Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zaterdag 10-12-2011 om 16:34:07
Hey mensen,

Eindelijk heb ik mijn mixtape af genaamd stille nacht, het is een 11 tracks tellend projectje geworden, het is een vrij duistere tape met allerlei onderwerpen die aan bod komen.

downloaden op:

http://www.megaupload.com/?d=VCU6AWCZ





[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2011 @ 16:37:46 ]
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op maandag 12-12-2011 om 12:36:59
Nice, ik houd wel van die dark beats. Ik vind af en toe de stem nog wat te clean.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op woensdag 14-12-2011 om 15:55:41
thx voor het tjekken in iedergeval

heb ff wat nummertjes op youtube gezet:



Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zondag 18-12-2011 om 11:33:14
niemand?
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 18-12-2011 om 14:44:52
Kvind het niet slecht hoor re-ill, maar kvind het ook niet dope genoeg om een hele mixtape te luisteren. Tis nog geen pro pro shit, ik hoor hele slordige 2e stemmen, waardoor het moeilijker te verstaan word, Als je dat heb komt het al niet echt boven een bepaald niveau uit omdat het erg stoort. Die 1e youtube is zoiezo skippen voor mij beat is niet mn ding onderwerp ook niet, die 2e is wel wat leuker, maar ik mis opvallende dingen. Ook blijft je stem een beetje rond dezelfde toon zitten, is niet echt monotoom, maar ik hoor liever wat afwisseling.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op zondag 18-12-2011 om 23:05:52
Tekst technisch gezien vind ik je echt dope, maar ik denk dat je kwaliteit een beetje de bottleneck is.
----------------------------------------
Hart van Gout
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op dinsdag 20-12-2011 om 13:56:39
sja, arme student he, kga wat proberen te werken aan de achtergrondstemmen en effectjes.. thx voor t checken
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zondag 25-12-2011 om 23:30:07
L2N, ik snap wat je bedoelt, stuggle nog steeds met mn set-up.. maar ga proberen mn volgende werken wat beter te laten klinken.. ik moet eerlijk toegeven.. ik was blij dat ik de tape afhad.. misschien is t daarom wat afgeraffeld
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 26-12-2011 om 04:27:25
Ik heb even je 2 youtube dingen geluisterd. Ding is, bij die eerste, ik zette hem na 55 sec af omdat ik besefte dat ik niet meer aan het luisteren was. Misschien ben ik dat, maar het lijkt mij dat je tekst daar gewoon niet boeiend genoeg is.

Die 2e is stukken beter wat dat betreft, maar ik luisterde altijd naar D-Syndicaat, en die maken/maakte van die sinistere shit en doen dat vele malen beter. Jij brengt daarin, voor mij, dus niks nieuws en daarom zou ik het geen 2e keer luisteren.

Wat je kwaliteit betreft, ik luister natuurlijk met het volume laag om half 5 in dun uchtend. Maar ik vind niet dat het je nekt o.i.d.

Oh, die cover is sick trouwens.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-12-2011 @ 04:34:32 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.