Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Matglas Gepost door Matglas op zaterdag 10-09-2011 om 16:54:57
yoyo,

heb afgelopen vrijdag voor de tweede keer wat opgenomen. Ben al wel een lange tijd aan t schrijven maar produceren wordt vaak uitgesteld.
Heb er nu met mn neef toch werk van gemaakt en wat gefixt.
Het is nog niet af, sommige lines moeten opnieuw , afmixen wordt nog aan gewerkt en verdere invulling van de beat.

Omdat hij niet af is zou feedback mooi zijn omdat ik dat er nog goed ik kan verwerken.
Weet ook niet wat ik aan moet met de break in de beat, iemand een suggestie?

pz

De track:

https://www.youtube.com/watch?v=hV3OtBOOIEE
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2011 @ 16:58:08 ]
TwentseTop
Ver voor jullie, Dicht bij Hiphop
Gepost door TwentseTop op dinsdag 13-09-2011 om 15:23:55
Ik vind dat je een leuke manier van flowen/delivery hebt alleen heb je hem nog niet helemaal onder de knie om eht zo tezeggen,, het klinkt nog iets te opgezet ,snapje?
Als je het gewoon vloeiend op de beat weet te brengen kan het denk ik wel vet klinken!
De lyric vind ik verder ook matig, maar ik denk dat je flow een hogere prioriteit heeft


----------------------------------------
Dit is Twente, Ver voor jullie maar dicht bij Hiphop
Matglas Gepost door Matglas op dinsdag 13-09-2011 om 18:31:38
thx voor je feed man.
Kan me er wel een beetje in vinden.

Lyrics zijn ook niet echt diepgaand idd maar vond t wel goed passen bij deze beat. heb wel andere lyrics waar wat beter naar geluisterd moet worden om ze te vatten , maarja t was een van de eerste keren opnemen!

Over mn flow; thx voor je compliment man. Werk hard aan mn delivery en flow en probeer deze steeds te verbeteren.
Any tips verder? Wat stoort je er aan of wat moet beter?
TwentseTop
Ver voor jullie, Dicht bij Hiphop
Gepost door TwentseTop op woensdag 14-09-2011 om 02:20:25
het is iets te chaotisch waardoor je net die versnellingen/vertragingen hebt waardoor het niet soepeltjes loopt met de beat,

En zoals ik hierboven zei ik vind je wel 'goed' spelen met je delivery alleen het zit nog in een tussenfase, je moet die techniek nog wat beter onder de knie krijgen om het zo te zeggen, dan klinkt het ook gelijk minder rommilig,

Je hebt een bepaalde basis zeker wel onder de knie vind ik alleen moet er nog wat meer dan alleen de puntjes op de i gezet worden,
maar als dit 1 van je 1ste keren is dan is dat ook niet zo gek,gewoon blijven tapen en ej krijgt de feeling vanzelf wel beter te pakken lijkt me
----------------------------------------
Dit is Twente, Ver voor jullie maar dicht bij Hiphop
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.