Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Supreme![]() |
![]() | ![]() |
Oei ik ben hooked aan The Wire! Kijk alleen allemaal afleveringen door elkaar omdat 13th Street ze zo uitzend. Waar kan ik alles downloaden vanaf deel 1!? ---------------------------------------- Love will come set me free, i do believe. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
The Wire moet je echt niet door elkaar kijken http://www.kat.ph/ | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ey dap, homo, wat vind je van mn liedjes? ![]() Nog tips wat betreft dingen die ik moet zien/doen/beleven/meemaken in Zwolle? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
niet verkeerd! Vraag Ri ![]() | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Haha ja zal ik ook nog even doen ![]() Ik ga f googlen wat je allemaal noemt hoor. Holtenbroek kom ik wel eens in de c1000 in dat winkelcentrum haha, maar verder niet in de wijk. Is dr iets te doen dan? Heb laatst wel in een park ergens gezeten, was voor het eerst dat ik dacht 'ohja, wel leuk hier eigenlijk'. Centrum is wel mooi maar verder.. ruuustig. | ||
Supreme![]() |
![]() | ![]() |
Thanks! ---------------------------------------- Love will come set me free, i do believe. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb zo het idee dat dit een laaange zomer wordt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Zullen we zoenen, Aap? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb al een keer met een allochtoon gezoend dus dat heb ik al van mn lijstje af kunnen strepen. Dus tenzij je me 4 biertjes geeft zie ik geen reden. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik geef je er zelfs tien, aap. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ok. Wanneer? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ok. Oant moarn! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
aapje doet gek.. hi hi.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Werken bitches! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ja die is classic | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
dap er waren 2 mensen aan het dansen bij dat lelijke groene standbeeld midden in Zwolle? Doen ze dat vaker? Heel apart. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee normaal niet, er is een kunst-festival arty farty ding aan de gang. Wel zondag Typhoon gratis die dat afsluit. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ohhja ZwArt, ik dacht dat die blauwe vingerwoensdag er iets mee te maken had. Maar zondag is m�n o.v. niet geldig dus geen Typhoon voor mij. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben geen fan van Nas, maar door Raekwon en het vieze wu beatje vind ik m hard. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hiphop op zijn best man. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Nas = oud geworden zeg.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker belangrijk, zolang die soms nog maar toffe muziek maakt. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik word er zelf ook niet jonger op. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
het betere Nas: ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 07-07-2011 @ 19:12 zolang die soms toffe muziek maakt. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Heerlijk weer wat deuntjes geblazen. Tijd voor een kouwe! ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
KingOdin King. ![]() |
![]() | ![]() |
hah | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik draai hem om: hah | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Mogge Mijn ritme is echt opgefokt de laatste tijd. Zonder reden nu al wakker op een 'vrije' dag. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Brakheid.... + werkende ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zomaar een dagje vrij. Lekker hoor. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker ![]() ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
heerlijk ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
'Mornin.. Yeah: | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ouwe rockers. tof | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Als je dit tof vind, dan zou ik eens gaan luisteren naar zijn nieuwe album, absoluut niks mis mee, ben ik gisteren achter gekomen. (Seasick Steve- You Cant Teach An Old Dog New Tricks ) | ||
![]() | ![]() |
Weekend bitches. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Yeah, tot de 14 e weekend it is... Geen scharrels dit weekend, tijd voor EsX himself, met biefstuk, verse sapjes, big bag 'o weed en salades.. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@ EsX 3rd Bass, dikke shit! Een van mijn 1ste Hip Hop platen (MC Scat Cat niet meegerekend) ![]() | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Heule vette track indeed, maar die Return Of The Product album is sowieso erg goed.. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Kenser wat gaat de tijd langzaam vandaag ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ja, welterusten. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Supreme schreef op 06-07-2011 @ 23:02 Oei ik ben hooked aan The Wire! Kijk alleen allemaal afleveringen door elkaar omdat 13th Street ze zo uitzend. Waar kan ik alles downloaden vanaf deel 1!? ![]() THE WIRE DOOR ELKAAR KIJKEN?? NOOOOH Torrentjes zoeken joh Isohunt, kickass torrents..of whateva Ik heb ze gedownload gekeken en toen gekocht om ze nog een keer te kijken ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
[oldskool] ned 2 The Shining [/oldskool] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Tering wat is het koud opeens. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Steek 'em op jaaa.... 'Mornin Crackers met pure hagelslag! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |