Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 29-03-2004 om 17:26:07
Jawel jawel,

Aanstaande zaterdag is de Decentrale selectietoets, oftewel toelatingsexamen voor Journalistiek bij de Hogeschool van Utrecht.

Zijn er nog meer mensen die die dag examen doen voor journalistiek of binnenkort andere toelatingsexamens hebben?

Ik heb er wel zin in, maar het is ook wel een beetje spannend.

Mip
Gepost door Mip op maandag 29-03-2004 om 18:52:56
succes
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 29-03-2004 om 19:59:05
veel succes, ik zal aan je denken vanuit Antwerpen, spijtig genoeg kan ik m'n GO CASPER spandoek niet meenemen naar je examen want ik ga Phillibustas checken maar toch: good luck!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 30-03-2004 om 08:23:42
He he moet zaterdag ook aantreden in Utrecht. Ben benieuwd moeten er precies om 10.50 zijn, en aangezien ik altijd een probleem heb met op tijd ergens te arriveren....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2004 @ 08:24:10 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 30-03-2004 om 11:42:30
Ook voor journalistiek Noedels?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 30-03-2004 om 12:10:48
jep ook journalistiek, was al vergeten dat het zaterdag al zover was. Had steeds over 3 weken in mn hoofd....zucht ben benieuwd. Betrapte me er laatst op dat ik gewoon zin had om naar school te gaan (weird) ben al te lang aan het werk denk ik.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 30-03-2004 om 12:26:12
wat is je achternaam? De zalen zijn geordend op achternaam.

Wel cool dat je ook journalistiek gaat doen!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 30-03-2004 om 12:33:11
achternaam is de Haar. Spieken? haha Journalistiek lijkt me echt dope, ik wil wel de documentaire, of column kant op. In ieder geval iets waarin ik me gepeperde mening over dingen kan geven.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 30-03-2004 om 16:15:31
succes aan beiden dan.....
Lau Gepost door Lau op dinsdag 30-03-2004 om 21:02:54
Suc6 ja...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 30-03-2004 om 21:03:58
noedels, nlhiphop zoekt hiphop columnisten met een gepeperde mening
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 30-03-2004 om 21:47:52
suc6

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 01-04-2004 om 14:23:01
Haha ik hou me aanbevolen dap, zal kijken wat ik kan doen

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 02-04-2004 om 13:21:50
Ej spook heb jij je eigenlijk ook aangemeld in Tilburg via de IB? Of alleen in Utrecht?

----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 02-04-2004 om 13:35:57
Nee alleen in Utrecht. Ik woon zelf in Amsterdam, en in Tilburg heb ik niks (meer) te zoeken.

Jij wel dan?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 02-04-2004 om 13:45:23
Jah heb me ook maar in Tilburg ingeschreven, moet binnenkort daar ook opdraven voor een test. Had wat gezeik met de inschrijving en shit dus ik dacht als je daar eventueel ook had ingeschreven even een een waarschuwing te geven..maar niet nodig.
Verblijf altijd graag in het zuiden, vandaar ook Tilburg. Heb in Eindhoven gestudeerd voor 3 jaar dus het grote gedeelte van mn vrienden wonen daaro en me girl studeert in Breda. Dus heb daar eigenlijk meer te zoeken als in Utrecht. Maar ik ga even kijken hoe het allemaal gaat verlopen. Moeten we nou een CV schrijven trouwens of wat zaterdag? Is me niet helemaal duidelijk...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 05-04-2004 om 08:33:10
En....? potentieel toelatingsmateriaal achtergelaten in Utrecht?
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 05-04-2004 om 17:57:18
Het ging wel aardig, maar ik weet niet of ik bij de 180 beste zit.

Er waren echt veel mensen, was je niet verbaasd?

hoe ging het bij jou?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 07-04-2004 om 10:18:45
Ging wel ok. Alleen de schrijfvaardigheid was klote, ik had mn klad net af begon die geitewollensokkebrijer te jengelen dat we nog nog 5 minuten hadden. DAIIIIMN. Dus dat heb ik wel aardig verneukt, wack onderwerp ook, Mabel en de media.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 07-04-2004 om 10:40:47
Quote:
SpooK! schreef op 05-04-2004 @ 17:57:18
Het ging wel aardig, maar ik weet niet of ik bij de 180 beste zit.

Er waren echt veel mensen, was je niet verbaasd?

hoe ging het bij jou?


Geloof dat het altijd druk is, 2 jaar terug toen me ex de tts deed was er ff over 400 man meen ik me te herinneren dat ze zei. (maar m'n geheugen is wat dat soort dingen bertrefd niet te best). Ze scoorde wel redelijk hoog iig Hoog genoeg om in Utrecht terecht te komen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 07-04-2004 om 11:28:47
ja stervens was het, druk dan. Gewilde opleiding blijkbaar, maar of IK bij de beste 180 zit.....? zucht ik betwijfel het helaas ook. MAar we gaan het zien, binnenkort ga ik naar Tilburg effe kijken wat we daarvan kunnen gaan maken, en ik denk (hoop) dat t daar een stuk minder druk is.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.