Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 29-03-2011 om 13:42:35
7 juni komt er weer een nieuw album van de held



On June 7, Tech N9ne’s latest studio album, All 6’s And 7’s hits stores, but you can pre-order it here and get the full 6’s And 7’s experience. With tracks like “He’s A Mental Giant” and “Worldwide Choppers”, All 6’s And 7’s shows that Tech is reshaping the world of hip hop once again. Featuring the likes of Lil Wayne, Snoop Dogg, B.o.B., Yelawolf and more, All 6’s And 7’s definitely changes the game. Your pre-order package will include an autographed copy of the album, a bonus unreleased track for download, a full color sticker of the album cover and a limited edition All 6’s and 7’s t-shirt (size XL only).


Grote namen als featurings, ik ben benieuwd. Ik vind het fijn voor hem dat hij eindelijk eens erkend wordt door grote namen, maar ik hoop wel dat hij zijn eigen stylo behoudt. Vast wel. Ik kijk er in ieder geval weer naar uit!
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op woensdag 30-03-2011 om 00:01:18
ik weet niet, ben em een beetje kwijt geraakt vond zijn laatste albums wat minder, ik ga deze zeker tjekke maar verwacht niks.. mja das mijn mening
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 30-03-2011 om 11:58:39
Co-sign dat, en als ik de beloofde features in de openingspost zie dan word ik daar niet vrolijker van.
mja zolang Chino XL weer een versje bosst ben ik al tevreden
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 05-05-2011 om 06:32:35

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 02-06-2011 om 07:25:03
He is a mental giant


Mama nem


----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Leyla
Gepost door Leyla op vrijdag 03-06-2011 om 11:46:38
Quote:
Jthag schreef op 05-05-2011 @ 06:32


Ha, toch weer mooi dat die met Turkey begint Maar Ceza is dan ook best wel goed!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
K33p0ut Gepost door K33p0ut op maandag 06-06-2011 om 00:08:49
Sinds ik Tech N9ne volg ben ik onder de indruk van elke verse die uit z'n mond komt. Heb me pre-order al geplaatst dus ik verwacht all 6's and 7's dinsdag binnen. Naar mijn mening is Worldwide Choppers serieus een van de beste rapnummers ooit, ik kan me voorstellen dat mensen zeggen dat tech niet zo mainstream moet gaan, maar eigenlijk kan je dat niet zeggen. Tech wordt eindelijk gewaardeerd door de mainstream artiesten en dit album is daar bewijs van.
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 08-06-2011 om 04:09:46
tantoe aan
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op vrijdag 22-07-2011 om 00:28:45
Damn wat een album!
Ik ben zwaar tevreden met deze cd. Ik vind hem super.
Toen ik de namen van de featurings zag was ik een beetje bang dat Tech wat van zijn oude stijl zou kunnen kwijt raken, maar in tegendeel, hij heeft het nog steeds. Het lijkt wel alsof de rappers zich juist aanpassen aan 'zijn' sound

En zoals tech n9ne zelf al zei:
Tech will never go mainstream, mainstream will go Tech!
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.