren, of Scapino, of Schoenenreus? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
of Wibra, Bristol of v&D kijk bij freshcotton.nl ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Een goedkoop middel om je zelf te bevredigen. Een Wibrator..... ![]() | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Jeez wat slecht het is dat ik ze niet beter hoor. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
FEBO Flikkers Eten Bij Ons ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuw voor mij deze, hard; ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Pets. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-03-2011 @ 21:06:56 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 13-03-2011 @ 17:41 FEBO Flikkers Eten Bij Ons Jezes haha, was daar met carnaval met vrienden en moest iets van 6 snacks hebben en een gezinszak friet. Mocht ik geen friet in een zak, moest ik 6 frietjes zonder bestellen kreeg ik al die friet in aparte bakjes anders mocht ik het niet bestellen. | ||
Supreme![]() |
![]() | ![]() |
Never dat ik bij febo eet! @deking waar in nijmegen woon jij? Ik was er vrijdag avond en ik ben er over 2 weken weer! Als ik in de buurt ben dan zwaai ik even naar je huis vanuit de auto! ---------------------------------------- Love will come set me free, i do believe. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Je kan toch ook gewoon die zes bakjes in een plastic zak flikkeren en zo naar binnen werken? Wanneer kom je naar mij zwaaien Supreme? | ||
Supreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben nog nooit in friesland geweest! Ik voel me iets te zwart om daar rond te hangen ook.. Heb het idee dat ze daar niet zo van donkere mensen houden.. Buiten dat zou ik ook niet weten wat ik er zou moeten doen! ![]() Maar wil best een keer ergens anders naar je zwaaien hoor! Als je in Amsterdam bent of in Zwolle, daar wil ik ook nog wel eens rondhangen! ---------------------------------------- Love will come set me free, i do believe. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Hahah Friesland is echt de andere kant van de wereld voor de rest van Nederland he ![]() Shame on you dat je er nog nooit bent geweest. Ik zal het melden als ik in Amsterdam of Zwolle ben. | ||
Supreme![]() |
![]() | ![]() |
Haha, de afstand boeit me nog niet eens maar meer dat er niks spannend te doen is! Zijn er lekkere jongens? Dan kom ik wel hangen als het lekker weer is ghehehe! ![]() ---------------------------------------- Love will come set me free, i do believe. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vrouw zoekt boer | ||
Supreme![]() |
![]() | ![]() |
Goedemorgen! ![]() Zometeen school! And i don't have zin in it!! ---------------------------------------- Love will come set me free, i do believe. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Zozo, jij was vroeg..![]() 'Mornin.. Keuken + toilet verfen dadelijk.. | ||
![]() | ![]() |
Heb je vrouw je aan het werk gezet? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Vrouw heb ik de deur uitgezet, dus moet alles zelf doen, maaaar kan wel de kleuren zelf kiezen nu. HA! | ||
![]() | ![]() |
Zwart toch? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Zwart is geen kleur. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |