Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op woensdag 21-09-2011 om 12:51:45


Gistermiddag zijn wij wezen schrijven in de Drentse bossen voor wat groene energie.
Het resultaat is in een kleine middag gevormd. Gewoon voor de leuk, een tussendoortje op weg naar ons album.

Save the rainforest enzo!

P'z!
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op donderdag 22-09-2011 om 13:49:35
Vette beat man, nice ook die scratches. Ik vind die tweede gast beter flowen, die eerste gast zn stem staat misschien iets te hard, iets te geforceerd lijkt me, i dont know, zo komt het op mij over.
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op vrijdag 23-09-2011 om 19:23:46
De eerste gast ben ik. Naar mijn mening flow ik niet geforceerd, gewoon rustig.. maybe dat m'n stem inderdaad iets te hard staat.
Volgende week komt er nog een track van ons online, maybe dat je die meer digged!
Sowieso thanks voor je reactie!

Anymore?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2011 @ 19:24:32 ]

----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op vrijdag 23-09-2011 om 19:24:33
Beiden dope. Beat eigen productie? Is echt dope.
----------------------------------------
Hart van Gout
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op vrijdag 23-09-2011 om 19:34:49
Thanks man! Dat helaas niet, ben momenteel te druk met alle beats voor onze aankomende EP. Om toch wat van ons te laten horen in de tussentijd rocken we wat tracks eruit op andere beats.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.