Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Klets Gepost door Klets op maandag 22-08-2011 om 11:36:57
Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen; ik ben Arjen de Schipper (19) uit Hilversum, voor sommige beter bekend als Klets. Momenteel ben ik bezig met een vrije stage bij Podium de Vorstin in Hilversum waar ik onderzoek doe naar hiphopevenementen. Aan de hand van de onderzoeksresultaten wordt er een hiphopevenement gerealiseerd in Podium de Vorstin.

Om een duidelijk beeld van de doelgroep te krijgen heb ik de volgende enquete online en fysiek verspreid en wil ik ook jullie vragen om deze in te vullen(duurt slechts 6-7 minuten).



Laten weten wat JIJ wilt in een hiphopevenement en zie het terug in Podium de Vorstin!

Klik hier voor de enquête - Klik hier voor de enquête

De 10 inzendingen met de BESTE input verdienen elke een vrijkaartje voor het aankomende hiphopevenement in Podium de Vorstin. Vergeet dus niet je contact gegevens achter te laten!
De winnaars worden uiterlijk vrijdag 9 september bericht.


Alle deelnemers wil alvast bedanken!


KLETS



SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-08-2011 om 12:30:52
Even zonder de enequete ingevuld te hebben puntjes commentaar

In de enquete vraag je om leeftijd. Het zou gepaster zijn om tussen x en xx jaar te vragen ipv. naar exacte leeftijd. Voor het onderzoek maakt het niet uit, en veel mensen vullen liever geen exacte leeftijd in.

Vraag 19 (2.4) over de reële prijs zou ik wat meer ruimte geven. De reële prijs is natuurlijk afhankelijk van de acts. Ik zou de mensen ook de ruimte willen geven dat te verwoorden.

Tot slot klein ander puntje, ik wist dus niet van de hiphop evenementen van afgelopen jaar, even de database gecheckt hier, en daar hebben we ook geen evenementen van de vorstin in gehad afgelopen jaar (oktober 2010 als meest recente). Wellicht is het voor jullie ook handig hiphop sites te informeren over evenementen zodat deze het in de agenda kunnen plaatsen. Daarnaast andere promotionele acties als banners (hoeft nooit duur te zijn) of prijsvragen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2011 @ 12:34:16 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Klets Gepost door Klets op maandag 22-08-2011 om 14:38:38
Bedankt voor je moeite om te reageren!

Ik zal je feedback meenemen en de enquete verbeteren.

Het kan inderdaad goed kloppen dat je niks gehoord hebt van de hiphopevenementen in Podium de Vorstin. Vanwege een te lage opkomst bij de vorige avonden moet dit onderzoek voor verbetering zorgen.


In ieder geval bedankt voor je feedback!!!!!!
I appreciate it

Klets
dap
038
Gepost door dap op maandag 22-08-2011 om 18:58:36
Ingevuld, volgens mij vrij uitgebreid.
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op maandag 22-08-2011 om 19:21:32
Kan je die enquête eerst niet beter houden onder de jongeren in Hilversum en net daarbuiten?
Ik bedoel, ik kom uit de buurt van Groningen en kom er waarschijnlijk toch niet. Dan neem ik aan dat je een verkeerd beeld van je doelgroep krijgt als je de mening van mensen als mij meeneemt.

Als poppodium moet je het toch hebben van de eigen inwoners. Tenzij je een Paradiso bent en 'grote' acts kan boeken.

Mijn tip, zoek de jongeren op. Ga naar de lokale hangplekken en vraag wat hun tof vinden. Desnoods vraag je jongerenwerkers en plak je er het kopje 'hoe houd ik jongeren van de straat' aan vast.


----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Leyla
Gepost door Leyla op dinsdag 23-08-2011 om 19:51:07
Ingevuld, dus ik wil nu wel winnen hoor!!!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Klets Gepost door Klets op woensdag 31-08-2011 om 17:39:23
@Gizzle yeah that's true. Fysiek worden er 150-250 enquetes afgenomen in Hilversum, bij de betreffende en potentiele doelgroep.
Daarbij wil ik 'm digitaal +100 hebben, waarvan een percentage uit regio Hilversum komt. Ik wil op deze manier, en met podia interviews een duidelijk beeld krijgen van hiphop in Hilversum maar ook hiphop in Nederland.

That's why, maar thnx voor de feedback,

@De rest - Bedankt voor jullie hulp! Ik zit nu op de 78, allmost there
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.