Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op zaterdag 09-07-2011 om 14:30:36
Hallo allemaal

Ik heb een vraag.
De afgelopen maanden heb ik als vrijwilliger gewerkt in een weeshuis in Bali. Ik heb hier Engelse les gegeven dmv het maken van een film. De film is nu af, en na een hoop gedoe heb ik via een Apple laptop van een vriendin de film voor 90% kunnen monteren. Ik moet nu alleen nog de muziek toevoegen. Ik heb het bestand opgeslagen als een MPEG4 bestand. Nu wilt mijn Windows movie maker dat bestand niet openen. (Soms opent hij hem en werkt hij eventjes, maar blijft hij daarna hangen). Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Ik dacht zelf aan een converter, voor bijvoorbeeld naar avi. Maar de converters die ik gevonden heb zijn demos waarbij ik een tekst door het scherm krijg. Dat schiet ook niet op.

Jullie hulp zou heel erg gewaardeerd worden
Alvast bedankt
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 09-07-2011 om 19:27:43
misschien ff een codec pak proberen?

http://www.free-codecs.com/download/k_lite_codec_pack.htm
EsX
Gepost door EsX op zaterdag 09-07-2011 om 19:47:57
Gewoon je extensie veranderen van MPEG4 naar .avi?

dap
038
Gepost door dap op zaterdag 09-07-2011 om 19:53:26
Iets beter edit programma downloaden zoals Adobre Premiere. Heb zo'n vermoeden dat Windows movie maker hier niet echt voor gemaakt is.
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op zondag 10-07-2011 om 08:26:31
Thnx voor het mee denken..

@ FInger, ik denk dat zon codec pack meer voor het afspelen bedoelt is en helaas niet voor het monteren
@EsX, ik heb de laptop niet meer hier waarop ik hem gemonteerd heb, alleen de file
@Dap, kun je me misschien een goeie download link geven? Ik heb hem proberen te downloden maar het wilt niet goed lukken..
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
EsX
Gepost door EsX op zondag 10-07-2011 om 14:38:56
De file naam veranderen van bijv: "mijnfilm.MPEG4" naar "mijnfilm.avi."
Dat wou vroeger nog wel eens werken..


Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 11-07-2011 om 12:36:48
Ik heb het geprobeerd.. maar helaas zonder succes..

Weet iemand anders een goede site vanwaar je grote files kunt mailen / uploaden? Het bestand is zon 700 MB..
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
EsX
Gepost door EsX op maandag 11-07-2011 om 12:44:30
Hier staan zo'n 13 stuks software om te converten :

http://www.videohelp.com/tools?convert=MP4%20to%20AVI

Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 19-07-2011 om 17:02:22
Thnx voor de link, daar heb ik wel wat aan gehad!
Ik heb mede dankzij die converter de film utieindelijk tot een goed einde kunnen brengen.
De kids waren er blij mee.
Dus nogmaals bedankt man!
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
EsX
Gepost door EsX op dinsdag 19-07-2011 om 17:28:26
No problemo man!

 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.