Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 17-07-2001 om 18:35:02
Na het geweld van het OIP festival en het beruchte Texelweekend en voor het CP2001 weekje zit nog een weekend waar naar mijn mening maar weinig gebeurd, ofwel: zijn er nog ergens interessante concerten komend weekend?
----------------------------------------
Code #404: User not found
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op dinsdag 17-07-2001 om 19:41:15
Wat gaan we doen?

Nou, niks dus, uitrusten voor cp ofzo
Paar aardig zware weekenden gehad met weinig tot geen slaap enzo, dusse, je moet het maar ff zonder mij doen
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 18-07-2001 om 11:23:42
Teig: Je hebt iig het afgelopen weekend echt een cool optreden van Def P en BB gemist, om over afgelopen maandag maar niet te beginnen
Ik persoonlijk ga vanavond (woensdag) naar Green Lizard in Nijmegen samen met Mizou en morgen ga ik uit in het Ei van Columbus in Deventer, want daar is een jamsessie met o.a. Janor.
Aankomend weekend wordt rustig denk ik, maar voor diegene die zich de donderdag vóór CP vervelen, kunnen bij mij in Deventer komen barbequen.
Ge zijt bij dezen uitgenodigd.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.