Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Nieuwe releases /
ArtistiekeOorlog Gepost door ArtistiekeOorlog op donderdag 01-12-2011 om 21:13:10
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.Deze afbeelding is aangepast naar een formaat van 800px in de grootste lengte. Klik op de afbeelding voor de afbeelding in het volledige formaat.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.Deze afbeelding is aangepast naar een formaat van 800px in de grootste lengte. Klik op de afbeelding voor de afbeelding in het volledige formaat.




Getaped in 2010, gemixt in 2011, gewaardeerd in 2012.

De Winterblues EP is een verzameling van 6 winterse tracks van Contrast met 1 feature van Raelha (Kapers aan de Maas). De beats heeft Augusto voor zijn rekening genomen.

DOWNLOAD

Weg met de winter
skip de lente
op naar de zomer

Ez
C.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-12-2011 @ 21:21:52 ]
Strauwki Gepost door Strauwki op donderdag 01-12-2011 om 22:19:19
Ik vond die beat keihard, raps konden me niet boeien. Onsamenhangende lyrics, vond de delivery so so, flow was wel oki. Maar ik ga de rest van je tape niet checken, verder.
ArtistiekeOorlog Gepost door ArtistiekeOorlog op vrijdag 02-12-2011 om 14:55:12
fair nuff desalniettemin bedankt voor je reactie
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op donderdag 15-12-2011 om 10:59:52
Beat is inderdaad erg lekker, vind die effecten over je vocals niet echt dope, als ik tijd heb luister ik de rest wel ff..
 Index / Nieuwe releases /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0125 sec.