Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 05-06-2011 om 16:45:57
Hoi

Een goede vriend maakt rapliedjes. Ik wil graag dat hij wereld beroemd word en daarom ga ik zijn soundcloud met jullie delen. Hij heet Juan Calderon.

Complete lijst


Ik ben echt fucking verliefd op deze beat. Den Helder Represent track :


Liedje over chillen in Den Helder, de zee lucht en shit. Relaxte beat en flow... zondagstrack.


Beetje serieus, over het zijn, over haten, weinig vernieuwend maar klinkt wel nice.


gekke electro bliepjes, donker bass, lopende flow en cliches als:'' ze leven het leven dat ik zie in bioscopen, rapper vertel de waarheid , want wie gaat je geloven'' en een instrumentale outro die echt los gaat live:


over struggle van hosselende allochtonen in Den Helder :



Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Hij maakt beats dus je kan ook PMen voor die hook up

Z'n E.P. kun je hier downloaden. Er staan ook twee andere rappers uit Den Helder maar die zijn minder boeiend naar mijn smaak. Als je nog iemand wilt checken dan zou ik Amos kiezen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2011 @ 16:48:51 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 05-06-2011 om 18:04:56
Ik wil sowieso een paar reacties. Je mening, advies voor Juan, advies voor mij om het te promoten enzo.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
aapje
Gepost door aapje op zondag 05-06-2011 om 18:48:31
Om _wereld_beroemd te worden zou ik ook mijn muziek op _NL_hiphop zetten ja...

Hehe bij die tweede track ''en ik ben nog drukker dan het feest in je kelder..'' op zo'n rustige beat.

Derde ook wel nice maar ik hoef niet echt te horen hoeveel drank en drugs iemand gebruikt.. op zich. Maar als je niet op de tekst focust vind ik het wel ok. Deuntje wel fijn.

Vijfde heeft inderdaad een lekkere beat maar heb het niet zo op dat vaak herhalen van 2/3 woordjes ''Bitch please, effe wakker worden'' [Ok 5 woordjes]

Laatste heeft een lekker tempo.

Ach jaaaa Den Helder, zou er zelf minder trots op zijn maar het is maar net waar je wiegje staat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2011 @ 18:50:35 ]
Unexplained Gepost door Unexplained op zondag 05-06-2011 om 19:27:36
JOEY!
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 05-06-2011 om 20:53:32
EY een reactie. En een uitgebreide ook. Thanks man, bedankt voor het checken. en je reactie enzo. En om te reageren terwijl niemand dat doet. Dat getuigt van enorme ballen. Maar hoezo niet trots op Den Helder... ben je er weleens geweest ?

Ey Unexplained hahaha, wat vind jij van dingen. Zoals de ozonlaag enzo en van deze tracks hier
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
aapje
Gepost door aapje op zondag 05-06-2011 om 21:04:11
Ik ga toch geen dingen roepen over iets waar ik niets van weet johhhh. Den Helder is grijs. Niet ongezellig maar centrum vind ik niks. Grijs.

Ballen tot aan mn knieën ja.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 05-06-2011 om 21:16:59
Den Helder moet na Nieuwegein, Almere en Lelystad wel de lelijkste stad van het land zijn.

Muziek vind ik niet zo boeiend.
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 06-06-2011 om 10:51:32
Nee je hebt gelijk. Het Centrum is niet mooi. Ze zijn het nu aan het herbouwen en shit. Wat echt chill is is dat er zo kenker vele natuur is en historie, oude forten en shit.

Almere lelijk? Ik heb het alleen van een afstandje gezien stond aan de overkant van een meer ofzo ergens en keek op de stad. Maar kenker dat zag er gruwelijk uit. Het is een nieuwe stad, zonder historisch centrum enzo, maar lelijk ?

Bedankt dat je de muziek heb gechecked. Kun je misschien wat tips geven en een beetje toelichten waarom het niet zo boeiend is enzo. Dat zou erg handig zijn.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op maandag 06-06-2011 om 14:22:04
Ik had er niet veel van verwacht toen ik op play duwde..
Maaaar shit is eigenlijk nog niet eens zo slecht, Track 2 ligt me het beste, echt dikke beat en raps zitten ook zeker goed! eigen productie die beat ??
----------------------------------------
http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op maandag 06-06-2011 om 16:43:10
Die 2e beat is inderdaad gruwelijk.. Tof gedaan die rap erop...
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 06-06-2011 om 17:26:19
Ik vind alle tracks kwa beat en wrap wel fijn klinken.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Calderon Gepost door Calderon op dinsdag 07-06-2011 om 15:29:24
Bedankt voor de reactie's mensen!
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 13-06-2011 om 15:20:31
Cool, bedankt. Die beat is inderdaad eigen productie. Alle beats heeft hij zelf gemaakt.

Wie o wie kan zijn spaarzame tijd nog meer vrij maken om ons te voorzien van reactie/feedback.

We kijken er echt naar uit
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Voltage
De Formatie
Gepost door Voltage op zaterdag 18-06-2011 om 17:12:04
Beats zijn dope. Stem is dope. Articulatie is master. Delivery is oké. Flow is oké. Lyrics zijn oké.

Ik heb niks met Den Helder verder. Maar deze shit is dope man.

Groetjes uit Zeeland.
----------------------------------------
www.myspace.com/deformatie
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 20-06-2011 om 15:49:08
Dope, thanks. Groetjes terug.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 20-06-2011 om 17:20:45
Een van die gasten, Amos, heeft net een clip online gezet. Kenker dikke HD beelden van Den Helder. Hier kun je het checken.

Ben benieuwd naar jullie reacties
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-06-2011 @ 17:21:37 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 20-06-2011 om 17:38:27
Overigens bestorm ikzelf de hip hop scene ook als een stoom locomotief.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
dap
038
Gepost door dap op maandag 20-06-2011 om 17:49:38
Dit kan je toch niet serieus goed vinden?
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 20-06-2011 om 18:13:00
Dap is een hater. Ik vind het wel goed. Ik bedoel ik ben het, in een clip. En je kunt me nog horen zingen ook!
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 28-07-2011 om 12:06:56
Den helder represent nice, flow is in orde overal(dus nergens foutjes), rijmschemas relaxt.. beetje cliche lines, maar is niet zo erg, verse pokoe is dat.
Die chillen is voor de chickies denk, ik voel hem niet zo.. maar is ook niet echt mijn stijl..
Haters ofzo vette beat.. wel nice ook die. Die met die gekke beat vindik zoiezo de hardste.. orginaliteit toch is belangrijk. Laatse is ook nice. Al met al vindik die shit zeker nice klinken, niet zomaar een beginnend rappertje..
Al vindik dat er toch net iets mist.. probeer af te wisselen met vibes.. doe bv eens een stukje met een zware stem opzetten, dat het ff lijkt of er andere mensen zijn of whatever.. als ik zo alles achter elkaar luiister is het wel alleemaal klein beetje zelfde richting op.. maja doe je ding shit zit goed..

Hahahaha die clip is aaaaannn jjoey
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 28-07-2011 om 12:31:02
Quote:
poppekontje schreef op 20-06-2011 @ 17:38
Overigens bestorm ikzelf de hip hop scene ook als een stoom locomotief. ( YouTube )


haha nice
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Hossel
ZUIDWEST
Gepost door Hossel op donderdag 28-07-2011 om 21:25:24
Den Helder Represent track:
Beat is kenker aan. Hij heeft een dope stem. Beetje standaard lines, maar ik digg het.

Liedje over chillen in Den Helder, de zee lucht en shit.:
Dope. Beat past naar mijn idee niet zo bij de vibe die hij wil dat de track heeft.

Beetje serieus, over het zijn, over haten:
Wederom een dope beat. Ik mis bij deze de overtuiging in z'n stem.

gekke electro bliepjes, donker bass, lopende flow:
Beetje veel van die net-niet punchlines. En het refrein is een beetje slap. Maar los van dat, dope flow, dope beat. Delivery had op deze beat wel wat harder gekund imo.

over struggle van hosselende allochtonen in Den Helder:
Ik digg de beat. Quote hij nou Typhoon in die track? Haha. Harde shit! Refrein is aan.

-
Al met al digg ik die dude. Z'n stem bevalt me wel. Z'n delivery zou nog wat opgepompt kunnen worden. Maar z'n articulatie is on point! Dope shit
----------------------------------------
De groetjes uit het zonnige Zuid-Westen.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.