Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
Nadat "Welke track luister je nu? part 48" in 2009 is gesloten (correct me if I'm wrong) https://forum.nlhiphop.nl/topic/29069/1, bij deze een part 49. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Damn'it, wat een heerlijke track: | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
June![]() |
![]() | ![]() |
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
Nieuwe vid van Per.Verz, Een andere jongen afkomstig van zijn Uit de schaduw-mixtape. Zijn debuutalbum zal uitkomen op 11-11-�11. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2011 @ 13:58:31 ] | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
Haha, sjongejonge die Damaru toch. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2011 @ 15:26:57 ] | ||
FaktorTaktloos![]() |
![]() | ![]() |
Die ELZHI - "HALFTIME" OFFICIAL VIDEO klinkt nice June, zal later es wat meer video's gaan checken hierzo. ![]() | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
Doejeding, en drop zelf ook gerust de tracks die je luistert. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Die Elzhi is wel relaxed.. | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
Nice one EsX. Aansluitend op die '93 vibe.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-07-2011 @ 14:29:24 ] | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Lang niet gehoord die SOM... | ||
81project | ![]() | ![]() |
Check Alpha the First hoofdzakelijk Engelstalige Hip Hop uit NL | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
De Ziggi- In Tranzit album is een zware aanrader. | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
June![]() |
![]() | ![]() |
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
DMX - Look Thru My Eyes ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Met dank aan getinspired ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
June![]() |
![]() | ![]() |
June![]() |
![]() | ![]() |
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
long time.... ![]() en nu wat ik echt aan t checken was: Ken je deze shit niet luister dan iig tot en met de 2e reppert [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-07-2011 @ 22:44:53 ] ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
lekkere late night track. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Hoe toepasselijk.. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Cool, vroeger ging dit toch zonder youtubies? ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
True. Btw eeuwig zund dat je niet van cola houdt. ;-P | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2011 @ 18:02:08 ] | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, trekt effe een klassieker uit de kast...een van de betere metallica tracks deze.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2011 @ 13:46:07 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: June schreef op 04-08-2011 @ 16:19 True. Btw eeuwig zund dat je niet van cola houdt. ;-P Ik hou wel van hete pindakaas...! Dit is mooi he...jammer dat het zo kort is. REPEAT. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
June![]() |
![]() | ![]() |
@ Noedels, hete pindakaas ja. Hehe, wil je er soms over praten? | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
June![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
http://video.google.com/videoplay?docid=8711573684382532752 Supertramp - School Blijft een geweldige track imho ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Brr | ||
![]() | ![]() |
Quote: June schreef op 08-08-2011 @ 17:01 @ Noedels, hete pindakaas ja. Hehe, wil je er soms over praten? ( YouTube ) Neen, maar ik wil je wel graag compimenteren met je muziekkeuze...Foreign beggars BAM. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
June![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 10-08-2011 @ 15:51 Neen, maar ik wil je wel graag compimenteren met je muziekkeuze...Foreign beggars BAM. Dat mag natuurlijk altijd, dankjewel. Gas Mask is ook een fijn album. 2010 was muziekgewijs sowieso meer mijn jaar wat dat betreft. | ||
![]() | ![]() |
Beast 1333 - abc's [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2011 @ 21:24:34 ] ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
![]() | ![]() |
blijft een van de betere [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2011 @ 21:44:03 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
June![]() |
![]() | ![]() |
Teemong is een baas. Om in de nlhh vibe te blijven, SBU naar mijn bescheiden mening is dit ��n van de betere nlhiphop tracks van de afgelopen 2 jaar.. | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] |