Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
rnbvideos Gepost door rnbvideos op donderdag 04-08-2011 om 20:22:00
Beste hiphop liefhebbers,

Toevallig zag ik hier dat jullie proberen alle Hiphop/r&b video's van Youtube te verzamelen. Dit is niet meer nodig, op www.rnbvideos.nl kunnen jullie alle laatste nieuwe (en oude) Hiphop en R&B video's vinden.

Plaats hier wat suggesties mochten er nog video's ontbreken op de website.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 04-08-2011 om 20:44:09
euh sja.... dat zag je vast niet toevallig, leuk dat jij ze verzameld, maar hier noemen we dat gewoon plaatsen wat je wil delen.

Dus subtiel spammen is leuk geprobeerd, maar was geheel niet subtiel.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
rnbvideos Gepost door rnbvideos op zaterdag 13-08-2011 om 00:48:37
Nee daar heb je gelijk in, mijn gebruikersnaam verraadde dat waarschijnlijk al.

Jammer dat je dit ziet als spam, want zo was het niet bedoeld (overigens is spam het veelvuldig plaatsen van berichten, waar ik er maar 1 neerzette).

We hebben deze website puur opgezet zodat men niet meer op youtube hoeft te zoeken naar liedjes. Op de website kunnen ze heel makkelijk het liedje vinden dat ze zoeken, en daar is het uiteindelijk voor bedoelt.
Ko-eN Gepost door Ko-eN op zaterdag 13-08-2011 om 01:01:03
op youtube staat alles..beetje overbodig dit. Niet bepaald een gat in de markt ofso.
rnbvideos Gepost door rnbvideos op zaterdag 13-08-2011 om 17:53:05
Ja op youtube staat inderdaad alles. Maar hoe weet jij dat er een nieuwe video gedropt is door je favoriete artiest? Youtube laat niet zien welke nieuwe R&B video's er geplaatst zijn. Dat is onder andere het voordeel van de website; up to date zijn qua video's.

Daarbij kan je via rnbvideos.nl veel makkelijker zoeken naar liedjes. Stel je weet de titel niet meer, dan zoek je even op de artiest. Op Youtube krijg je dan 100 dezelfde liedjes en ben je enkele pagina's verder voordat je jouw liedje hebt gevonden.

Wellicht geen gat in de markt, maar wel een handige website denk/hoop ik.
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 14-08-2011 om 19:01:18
ja man je hebt gelijk het is ook handig. Youtube is als een grote bak met hele kleine friebeltjes alleen dan geen friebeltjes en geen bak. Het zijn allemaal filmpjes op internet.
En het is fijn als iemand het ordent en selecteert. Nobel zelfs. En dat meen ik.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 15-08-2011 om 00:24:53
Daar heb je YouTube-abbonnementen voor, doen bij je favoriete artiesten en afspeellijstmakers en klaar.
Verder heb je diverse grote amerikaans hiphopsites en -bladen die de digitale scene goed weergeven en genoeg side-info geven

Misschien is het een beetje teveel underground geladen maar ik zou uit principe niet naar hiphopvideo's
gaan zoeken op een site die rnbvideo's heet, uit angst voor een groot chris brown gehalte.

maar succes
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-08-2011 @ 00:25:52 ]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 22-09-2011 om 12:01:08
Hier een slideshow van Cinque Terre, Italie, waar ik een week ben geweest. Serieus, ga er een keer heen. Echt schitterend daar en niet erg duur. En de vrouwen... goddamn.

 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0112 sec.