Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Lau Gepost door Lau op woensdag 31-03-2004 om 11:29:49
Vond ik via www.songteksten.net
Quote:
oh... dacht dat jullie wat hadden...lekker dan..for the whole town. Zwolle shit baby. Tja.. welkom in het verre oosten...ik geef je een schout gozer. of ben je vertrouwd geboren en getogen. Moet ik verder gaan, moet ik verder gaan? elke dag help ik rappers omdat dat toch wat sneller gaat. Geheel geisoleerd. En dat op eige benen. dus het duurt effe dat het grootste deel gespioneerd is. In de realiteit zijn we verder dan dit. Wat is het tof in het binnenhof, ik kom met lekkere shit. Met froricofrikandellenvet voor in de frituur. Vanuit het ere leven zij de Indische buurt. Met treinspitstop voor mij een kindermenu, en de bananenmilkshake is zo verchrikkelijk zuur. Binne nu en binnen een uur moet ik nog op bezoek. Waar naar toe>? Zwolle zuid, Kalpepoort, woltebroek. Woltebroek alles zo dorps als een poort, nog een teidje gewerkt bij storms zoals het hoort.. SHIT! ik kom uit een achterstandswijk, de gasten slapen overdag zodat ze 'snachts de man zijn. Ik was er nu alvast, maar wachten kan nog altijd. En Sticket is een mattie die met vaste hand schrijft

uit het verre verre oosten (3x)

Het is te ver om de fiets te pakken. Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Een magisch tijperk, een magisch bolwerk. het gaat de laatste tijd ver in het oosten. Hoe dan ook ik pass de lyrics sgerperals dat ik door werk. Met pubers kom ik man, massamoord brengen. absurde gare rondjes rijden dwars door de berm. links rechts links rechts. Wat is die shit, wat een pech. Het zit in deze rapclassic. 023A28 6 letters zwol yeah1 now check the message. yah yah yah yah. en in de ochtend als ik opsta als ik naar me katert vis, zoek in goe goed en zo kwaad mogelijk als het gaat naar die beats. Niemand wakker dus ikmaak ze wakker. En ik vertel dat ik een paar minuten later aan kom kakken. Ik neem de shit op, echte hiphop. Tegen vieren zie je een (/) spioneren. Zie jullie mensen later, zie me koffie drinken met m'n zwager. Ik zeg het welff hoog was het zwaar vanavond. Mijn mensen krijgen huizen met een grentie, of vage verhalen over vreemde intensies. Zwolle is een soap, maar toffer dan goede tijden, met meisjes die ouder lijken, en gasten die jou bekijken.

In het verre verre verre verre oosten (2x)

Te ver om de fiets te pakken.

In de zomer gaan de Zwollenaren iedere dag met een volkswagen golf of met de fietsen op pad. Om te zonnebaden op de wittende plas. Met een krat bier, bal, muziek ,een zak wiet en wat hasj. Soms zie je ons brutale mediterranen veel vaker no - private, aan de gracht in het gras. En al het 's nachts niet fuiven is, dan is het niks pitten. Splitten we naar de ijhonk of skinny dippen met chippies. Maar in de winter heb ik nix aan me slippers. Dan is het dikke jassen, dik chillen met binnenzitters. Ik rijs voor een heis voor een wijf bij de stei, en rij gelijk door nar de dichstbijzijnde wijk. Het is te lezen op je voorhoofd. Opgezwolle makt je shit nerveus dat je grijpt naar je pakkie marlboro. Ik vertegenwoordig z zorro zorro. Een z overal een z zorro zorro gek!

Zwolle, hoeissie nouw ? te ver om de fiets te pakken
Zwolle, hoeissie nouw, ik hal het snel met mn blauwvingers in.
Te ver om de fiets te pakken.


Zoek de vout!

----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 31-03-2004 om 11:35:20
correctie: er klopt ECHT geen reet van, welke moron heeft dit ingetikt?

ongelooflijk dat iemand zoveel dingen verkeerd kan verstaan in 1 teskt?

(of versta ik alles verkeerd ofzo ?)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2004 @ 11:40:43 ]
Lau Gepost door Lau op woensdag 31-03-2004 om 11:38:06
Ik moest er keihard om lachen!

Quote:
.....Waar naar toe>? Zwolle zuid, Kalpepoort, woltebroek. Woltebroek alles zo dorps als een poort, nog een teidje gewerkt bij storms zoals het hoort....



----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 31-03-2004 om 11:43:09
nog een teidje gewerkt bij storms?

teidje? taalkundig wonder of niet dan?
Lau Gepost door Lau op woensdag 31-03-2004 om 11:54:50
Volgens mij verstaan wij het gewoon verkeerd hoor....
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op woensdag 31-03-2004 om 12:18:01
Maar die wijknamen kloppen ook niet. Woltebroek moet zijn Holterbroek en die andere moet zijn Kamperpoort.
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 31-03-2004 om 12:20:56
angel, er klopt geen moer van
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-03-2004 om 12:39:33
hahahah te ernstig, die gast is dyslectisch en dr klopt geen drol van
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2004 @ 12:40:37 ]
Lau Gepost door Lau op woensdag 31-03-2004 om 13:07:24
alles zo dorps als een poort.....
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-03-2004 om 13:09:29
"Mijn mensen krijgen huizen met een grentie"

"Om te zonnebaden op de wittende plas"

"Soms zie je ons brutale mediterranen veel vaker no - private, aan de grach"

als iemand songteksten zoekt kunnen we het beter zelf uittikken
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 31-03-2004 om 13:24:54
Volgens mij werkte hij ook niet bij storms maar bij stork.
Lau Gepost door Lau op woensdag 31-03-2004 om 13:41:03
Splitten we naar de ijhonk of skinny dippen met chippies.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 31-03-2004 om 13:56:36
Hoe dan ook ik pass de lyrics sgerperals dat ik door werk
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-03-2004 om 13:58:33
hehe , battlecat ... bijna alles is daar fout.
Lau Gepost door Lau op woensdag 31-03-2004 om 14:01:16
"Ik zeg het welff hoog was het zwaar vanavond."

ipv

"ik zeg 'm 11 hoog, lassuslaan, vanavond.."
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-03-2004 om 14:15:46
joh we gaan toch niet alles posten wat fout is ... verbeter um dan gewoon helemaal
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 31-03-2004 om 14:17:25
dat mag jij doen dap
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 31-03-2004 om 15:19:06
Is het toeval dat onderaan bij mij staat:Gereed maar met fouten op de pagina??(echt waar)

Hoe dan ook die gast is half doof en komt volgens mij uit duitsland!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Robby Roks Gepost door Robby Roks op woensdag 31-03-2004 om 16:56:33
Ik zeg het welff hoog was het zwaar vanavond."

ipv

"ik zeg 'm 11 hoog, lassuslaan, vanavond.."

of.....................

'ik zeg 'm 11 hoog ASSERSLAAN vanavond.....
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 31-03-2004 om 17:01:26
ik gok op lassus laan, daar heeft ie het wel vaker over "S-bocht naar lassus", is toch een straat/wijk, nietwaar dap?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-03-2004 om 17:24:02
jep, straat
wess
Wees verstandig en fok niet met Wess
Gepost door wess op woensdag 31-03-2004 om 18:11:54
whahaha. eigenlijk moet er een wet komen ofzoow tegen wacke toys die texten proberen neer te pennen..
Kan iemand hier dat niet even regelen ofzoow?


bvd..

----------------------------------------
Ongelofelijk als Haribo! Als Tom cruise ik 'm als afro in m'n cabrio. Ik zie je laterzz jo!!
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-03-2004 om 18:57:18
Ok dit is de snelle edit.. dingen kloppen niet maar veeeel beter dan die shit van die andere gekko.

"Uh... mag die beat wat harder..lekker dan..jeweetoch..voor de home town. Zwolle shit baby...

Jaw.. welkom in het verre oosten...ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. Monteverdilaan, mot ik verder gaan? Elke dag help ik rappers omdat dat toch wat sneller gaat. Geheel geisoleerd en op dat eigen ding, dus het duurt effe voordat het grootste deel die stylo leert. En tegen die tijd zijn we verder dan dit. Wat is het tof in het Binnenhof, ik kom met lekkere shit.

Met Freakyrico frikandellenvet voor in de frituur, fiets nu vanuit de Veerallee voorbij de Indische buurt. Macdrive, pitstop, voor mij een kindermenu, en de bananenmilkshake niet zo verschrikkelijk zuur. Binnen nu en binnen een uur moet ik nog op bezoek. En waar naar toe? Zwolle zuid, Kamperpoort, Holtebroek. Holtebroek, Assendorp, Sassenpoort... nog een tijdje gewerkt bij Stork zoals het hoort..... SHIT! ik kom uit een achterstandswijk, gasten slapen overdag zodat ze 'snachts de man zijn. Ik bust het nu alvast, want wachten kan nog altijd. En Stickert is een man die met vaste hand schrijft...

over het ...verre verre...verre oosten...we nemen je mee
verre..verre ..verre oosten
we nemen je mee
verre..verre ..verre oosten
we nemen je mee naar het ...
verre verre...oosten

We zijn te ver om de fiets te pakken...

Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Het magisch tijdperk, Maagjes bolwerk. Ik ga de laatste tijd ver in het oosten... Hoe dan ook ik bust lyrics scherper (?) .. Assendorp Delic. Met Kubus kom ik..(?) massamoord brengen. Abzurd en Jairo draaien door als propellors.. rechts links,scratch mix die shit met de Technics.. van techno tot acid.. drum bass en rap-classics. 0 3 8 A28 zes letters.. Z W O L yea now check the method...(?)

yah yah yah yah.

En in de ochtend, als ik opsta, klaart er iets, dus ik kaap een fiets. En zoek zo goed en kwaad als het gaat, naar die beats. Niemand wakker dus ik maak ze wakker. Bel Delic en vertel dat ik een paar minuten later aan kom kakken. Ik neem mun shit op, echte hiphop. Tegen vieren, zie je de Steez pionieren(?). Ik zie jullie mensen later, zie me koffie drinken met m'n zwager. Ik zeg um elf hoog, Lassuslaan vanavond. Mijn mensen krijgen huizen met urgentie, ik hoor vage verhalen over..vreemde intensies...Zwolle is een soap, maar toffer dan goede tijden, met wijffies die ouder lijken, en gasten die jou bekijken in het ...

verre verre verre verre oosten... we nemen je mee naar het
verre verre verre oosten

We zijn te ver om de fiets te pakken.

In de zomer gaan de Zwollenaren iedere dag, met hun Volkswagen golfjes of met de fietsen op pad. Om te zonnebaden op het Wythemerplas. Met een krat bier, bal, muziek ,een zak wiet en wat hasj. Soms zie je ons op het Talamini terras, maar veel vaker low budget, aan de gracht in het gras. En als het 'snachts na vijfen is, dan is het niks pitten. Splitten we naar de Ijssel, skinny dippen met chickies. Maar in de winter heb ik niks aan me slippers. Dan is het dikke jassen, we chillen met binnenzitters.

Ik reis voor een hijs, scoor een vijf bij de Sky, en rij gelijk door naar de dichstbijzijnde wijk. Tis te lezen op je voorhoofd, Opgezwolle maakt je shit nerveus dus je grijpt naar je pakkie Marlboro. Ik vertegenwoordig Z zoals zorro, en zet overal een z zoals zorro gek!

Zwolle, hoeissie nouw ? Te ver om de fiets te pakken...
Zwolle, hoeissie nouw, ik hou het goud met mijn blauwvingers in...
Zwolle, hoeissie nouw? Te ver, te ver om de fiets te pakken
in.. Zwolle, hoeissie nouw?

Ik hou het goud met mijn blauwvingers in..."
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2004 @ 22:39:44 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 31-03-2004 om 20:36:54
deze klopt idd meer dan die andere pipo...
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-03-2004 om 20:47:42
hij is nu zover dat ie volgens mij bijna klopt, zeker weten de beste versie op internet volgende wordt Dipsaus.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 31-03-2004 om 22:02:08
"en dat op eigen benen" moet volgens mij anders, zoals "en op dat eigen ding" (op en dat moeten sowieso omgedraaid worden)


"volkswagen golf" moet "volkswagen golfjes" zijn

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-03-2004 om 22:07:56
ja daar zat ik ook al over te twijfelen..maar dat is zo wazig dat je echt goed moet checken wat het nou is
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 31-03-2004 om 22:09:40
dat stomme .ogg kan niet in mijn AtomixMP3 mengpaneel mixer dinges, dus ik kan hem ook niet vertragen.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Lau Gepost door Lau op woensdag 31-03-2004 om 22:31:52
en dat "ik bos het nu alvast" moet volgens mij zijn "ik bust het nu alsvast"...

samen komen we er wel
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
dap
038
Gepost door dap op woensdag 31-03-2004 om 22:33:37
bust , bos ... 1 pot nat, lastig achterhalen wat het nou officieel is. Maar is koel kom maar op met de verbeteringen

check de (?) voor de nog vage dingen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2004 @ 22:39:58 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 31-03-2004 om 22:43:10
"Z W O L yea now check the method...(?)"

...is goed
Lau Gepost door Lau op woensdag 31-03-2004 om 22:49:32
Quote:
mc De Beul schreef op 31-03-2004 @ 22:43:10
"Z W O L yea now check the method...(?)"

...is goed

hij herhaalt daarna nogmaals "check the method" volgens mij...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Mip
Gepost door Mip op donderdag 01-04-2004 om 08:41:44
ja allemaal wel leuk en aardig maare... wat hebben we hier aan? ik check de track liever gewoon dan dat ik de lyrics ga lopen lezen
dap
038
Gepost door dap op donderdag 01-04-2004 om 09:19:42
nou, nu weet je wat ze zeggen... niet alles hoeft een doel te hebben
Rizzkant
Ride or die!!!!!!!!!
Gepost door Rizzkant op zondag 04-04-2004 om 13:07:19
:'( dit is om te janken die text, bind de schrijver van dat eerste vast aan een stoel met zijn reet omhoog..... rape m with a broomstick..de gek
Sticky
|ß|ASKEBA|ß|
Gepost door Sticky op zondag 04-04-2004 om 23:13:23
Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Het magisch tijdperk, >Magisch bolwerk<. Ik ga de laatste tijd ver in het oosten... Hoe dan ook ik bust lyrics scherper Als een ?tortelic?. Met Kubus kom ik..(gwoon een pauzetje) massamoord brengen. Abzurd en Jairo draaien door als propellors.. rechts links,scratch mix die shit met de Technics.. van techno tot acid.. drum bass en rap-classics. 0 3 8 A28 zes letters.. Z W O L yea now check the method...(method...method vagen weg)

denkt ik (kleine verbetering)
de rest is in orde lijkt mij
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2004 @ 23:14:56 ]
dap
038
Gepost door dap op zondag 04-04-2004 om 23:16:03
hehe nee hoor.. ik kom uit zwolle en Maagjes bolwerk is een heel groot gebouwencomplex waar media markt o.a. in zit. Gloedjenieuw.

dus dat klopt wel.
Sticky
|ß|ASKEBA|ß|
Gepost door Sticky op maandag 05-04-2004 om 13:37:32
ooh......oke dat wist ik niet
SmrildA Gepost door SmrildA op donderdag 08-04-2004 om 16:07:18
Geen zin om te lezen.
SmrildA Gepost door SmrildA op donderdag 08-04-2004 om 16:10:24
Maarheu is wel fijn als ik de replies lees
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op zondag 11-04-2004 om 20:19:35
Quote:
Robby Roks schreef op 31-03-2004 @ 16:56:33
Ik zeg het welff hoog was het zwaar vanavond."

ipv

"ik zeg 'm 11 hoog, lassuslaan, vanavond.."

of.....................

'ik zeg 'm 11 hoog ASSERSLAAN vanavond.....


het is cker lassuslaan want helaas bestaat de Asserslaan niet in zwolle
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
dap
038
Gepost door dap op zondag 11-04-2004 om 20:35:20
jah weet het wel zeker.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0152 sec.