Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Choco
De snelster rapper van Nederland
Gepost door Choco op maandag 03-10-2011 om 20:08:13
De Flowkoning uit Almere, ook bekend als Choco, maakte eerder al enige furore als kandidaat voor de titel van snelste Nederlandstalige rapper. Hierbij een preview en oordeel zelf:

https://www.youtube.com/watch?v=9FXOBVw1H4Y&

Dikke zware beats en hard blazen
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 03-10-2011 om 20:13:03
ja man dit is inderdaad wel snel gerapt

maar beter pas je daar een beetje mee op, want de hele tijd versnellen klinkt kapot saai
Choco
De snelster rapper van Nederland
Gepost door Choco op maandag 03-10-2011 om 20:34:45
Quote:
Masahiro schreef op 03-10-2011 @ 20:13
ja man dit is inderdaad wel snel gerapt

maar beter pas je daar een beetje mee op, want de hele tijd versnellen klinkt kapot saai



Helaas moeten we je teleurstellen met je oordeel over het versnellen. Wij versnellen niet alles is freestyle en meteen opgenomen.

Maar binnenkort volgen er meer mixtapes en live optredens zodat je het zelf kan checken!

Thnx for listening!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 03-10-2011 om 21:49:20
Quote:
Choco schreef op 03-10-2011 @ 20:08
De Flowkoning uit Almere, ook bekend als Choco, maakte eerder al enige furore als kandidaat voor de titel van snelste Nederlandstalige rapper.


Bestaat die titel?
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 03-10-2011 om 22:17:50
yo man, ik vind het tof dat je freestyled. ik vind dat elke mc zo moet beginnen, is in mijn ogen de beste manier om je eigen stijlltje te ontwikkelen. maarreehh met versnellen bedoel ik niet dat je het met een programma versnelt ofzo, maar dat je veel lettergrepen in 1 bar plaatst. als je dat heel vaak doet verliest het een beetje zn kracht, knahmean.

https://www.youtube.com/watch?v=yuVARUJYgdg&feature=fvwrel

die track kon ik opzich wel waarderen, beetje matig refreintje alleen
Choco
De snelster rapper van Nederland
Gepost door Choco op maandag 03-10-2011 om 22:44:29
Quote:
Nickert schreef op 03-10-2011 @ 21:49
(...)

Bestaat die titel?


Vanaf nu wel
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 04-10-2011 om 11:29:15
In vlaanderen betekent choco homo.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Strauwki Gepost door Strauwki op dinsdag 04-10-2011 om 12:47:54
^hahaha

Maar ik vind het niks. Eigenlijk vind ik het vrij wack. Nou ja, 't is leuk dat je zo kan versnellen etc, maar je zegt natuurlijk geen kut.

Kwestie van smaak, denk ik.
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 04-10-2011 om 22:38:09
Wel vet man, zeker talent, ook als je zo kan freestylen, nice. Weinig inhoud dat is wel een minpunt in mijn ogen.

Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 06-10-2011 om 13:39:22
Als dit echt freestyle is ben ik wel onder de indruk. Het is sowieso al moeilijk om op deze snelheid te flowen, laat staan als alles echt ter plekke verzonnen wordt.
Maar hoe dan ook ben je zeker wel getalenteerd vind ik.
Ben zelf niet de grootste liefhebber van 't gangster genre (met name in de Nederlandse scene) maar kan dit zeker wel waarderen. Qua inhoud vind ik het een beetje te vergelijken met Kempi, en zijn onderwerpen spreken me over het algemeen wat minder aan. Maar, alsnog, ik vind 't een harde flow.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op donderdag 06-10-2011 om 14:52:32
Onder de indruk van je timing.... Verder is het niet veel
----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.