Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
TwentseTop
Ver voor jullie, Dicht bij Hiphop
Gepost door TwentseTop op donderdag 25-08-2011 om 20:07:46
ik wil zo nu en dan ook wel beats online blijven zetten, maar ik vind het met een plaatje soms zo saai haha , dus ik dacht van ik pak gewoon een clip en zet dat eronder,, en ik heb nu even een videotje geupload, dus ik ben benieuwd of jullie dat idee dope vinden,
want zoals dit heeft me toch ff een uur zoektijd gekost
ik laat dit een paar dagen als verborgen video staan, dsu als jullie willen reageren doe het dan voor die tijd
( De beat is ook nog niet zoals ik hem wil hebben dus hij gaat sowieso weer offline maar ik ben toch te ongeduldig om te wachten totdat ik een compleet plaatje heb)
Dankje


----------------------------------------
Dit is Twente, Ver voor jullie maar dicht bij Hiphop
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op vrijdag 26-08-2011 om 08:52:01
Haha, leuk idee, klinkt gelijkt vetter he met bewegende beelden?

Beat klinkt vet, misschien wel een beetje vol, maar ik denk dat sommige rappers daar zeker iets vets van kunnen maken, Ghostface of MF Doom ofzo. Misschien is die zangstem dan iets teveel, maar dat kan altijd bij afmixen afgestemd worden.
TwentseTop
Ver voor jullie, Dicht bij Hiphop
Gepost door TwentseTop op vrijdag 26-08-2011 om 12:15:55
Ja die stem wou ik ook nog wel wat filteren ofzo, die staat zo idd teveel op de voorgrond ,verder bedankt voor reactie!
----------------------------------------
Dit is Twente, Ver voor jullie maar dicht bij Hiphop
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 26-08-2011 om 19:49:51
lekkere shit
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
TwentseTop
Ver voor jullie, Dicht bij Hiphop
Gepost door TwentseTop op zaterdag 27-08-2011 om 18:33:50
Dankje)
----------------------------------------
Dit is Twente, Ver voor jullie maar dicht bij Hiphop
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0113 sec.