Index / Drop je eigen audio / | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
engels was niet zo'n succes, nu gewoon weer in het nederlands lyrics: Ik kom fokken met de flow om mc's een loer te draaien Brakebeats moet je die wied niet dan moet je draaien Ik zoek skills in een MC, rappers Zijn trendy maar houden ze 'm steady voor je Ik ben op voor de zon opkomt de bom ontploft De grond rot wordt want we zitten immers ondergronds los van god of los van thor De dondergod die zonder ons geen donder hoort En toch, flip skills als een fokking board Op kicks, heelflips alsof ik fokking voor je spit Fok dit er komt nog geen gehoor van dit En deze shit noem ik behoorlijk sick Ga maar voor als er een voorwoord is Ik zie ook dat er een roos aan de doorn zit ik hoor nog niks Ik hoor tracks waarvan de woorden missen Nog voor je spit wat we van te voren wisten Fok, ik drop letters ookal stoor ik chics Omdat ik niet met de juiste woorden spit op dit We geven er niks om tis zeker me inkomen Plus stonen dat ervoor zorgt dat er geen chics blowen Ik spit sober, spit de dichte mist open Spit gewoonlijk de shit die mensen mislopen Tegenwoordig zit ik middenin de shit homey opgenomen, een choke? je ziet me misblowen Of met je miss blowen omdat ze je mist homey Denk je dat ik ervoor ga heb je het mis homey Ik mis niks telkens dezelfde shit Je mist grip op de dingen die je dicht Open, nu wordt het weer tijd om te roken Nicotine shit wat ik spit die shit is dodelijk Ik ben klaar voor de dingen die je doet Als me zinnen die je voelt en shit je voelt goed Als ik voel wat ik doe of just doe wat ik voel Zonder peeps on my dick is die shit gewoon cool Damn, ik kan je schrijven wat ik bedoel In een persoonlijke brief beschrijven waarom ik voor je voel Dat hoor je goed, instinctief Misschien niet maar misschien is je shit niet ziek Ik ben klaar om het verhaal te spreken Zonder shit omdat ik gewoon die taal niet spreek Ik ben klaar met die gast die niet grind, ok� Ik chill 'm in de shop het is niet nice maar hey Op beats rook ik me wied wanneer je faalt dus ey Ik zie genoeg chics dus ik ben vaak tevree Ik maak het mee, ik hoef het niet aan te geven We kunnen erover praten of het laten weetje Maar ok�, soms wordt de shit me teveel Als je shit niet gedeeld wordt vergif voor je keel Chill met wat steel, Bonebreaking lyric Ik zit in die clothing, flow vele shit Als shows en modeshows waarop je brood breekt dus dit Is de shit, dromen over love en the rythme.. | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Dope man, wederom een knettergekke flow en delivery. Je teksten gaan vooruit, dat merk ik.. rijmschema's & inhoud. Blijf wel hard werken aan het lyricale aspect (al schrijf je beter dan de gemiddelde MC). Zorg ervoor dat je teksten net zo hard komen als je flow/delivery. Dan heb je een dodelijke combo. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-07-2011 @ 11:56:59 ] ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
lg__ taLentje ![]() |
![]() | ![]() |
helemaal eens met gizzle, keep that shit up man! Je hoort inderdaad dat er vooruitgang in je rhymes zit. ---------------------------------------- Hart van Gout | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Qua audio weer ziek. Je gebruikt wel vaak dezelfde woorden in je lyrcis. Lees / luister ze er eens op na. Daardoor kan het wat saai worden,. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
aight thx ook voor de tip tjek de muziek corner voor de nieuwe mixtape | ||
FaktorTaktloos![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt inderdaad erg nice die flow en beat, helaas gaat het nergens over. | ||
Dnamiek Profetisch ![]() |
![]() | ![]() |
Ja man deze flow is echt ziek ---------------------------------------- Wise like that guy, that walked out of Nazareth High as Silent Bob on top of the Everest | ||
![]() | ![]() |
in principe is het allemaal een soort van mindstate thx voor de reacties, tjek ook m'n mixtape | ||
Index / Drop je eigen audio / |