Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
rangerrr Gepost door rangerrr op maandag 28-11-2011 om 23:53:22


Zat toch aardig wat tijd in..hopelijk bezorgt ie jullie n glimlach.

groeten
----------------------------------------
http://www.rangerramon.nl/
rangerrr Gepost door rangerrr op woensdag 30-11-2011 om 18:13:12
verwacht toch wel op z'n minst wat reacties

grtz
----------------------------------------
http://www.rangerramon.nl/
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op woensdag 30-11-2011 om 19:07:18
Nouja ik kan wel reageren maar wat wil je horen... Ik vind je stem dusdanig irritant dat ik er maar 5 seconden naar kan luisteren, clip goedkoop, zonde van je tijd eigenlijk zeker om t dan te doen met zo'n zinloos nummer. Verder nogal 13 in een dozijn flow, ik wil dat muziek me raakt of me andere ideeen geeft, zo niet moet muziek gewoon strak zijn en lekker wegluisteren. Jij hit geen van 3...

Sorry, wellicht dat een ander meer positief is ik vind t gewoon nul. Het is met name je stem je kan er niks aan doen denk ik, maar ja... Ga dan gitaar spelen ofzo dan horen we je niet.
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op woensdag 30-11-2011 om 20:57:08
Hahaha.
Droge clip voor een droge plaat.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
rangerrr Gepost door rangerrr op donderdag 01-12-2011 om 01:04:10
hakan;

aangezien jij iemand bent waarvan ik weet dat je al n paar jaar over hetzelfde begint; mn stem, idd dan kan je beter niet reageren nee. je mening is bekend, en eerlijk gezegd om hem dan voor de zoveelste keer te geven vind ik dan nog het meest zinloos, en ook n beetje n goedkope manier om ffe je gezeik kwijt te kunnen. maar dat heb ik je al vaker gezegd.


----------------------------------------
http://www.rangerramon.nl/
aapje
Gepost door aapje op donderdag 01-12-2011 om 11:05:00
ik vind t wel grappig hoor rangerrrrrrrrr
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op donderdag 01-12-2011 om 13:34:26
Quote:
rangerrr schreef op 01-12-2011 @ 01:04
hakan;

aangezien jij iemand bent waarvan ik weet dat je al n paar jaar over hetzelfde begint; mn stem, idd dan kan je beter niet reageren nee. je mening is bekend, en eerlijk gezegd om hem dan voor de zoveelste keer te geven vind ik dan nog het meest zinloos, en ook n beetje n goedkope manier om ffe je gezeik kwijt te kunnen. maar dat heb ik je al vaker gezegd.



Ja maar jij wil reacties zeg je voor een 2e keer, post het dan niet. Kan me niet schelen of je het al weet ik blijf kritiek geven. Bovendien gaf ik ook nog andere punten aan die ik slecht vond... Doe er mee wat je wil of doe er weer niks mee.

Ik gaf in eerste instantie geen reactie maar aangezien je na 24 uur toch begon te bedelen dacht ik vooruit.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-12-2011 @ 13:35:24 ]

----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
rangerrr Gepost door rangerrr op donderdag 01-12-2011 om 21:53:54
Quote:
Hakan2 schreef op 01-12-2011 @ 13:34
(...)

Ja maar jij wil reacties zeg je voor een 2e keer, post het dan niet. Kan me niet schelen of je het al weet ik blijf kritiek geven. Bovendien gaf ik ook nog andere punten aan die ik slecht vond... Doe er mee wat je wil of doe er weer niks mee.

Ik gaf in eerste instantie geen reactie maar aangezien je na 24 uur toch begon te bedelen dacht ik vooruit.


de volgende keer zal ik bedelen of een stumperd als jij uit mn topic kan blijven.

groetjes
----------------------------------------
http://www.rangerramon.nl/
Strauwki Gepost door Strauwki op donderdag 01-12-2011 om 22:16:08
Hoi Ranger, ik ben het met Dennis eens.

Je levelt niet. In fact, ik vind dit echt bagger. Ik bedoel, als het op een leuke manier gebracht was of whatever, dan was het misschien enigszins fun. Dit is een simpele flow, met veel te simpele lyrics en een slecht uitgewerkt concept. En die clip... C'mon, man.
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op vrijdag 02-12-2011 om 00:00:06
Quote:
rangerrr schreef op 01-12-2011 @ 21:53
(...)

de volgende keer zal ik bedelen of een stumperd als jij uit mn topic kan blijven.

groetjes

Vrij kinderachtig om me stumperd te noemen. Als je niet tegen kritiek kan dan drop je toch gewoon niks meer voortaan... Ik zeg toch veel meer dan alleen over je stem...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-12-2011 @ 00:00:33 ]

----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
rangerrr Gepost door rangerrr op vrijdag 02-12-2011 om 00:37:25
Quote:
Hakan2 schreef op 02-12-2011 @ 00:00
(...)
Vrij kinderachtig om me stumperd te noemen. Als je niet tegen kritiek kan dan drop je toch gewoon niks meer voortaan... Ik zeg toch veel meer dan alleen over je stem...


Het gaat erom dat ik n topic plaats met n flauw nummertje en n flauw clipje en hoop dat t hier en daar n glimlach tevoorschijn tovert of wat lauwe comments. In plaats daarvan kom jij met n lap serieuze feedback over hoe vervelend je mn stem vind en nog wat andere dingen. Je schat de insteek van mn topic totaal verkeerd in en dat irriteert.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-12-2011 @ 00:37:57 ]

----------------------------------------
http://www.rangerramon.nl/
Strauwki Gepost door Strauwki op vrijdag 02-12-2011 om 11:19:02
Okay, dan wil ik alleen maar zeggen dat ik het niet grappig vind, te simpel vind en te kinderachtig vind.

C'mon, man..
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op vrijdag 02-12-2011 om 12:45:58
Quote:
rangerrr schreef op 02-12-2011 @ 00:37
(...)

Het gaat erom dat ik n topic plaats met n flauw nummertje en n flauw clipje en hoop dat t hier en daar n glimlach tevoorschijn tovert of wat lauwe comments. In plaats daarvan kom jij met n lap serieuze feedback over hoe vervelend je mn stem vind en nog wat andere dingen. Je schat de insteek van mn topic totaal verkeerd in en dat irriteert.


Heb jij ff pech dat het niet gewaardeerd wordt door mij dan. En dat je aardig wat tijd steekt in zoiets snap ik ook niet. Als je iets post en alleen hoopt op lauwe comments ben je totaal niet reëel. Gegroet.
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 02-12-2011 om 14:49:10
Jullie lezen echt alleen wat je wilt lezen in elkaars posts he?
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op vrijdag 02-12-2011 om 14:51:45
Ik snap geen reet van zijn ophef, hij komt bedelen om reacties en dan geef ik die en is die boos op negativiteit.
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 02-12-2011 om 14:55:21
Hij is niet boos op negativiteit, maar omdat jij altijd dezelfde feedback hebt op hem is t een beetje overbodig.
rangerrr Gepost door rangerrr op vrijdag 02-12-2011 om 17:23:54
@ aapje

dat is precies wat ik hakan ook al bij mn vorige 6 topics duidelijk heb geprobeerd te maken, maar wederom ook in dit topic heeft ie zeg maar moeite met begrijpend lezen.

strauwski ik moet wel zeggen dat de track echt al oud is hea..heb em al eerder gepost maar wilde eens experimenteren met n clipje..prima dat je et niet diggt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-12-2011 @ 17:25:16 ]

----------------------------------------
http://www.rangerramon.nl/
Strauwki Gepost door Strauwki op vrijdag 02-12-2011 om 19:49:47
I know, ik hoorde hem al eerder. Maar 't is cool dat je wilt experimenteren enzo, maar je moet ook weten wat je uitbrengt..

Als ik dit zie denk ik niet: hey, ik wil meer van 'm luisteren.
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op vrijdag 02-12-2011 om 22:23:25
Quote:
aapje schreef op 02-12-2011 @ 14:55
Hij is niet boos op negativiteit, maar omdat jij altijd dezelfde feedback hebt op hem is t een beetje overbodig.



Daarom zei ik ook veel meer dan over zijn stem. Wel lezen he.
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.