Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Matglas Gepost door Matglas op donderdag 13-10-2011 om 13:35:48
https://www.youtube.com/watch?v=IMqWxsuvFNA&feature=related



Eerste track die ik heb opgenomen en afgemaakt.
Feedback meer dan welkom. Ben al jaren in de hiphop maar nog maar een tijdje bezig met eigen shit produceren dus zal zoveel mogelijk opbouwende feed mee proberen te nemen voor de volgende track (die waarschijnlijk volgende week getaped wordt)

rustig
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 13-10-2011 om 16:39:29
Ja vind 'm zeker niet slecht voor een eerste opgenomen track. Je kunt wel horen dat dit niet je eerste aanraking is met hiphop.
Ik vind 't eerste rijmschema, zeker gezien 't je eerste plaat is, wel goed (abonnement / bombardement). Dit zijn geen echt voor de hand liggende woorden dus dat is altijd wel leuk. Later in de track zwakt dit een beetje af (doen / poen) maar dan begin je ook meer een verhaal te vertellen en dan is het altijd de kunst om een story telling track te doen met nog steeds dikke rijm.
Qua opname / afmixen denk ik dat het nog iets helderder mag, sommige stukjes zijn niet geheel te verstaan. Maar daar kan ik verder weinig tips over geven want afmixen is ook niet mijn sterkst kwaliteit haha.
Maar goed, voor een eerste opname vind ik dat je het goed hebt gedaan dus ik ben benieuwd of er inderdaad een stijgende lijn blijft voortzetten. Succes.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Matglas Gepost door Matglas op donderdag 13-10-2011 om 18:57:22
thx voor je feedback man.
Goed om te lezen.
Zodra ik weer wat gefixt heb zal ik 't hier droppen.

Tracks worden afgemixt door m'n neef, hij is wel nieuw in de hiphop en komt van de trance muziek. Als iemand daar tips over heeft dan hoor ik 't ook graag!
Matglas Gepost door Matglas op zaterdag 22-10-2011 om 09:40:24
bumpje
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.