Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
KaleDop Gepost door KaleDop op zaterdag 12-11-2011 om 23:27:36
Boys,

Onlangs een eerste nummer gepost. Ik ben een beginnende rapper, dus vanzelfsprekend was het niet zo veel. Nu ben ik wat meer gaan freestylen om mijn flow te verbeteren. Ook heb ik geprobeerd wat met de feedback te doen.
Ik hoop dat er iemand is die het eerste ''nummertje'' heeft gecheckt zo dat ik iig weet dat er wat progressie in zit.



Je rijms kloppen niet, je komt niet in de zone
Net een feestje op de set, bij de film, home alone
Ook je line's zijn maar gek, ik snuif ze op als Tony
Een grote berg wit, echt georganiseerd is het ook niet
Dus fock niet met me bitch je bent een snitch net als in snatch
Een zelfbenoemde gangster, terwijl terwijl ik m'n diamand cash
Films als Rocky check ik dus ook, maar jou liever niet meer
Jij hoort nu een bel, knock out, je kon niet meer


Thanks voor het checken
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op zondag 13-11-2011 om 14:43:53
Heb volgens mij je eerste wel geluisterd
Het grootste probleem heb ik met je delivery, die is veel te 'lief' daarnaast is de flow ook niet lekker, maar dat komt door de rare opbouw van je lines, woorden als 'georganiseerd' liggen niet lekker in de lijn, het zelfde geldt voor 'diamant' waar een heel vreemde klemtoon op komt. Daaraan verbonden zit natuurlijk ook timing, die is af en toe ook niet echt strak.

en de tekst is ook niet erg sterk by the way.

Het begint dus met het schrijven, daar creëer je eigenlijk al je flow, daar zorg je dat het lekker loopt, maar hou wel in je achterhoofd wat je precies te vertellen hebt, anders blijft het altijd inhoudloos...




----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.