Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
e-dog Gepost door e-dog op woensdag 17-08-2011 om 03:06:05
Hey guise/gals.

Ik zoek al 4-5 jaar naar "Vrienden voor het leven" van T-slash en U-Dawg (Een track waar een paar vrienden elkaar dissen voor de lol) maar ik kan het nergens vinden! Ik had hem eerst op mijn HDD maar die crashte en ik was alles kwijt.

Als iemand zo vriendelijk wil zijn om het eventjes te uploaden en me het link geven, zou ik het zeeeeeeeeeeer met nog een paar e's op prijs stellen...


IT--
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op woensdag 17-08-2011 om 12:28:04
http://www.box.net/shared/1fra6sqagjus4ob6m6ln
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 17-08-2011 om 13:02:12
zo he, 4 jaar tijd is hier gewoon 9 uur. props Zjoerd
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 17-08-2011 om 13:39:32
die kracht van die interwebz jonguh!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
e-dog Gepost door e-dog op woensdag 17-08-2011 om 14:57:16
I frikkin love you! Serieus man, niet verwacht dat iemand het zo snel zou plaatsen.
Ik heb Altavista, Google, Google Video, Youtube, Yahoo en nog een paar andere search engines kappot gezocht en heb zelfs een paar jaar geleden 4chan /r/ en /b/ geprobeerd without luck.

Ik ben normaal geen newfag als het op PC's en de interwebz komt maar ik zie dat ik nog veel te leren heb.

tl;dr
Like A Bawssss! Thanks!


IT--
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2011 @ 15:00:16 ]
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op woensdag 17-08-2011 om 15:03:36
Ik heb hem zelf ook al een paar jaar op m'n harde schijf staan. Het is niet dat ik hem nu net op internet gevonden heb ofzo haha.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2011 @ 18:48:26 ]
e-dog Gepost door e-dog op woensdag 17-08-2011 om 15:17:19
Maakt geen verschil.
Jij hebt me geholpen en jij bent daarom baas- punt.

Hahahaha thank you my brotha.

I'm off to work now, take care!


IT--
TimFTW
ForTheWin
Gepost door TimFTW op vrijdag 19-08-2011 om 18:17:57
Quote:
e-dog schreef op 17-08-2011 @ 14:57
I frikkin love you! Serieus man, niet verwacht dat iemand het zo snel zou plaatsen.
Ik heb Altavista, Google, Google Video, Youtube, Yahoo en nog een paar andere search engines kappot gezocht en heb zelfs een paar jaar geleden 4chan /r/ en /b/ geprobeerd without luck.

Ik ben normaal geen newfag als het op PC's en de interwebz komt maar ik zie dat ik nog veel te leren heb.

tl;dr
Like A Bawssss! Thanks!


IT--


Oud forum heeft veel
----------------------------------------
Vroeger was alles beter!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.