Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-12-2011 om 00:03:30


for old times sake?

jeweettoch ben de laatste tijd veel op de Amsterdamse straten, i.v.m mijn heroine verslaving... anyway veel plezier, is mijn homie zn 1e track dus denk maar terug aan jouw eerste track.. kijk ook de rest van die shittt aaannn.. Boze Dingen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 05-12-2011 om 12:23:25
beat is een beetje te plastiek voor mijn luisterplezier
maar je kan nog steeds flowen ouwe
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
convictie
Gepost door convictie op maandag 05-12-2011 om 16:00:59
Vind um wel dope en voor een 1e track zeker niet slecht. Mixing kan natuurlijk beter maar ik denk dat dit gewoon een rauwe opname is
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-12-2011 om 17:17:52
haha is niet mijn 1e track gap alleen die 2e rapper. thnx vvoor het tjekken tho

Jij ook thnx dge

http://www.facebook.com/photo.php?v=197674103649045
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2011 @ 17:44:57 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 06-12-2011 om 09:43:16
Klinkt wel rauw. En meen je dat serieus heroïneverslaving? Als het echt zo is, sterkte ermee dan.
Vlekkie Gepost door Vlekkie op dinsdag 06-12-2011 om 11:27:40
Dope flows, lekker gek ook, smaken we wel hoor
Wie van de twee ben jij?
Laters
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 06-12-2011 om 16:02:46
Faktor nee maar thnx voor je steun, vlekkie ik ben 1e rapper en reffrein. Love
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op dinsdag 06-12-2011 om 20:11:24
L2n moet ik standaard luisteren. Lekker. Die andere vent 'not so much'
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 07-12-2011 om 05:18:44
Aiit thnx. voor eerste track not so much is aaitt
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op woensdag 07-12-2011 om 10:37:10
Shit is wel aan hoor. L2 je komt hard. Die andere dude, voor een eerste keer best ait toch.

Zag wel na deze track meerdere tracks van jullie 2 staan, merk wel op dat hij in elke track tussen elke zin enorm veel pauze heeft ;p Kan best een paar keer. Zoals bij deze track, 1e 4 bars was dat leuk, maar daarna dacht ik wanneer begint ie es achter elkaar door te ratelen.

----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Vlekkie Gepost door Vlekkie op woensdag 07-12-2011 om 12:12:35
Dacht ik ook, rauwe vibe andere mc inderdaad niet slecht voor eerste keer miauw
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.