Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Pummety040
Wie zijn moerrrrrr?
Gepost door Pummety040 op maandag 18-07-2011 om 16:08:02




De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 18-07-2011 om 16:22:41
gij zijt 10 jaar fwa? waarom zo'n gatachterlijke topictitels altijd?
gewoon uw rapnaam + titel en geen aandachtsgeile kijk-naar-mij titels..

Toch maar uw liedje gecheckt en het is niks voor mij. Flow loopt ernaast ookal zit er zelfs geen drum in en dat is een slecht teken

pz
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Pummety040
Wie zijn moerrrrrr?
Gepost door Pummety040 op maandag 18-07-2011 om 16:26:16
ale zotteke bedankt voor uwe mening zenne en wel goed uw frietekes opete he
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2011 @ 16:26:48 ]
dap
038
Gepost door dap op maandag 18-07-2011 om 17:59:01


nee niet echt mijn ding zegmaar.
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op maandag 18-07-2011 om 22:41:59
Flow loopt er zeker niet naast, daarnaast vind ik het wel origineel. Ik houd niet van liefdes liedjes, niet van mannen maar ook niet van vrouwen, maar dat is mijn smaak. Hoe dan ook ik vind het zeker niet slecht! Doe wat je doet!
SyMo Gepost door SyMo op dinsdag 19-07-2011 om 04:33:08
Vind em tof! en hij loopt lekker (vooral het eerste gedeelte) , als mn meissie met zo iets komt, dan smelt ik wel
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op dinsdag 19-07-2011 om 12:26:40
klink zwaar goed in mijn oren!
June
Gepost door June op dinsdag 19-07-2011 om 13:55:18
Allereerst opzich wel tof dat je dit voor je vriend doet en het online durft te zetten, het zal voor hem en voor jou ongetwijfeld een andere waarde hebben dan voor de luisteraars. Ik heb wel wat feedback voor je ter verbetering. Deze piano instrumental vind ik persoonlijk niet ideaal om overheen te rappen, de melodie gaat sneller en dan merk ik dat jij ook de woorden/ zinnen gaat versnellen. Wanneer er een beat in zit, heb je nog enigszins dat het ritme voor je bepaald wordt.

Tekstueel klopt het nog niet helemaal, lange zinnen en korte zinnen door elkaar waardoor je ook idd moet versnellen. Je richt je in het begin tot hem, "als ik tegen je zeg dat ik je niet mis" en later schrijf je het alsof je het tegen een buitenstaander hebt "als ik niet bij hem ben is hij in mijn gedachten". Die switch klopt hier tekstueel niet. Iig succes ermee verder.
Kadee
Gepost door Kadee op dinsdag 19-07-2011 om 23:36:52
Lekkere positieve vibe! Wel een erg Surinaamse W op 45 sec
Maar ik word hier serieus blij van!
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Dnamiek
Profetisch
Gepost door Dnamiek op woensdag 20-07-2011 om 18:20:22
Dit moet een gellukig man zijn. Als je chick voor je gaat rappen..Heb je in slechte tijden ook al eens een disstrack opgenomen?
----------------------------------------
Wise like that guy, that walked out of Nazareth
High as Silent Bob on top of the Everest
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0135 sec.