Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Angeloow
Check De nieuwe tracks !
Gepost door Angeloow op zaterdag 03-12-2011 om 23:03:08
Lang niet opgenomen maar ben weer te vinden achter de mic.
schrijf al tijdje heb veel in te halen !
Just check it ! kijk of je het wat vind !
@ https://www.youtube.com/user/Angelooow1/videos

Latexx !
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-12-2011 om 05:20:40
beetje 1 in dozijn shizzle, niet slecht voor de rest hoor, maar ook niet echt speciaal.
Beetje overal dezelfde flow, en niet speciale opvallende lines. doe daar wat aan.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 05-12-2011 om 11:35:41
1 in een dozijn? Best uniek dus zeg je L2N?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-12-2011 om 17:23:12
13 uit een dozijn, je snapt me toch wel spade, of heb je soms niet geluisterd??
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 05-12-2011 om 18:07:49
Niet geluisterd nee leek me na ja opmerking niet heel erg nodig, ik heb toch nooit iets zinnige te zeggen ook trouwens.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 06-12-2011 om 09:39:37
Hahaha, funny @ hierboven.

Ik vind het helemaal niet slecht klinken/afgemixt dat wil ik allereerst zeggen. Er is aandacht aan besteed en dat hoor je. Niet mijn type inhoud, maar wat hierboven wordt gezegd vind ik iets tekort door de bocht.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 09-12-2011 om 01:35:05
ja maar hij wilt mijn eerlijke feed neem ik aan, en ik vind het een beetje te standaard, in elke stad heb je ongeveer 4 a 5 van dit soort style rappers, deze man is true aan zn ding weet ik gelijk, maar wil ik het vet vinden moet je met orginelere lines inhoud en of flow komen, anders is het een beetje te standaard, hij mag ook doen wat ie wil met mijn feed.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Angeloow
Check De nieuwe tracks !
Gepost door Angeloow op woensdag 25-01-2012 om 02:53:42
Thxxx Voor de Reacties maiiiin
mijn beste werk komt er nog aan ! hou me in de gaten !
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.