Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
KwaliTyfus Gepost door KwaliTyfus op woensdag 07-12-2011 om 21:02:04

Kwalityfus - Madeliefje

Luister, drop wat meningen etc.

1
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op woensdag 07-12-2011 om 21:59:47
Ik vind m dope man, goede kwaliteit ook.

Keepitup
----------------------------------------
Hart van Gout
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 08-12-2011 om 03:59:08
lekkere quali, minder accent , wel oke reffrein, af en toe een beetje veel rekken, klinkt ook een beetje voorgelezen, maar wel aight.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
KwaliTyfus Gepost door KwaliTyfus op donderdag 08-12-2011 om 19:12:34
Bedankt voor de reacties. Haha, minder accent welk accent? Abn. Probeerde een track neer te zetten die goed verstaanbaar is met nice kwaliteit, hoop dat dat nu is gelukt
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 09-12-2011 om 01:27:17
wel heel erg abn gap, je r is een beetje air, maar is geen diss. Luistert voort mij alleen iets minder. goed verstaanbaar, nice kwaliteit is je allebei wel gelukt.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
KwaliTyfus Gepost door KwaliTyfus op vrijdag 09-12-2011 om 11:54:01
Haha, ik weet het Haarlem!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.