Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 26-09-2011 om 16:41:53
De nieuwe Ongetemd wintercollectie komt elk moment binnen en in oktober bestaat Ongetemd al weer 5 jaar! Dat gaan we vieren met veel muziek, films en jullie in de grote én de kleine zaal van Paard van Troje Den Haag op vrijdag 14 oktober.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.Deze afbeelding is aangepast naar een formaat van 800px in de grootste lengte. Klik op de afbeelding voor de afbeelding in het volledige formaat.


We beginnen de avond met de première in de grote zaal van de Nederlandse snowboardfilm Momentum door Postland Producties. Daarna barst het feest los met muziek van DJ Lard, begonnen in de Ongetemd garage en nu op het grote podium. Daarna zal Typhoon, het bekende broertje van Blaxtar, met zijn geëngageerde, integere en betrokken Hiphop de zaal verder opwarmen. Na Typhoon gaat Drive Like Maria het podium rocken! Balkan Beatz | Global Climax Tommi zal vervolgens op zijn eigen opzwepende manier de bloemetjes buiten zetten. Wat moeten we nog zeggen over De Kraaien, Haagse herrie op zijn best. Als keiharde afsluiter van deze feestelijke avond gaat de beuk erin met Noisia! De avond wordt gepresenteerd door Dennis Weening en Geraldine Kemper. Hop! Hop! Genoeg ingrediënten voor een avond dikke pret.

Naast alle live optredens en de Momentum première in de grote zaal worden er in de kleine zaal de hele avond inspirerende films vertoond. Heb jij een tip, heb je zelf een film of docu gemaakt of ken je iemand die dat heeft gedaan en wil je deze delen met een groot publiek deze avond? Laat het ons weten via info@ongetemd.com. Tot vrijdag 14 oktober!

Kaarten zijn verkrijgbaar aan de dagkassa en via de website van Paard van Troje
Prinsegracht 12, Den Haag
Prijs 11 euro, exclusief servicekosten
De zaal gaat open om 21.30 uur

Meer info: www.ongetemd.com
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 26-09-2011 om 17:22:56
Jippie, een partijtje!
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 26-09-2011 om 19:21:27
Mailtje gestuurd, hihi.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 26-09-2011 om 19:38:17
yeah yeah, misschien wel aanwezig!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 14-10-2011 om 10:11:14
Vanavond dus!!!

Zin an!

Foto op de poster is trouwens van mij van het vorige feest (tot zover de stiekeme trots)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2011 @ 10:12:17 ]

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 14-10-2011 om 10:32:10
Quote:
SBU schreef op 26-09-2011 @ 19:38
yeah yeah, misschien wel aanwezig!

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
EsX
Gepost door EsX op vrijdag 14-10-2011 om 10:42:10
Shit, vergeten deze...
DH is @ my place vandaag...

 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.