Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
EsX
Gepost door EsX op vrijdag 30-09-2011 om 20:39:05
Hier zitten vast wel gasten die weten wat een goede MP3 speler is lately?
Kan er weinig nuttigs over vinden, maar zoek er eentje met goede audiokwaliteit en een goede accu.
De Ipod word afgeraden door iedereen op internet en door m'n vrienden, vooral omdat het geluid vies tegen valt! Dus die ga ik sowieso niet halen..

Bvd!

Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 30-09-2011 om 20:57:05
Je kan naar merken als Archos en Cowon kijken.
EsX
Gepost door EsX op vrijdag 30-09-2011 om 21:07:20
Ik heb een Archos, fijn ding op zich, maar op stampen, bier er over laten vallen accepteert hij niet, hij weigert dienst sinds kort, duurzaamheid is kut, geluid was bovengemiddeld goed...

Cowon in de Google!

Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op vrijdag 30-09-2011 om 22:20:34
Als je duurzaam wilt, dan zou ik deze nemen (foto niet van mij):



Heeft menig feestje, kots- en valpartijen overleefd. Sterker nog, hij is een keer voor de trein gevallen, en toch alleen een plasticje eraf!

Ik rock hem al zeker 5 jaar. Verder is die gewoon kut natuurlijk, maar geen zin om geld aan dit soort dingen uit te geven zolang deze nog werkende is.
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
EsX
Gepost door EsX op vrijdag 30-09-2011 om 22:35:55
Hehe, dat klinkt als een rof apparaat!
Ik koop altijd ook pas nwe shit als de ouwe shit kapot is...en nu is ouwe shit kapot...
Mijn voorkeur gaat niet uit naar een Philips, om eerlijk te zijn..

Heb nu een iaudio op het oog...
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 01-10-2011 om 09:52:51
ipod klint wel goed maar net als met alle mp3 spelers moet je niet de bijgeleverde oordopjes gebruiken.
Is het zelfde met radio's de speakers zijn belangrijker als de radio.

Maar waarom nog een mp3speler kopen met die telefoontjes van tegenwoordig, het is dat ik hem al jaren heb maar er komt geen vervanging voor terug.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-10-2011 @ 10:01:17 ]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0142 sec.