Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
convictie
Gepost door convictie op maandag 05-12-2011 om 00:09:02
Benieuwd naar jullie mening over m'n laatste track. Tips of feedback zijn altijd welkom!

L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-12-2011 om 00:16:21
als jij mijne tjekt tjek ik jouwe
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
convictie
Gepost door convictie op maandag 05-12-2011 om 14:35:47
Ik zal als ik uit mijn werk ben die track van jou eens beluisteren
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-12-2011 om 17:21:01
soms rek je je flow een beetje, maar niet op een lekkere manier, ook hoor ik je soms wat woordjes in je zinnen proppen. minder lettergrepen dan, en met het rekken juist meer lettergreppen. bv in je refrein "niet het ge-val is" is echt niet fijn weetje. Tekst is wel oke, niet echt mijn ding maar wel duidelijk en goed te volgen. Afmix is een beetje hetzelfde als bij mij denkik, je zal naar duurdere shit moeten wil het beter gaan klinken.
keep it up!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 06-12-2011 om 10:15:11
Sluit me aan bij Twezus hierboven, goede kritiek.
convictie
Gepost door convictie op dinsdag 06-12-2011 om 13:12:07
Oke bedankt Twezus, hier kan ik weer mee verder!
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 06-12-2011 om 16:03:37
geen probleem gap
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.