Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
A_PART Gepost door A_PART op zondag 08-05-2011 om 20:37:48
om voor elke track een nieuw topic aan te maken is een beetje overbodig

Between-sleep-and-awake


Think-real-deep


What-a-night


Homemade-hip-hop


Constant-aware


Film-music-instrumental


Dirtier-then-south


Striptease-2011


Van-der-meijde-anthem


Key-in-blossom


From-the-aztecs preview


zoals je ziet ben ik nogal bezig geweest
ik zal deze week op iedereen feedback geven

ben benieuwd wat jullie ervan vinden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2011 @ 20:41:37 ]
A_PART Gepost door A_PART op maandag 09-05-2011 om 10:16:52
echt niemand?
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 09-05-2011 om 10:56:58
Ik ben er even doorheen geskipt,maar het zijn nogal wat tracks, dus moet je nog even geduld hebben ouwe.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
melle
Gepost door melle op maandag 09-05-2011 om 12:11:51
Constant Aware vind ik nice, mooi sfeertje, inderdaad een beetje in de stijl van die 80s horrorsoundtracks, lekkere swing in je drums.

Van der meijde Anthem klinkt ook lekker, misschien nog wat varieren met percussie enzo, synths vind ik chill iig.

Key in Blossom heeft ook zeker potentie, lekkere samples, kan nog wel een stuk dikker kwa sound voor mn gevoel.

From The Aztecs, erg lekker, alleen dat fluitje vanaf 1:08 vind ik te vrolijk en niet echt in het nummer passen.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
A_PART Gepost door A_PART op donderdag 12-05-2011 om 12:54:27
Quote:
melle schreef op 09-05-2011 @ 12:11
Constant Aware vind ik nice, mooi sfeertje, inderdaad een beetje in de stijl van die 80s horrorsoundtracks, lekkere swing in je drums.

Van der meijde Anthem klinkt ook lekker, misschien nog wat varieren met percussie enzo, synths vind ik chill iig.

Key in Blossom heeft ook zeker potentie, lekkere samples, kan nog wel een stuk dikker kwa sound voor mn gevoel.

From The Aztecs, erg lekker, alleen dat fluitje vanaf 1:08 vind ik te vrolijk en niet echt in het nummer passen.


thx man, ja die panflute klinkt een beetje cheesy inderdaad haha. daar moet ik nog wat anders op verzinnen. ik ben nu bezig om de meeste tracks helemaal af te maken. Binnekort drop ik een beattape wat ik nog nooit heb gedaan aangezien veel mensen er naar vragen
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0151 sec.