Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
ex-p
''...zeg me wat je ziet''
Gepost door ex-p op zondag 28-08-2011 om 14:34:32
heb ff een een zooi beats uit 2009/2010 bij elkaar gegooid,puur als verzamelaar voor mezelf,misschien dat jullie hier en daar het ook kunnen waarderen !







twee voorbeeld tracks om te luisteren,het hele ding valt te downloaden vanaf soundcloud,per track,
of in zijn geheel vanaf deze link:
http://www.zshare.net/download/9422720216362009/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-08-2011 @ 14:44:43 ]

----------------------------------------
''ik open me ogen onder gefabriceerd daglicht,en me handen tasten transparante wanden af waarin ik vastzit''
June
Gepost door June op zondag 28-08-2011 om 23:16:59
Hé, it's alive! Hehe, leuk dat je er een compilatie van hebt gemaakt. Volgens mij kende ik er zelfs nog een paar beats van. Ben je verder nog bezig met beats bakken?
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op maandag 29-08-2011 om 15:10:20
Vette beats! Die sfeer spreekt me echt aan, van die 2 beats. Ik ga die tape maar eens even downloaden.
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 30-08-2011 om 22:04:35
Yo ex-p,

Kon het niet laten om even een verse te droppen op die Dust beat.

ex-p
''...zeg me wat je ziet''
Gepost door ex-p op dinsdag 30-08-2011 om 22:57:46
June:haha yeah ben nog wel in leven ,druk met de muziek etc.en het leven opzich
klopt dat jij er veel van kent ,hier en daar stuurde ik je wel eens wat toe natuurlijk haha

ben bezig met een ding,album iets ofzo,wordt wat meer 1 geheel dan deze tape,maar ga daar ook me verses op stoppen ,dus het wordt een instrumentaal/mc achtig ding ofzo ,haha

FT : bedankt voor het checken man ,dope om te horen dat de sferen je aanspreken,maak de beats puur voormezelf ,dus is het altijd mooi als mensen het wel voelen.

Dope om een verse erop te horen ,beat heeft weken bij een rapper gelegen en niets meer gedaan,of van gehoord dus bedankt daarvoor !
je verse is kwa tekst inhoud zelf nog best wel dope eigenlijk ! flow is hier en daar niet helemaal lekker in het gehoor,maar misschien eens een echte track samen doen ?
trouwens een oud project van mij ,met Sung zou je misschien ook wel kunnen waarderen(na je tekst te hebben gehoord)

http://emceekwadraat.nl/

Bedankt voor het checken uberhaupt !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-08-2011 @ 22:59:41 ]

----------------------------------------
''ik open me ogen onder gefabriceerd daglicht,en me handen tasten transparante wanden af waarin ik vastzit''
June
Gepost door June op dinsdag 30-08-2011 om 23:17:22
Hehe wat goed dat je me herkent onder een andere naam, ik dacht die zal wel denken wie de hell?! Anyway ben benieuwd, ook naar je andere crea bea uitspattingen. Succes ermee.
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op woensdag 31-08-2011 om 13:01:37
Lijkt me leuk om een track samen te doen. Hoe doen we het, zal ik een beat kiezen van die mixtape without purpose(kan met best wel een aantal beats daarvan wat doen), inspitten en jou de sporen sturen via Google Docs ofzo? Of gaan we eerst een onderwerp bepalen, want ik begreep uit je reactie dat je ook rapt. Ik hou nooit zo van een refreintje, want die worden snel zo afgezaagd, op enkele uitzonderingen na.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.