Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
SyMo Gepost door SyMo op zondag 01-01-2012 om 11:44:47



of zoiets,. is geenfreestyle.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2012 @ 11:45:36 ]
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op zondag 01-01-2012 om 12:18:13
Hey, vet man, serieus.
SyMo Gepost door SyMo op zondag 01-01-2012 om 12:46:00
Thnx alot Taktloos
Athomus
De Alliantie.
Gepost door Athomus op zondag 01-01-2012 om 20:06:29
Zwolle in de huis, niet echt mijn ding maar wel netjes uitgevoerd!
----------------------------------------
We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves
SyMo Gepost door SyMo op maandag 02-01-2012 om 14:34:53
thnx man! Holtenbroek
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op maandag 02-01-2012 om 23:58:28
rijm is dope, maar je brengt t als een sprookje
SyMo Gepost door SyMo op donderdag 05-01-2012 om 07:39:49
LOL,.. jaa fok ik was echt niet nuchter maar thnx, is idd een beetje een sprookje zo.
soon ga ik et opnemen op een beat & eindelijk in goede geluids kwali.. tenminste..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2012 @ 07:40:33 ]
blgcrew
Gepost door blgcrew op vrijdag 06-01-2012 om 16:30:40
Aight ik voel hem wel g. Je probeert echt iets te vertellen respect daarvoor. het filmpje voegt alleen weinig tot niets toe,waarom niet gewoon audio?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2012 @ 16:31:32 ]
poppekontje Gepost door poppekontje op zaterdag 07-01-2012 om 18:27:58
ik vind het juist wel stoer om het in film te doen. Je brengt het ook wel. Misschien beatje eronder en rappen ala the streets. Ding met je tekst is dat snap ik het gewoon niet snap man, ik volg het gewoon niet. Leg me uit man waar de fok gaat het over.

Misschien is dit gewoon te diep voor mij ofzo het lijkt mij bij elkaar geraapte zinnen en gedachtes. Een beetje de stijl van Alleen Ginsberg.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
SyMo Gepost door SyMo op zondag 08-01-2012 om 05:09:09
thnx voor je reactie popperkontje,.. ik kan me voorstellen dat het wellicht een beetje als verzameling klinkt,.. het is ook een beetje een puzzel allemaal,.. de wereld,. wat ik maak van mn leven, en wat ik stop in mn lyrics,..

anyways,..

speciaal voor jou dan
(deze gaat binnenkort op zwolsche beat, jawel! fatsoenlijk afgemixed opgenomen worden,.. maar zit nog een beetje te dubben wat betreft delivery,.. rijmschematisch is ie klaar.

enfin

schaakspel, zet steen meesterlijk strateeg, overstijg gezeik van anderen we veranderen geen game
distancieer me bij deze, de valse gegevens, aanname gebasseerd op niks dat noemt men dan een rede.

reden genoeg om te zeggen dat je mak bent, conformisme in je hersenen ze zeggen dat je kak bent
je vind jezelf het mannetje maar dat heeft niks te maken, commerciele entiteiten pregreprogrammeerde taken.

bewaken we de vrijheid is het eigen hagje redden, nu is er de welvaart maar hoe de fok moet het straks verder
als de herder van de schapen onverwacht te overlijden komt, revolte word ontketend dictatoriaal beleidsvorm

ze zullen ons bedanken maar voor hen is het te laat dit is het slotberaad einde nieuwe wereld order corporate staat -
gaat ten onder maar verwonder jij je niet, de prijzen stijgen langzaam terwijl je laveloos geniet.

heb je je ogen open of sluit je je aan in de rij, het is gezellig in de supermarkt, kom anders dichterbij.
verkoop je ziel maar als product alsof het knakendagen zijn op een zondagmorgen met een kater stralend van geluk

ja, we leven in een goudenkooi dat aan een zijden draadje hangt,. de leegte die verzadigt je hebt wat je verlangt
dus doe*nu*maar*nou*maar*niet alsof je dr weer niks van wist, je begeestering verkwist je hebt het zelf zo beslist.


schaakspel, zet steen meesterlijk strateeg, overstijg gezeik van anderen we veranderen geen game
distancieer me bij deze, de valse gegevens, aanname gebasseerd op niks dat noemt men dan een rede.

nee, dit zijn de eerste levensdagen, vlagen van verstandsverbijsteringen in de eerste fase,
maar dan neem ik je mee naar fase 2 overzie het slagveld als die meesterlijk strateeg,

kijk, de wereld is niet wat het lijkt, ook al spaar je voor je centen en waan je jezelf rijk je koninkrijk breid voor zover je geest reikt, liefde is de kern maar niets wat daaruit blijkt.
Fase 3, we openen je geest t' bevrijden van je ego en het innerlijke beest systematische verijking de order is geplaatst maar zoals ie word geketst word ie ook weer teruggekaatst

en bovendien de liefde die doorkliefde de facade van de waarde van de valse defenities, laat je niks vertellen want het leven is een klaslokaal fokkin eigenwijs, yeah' dat zijn wel allemaal
de samenkomst maakt het deste interessanter, constructiviteit vanuit innerlijk verwantschap, de aftrap gevend nemend de verantwoording ondervinden we in fase 4 lichtelijke storing.

objectiviteit en dialectiek schijnt niet weggelegd te zijn voor het grotere publiek, terwijl je makkelijk de disproportionaliteit kan zien, ook al haalde ik op school voor wiskunde nooit een tien
yeah, dit zijn de eerste levensdagen, vlagen van verstandsverbijsteringen in de eerste fase,


Fase 5 we overdrijven levenspaden onderkennen machtstructuren trekken de conclusies later, de retoriek van de poltiek die is verziekt gesluierd in de leugens van de economie
Maar de deceptie, is nog niet compleet pas als je je realiseert dat je helemaal niks weet relatief is ruimtetijd dat is de reden dat ik space zo kom ik bij de kern als nooitevoren weggeweest.


schaakspel, zet steen meesterlijk strateeg, overstijg gezeik van anderen we veranderen geen game
distancieer me bij deze, de valse gegevens, aanname gebasseerd op niks dat noemt men dan een rede

reden genoeg om te zeggen dat je mak bent, conformisme in je hersenen ze zeggen dat je kak bent
elaboreer bij deze de expansie op de these, aanname gebasseerd op feiten kijk dat is een rede.




*schaakspel, zet steen meesterlijk strateeg, ik moet weer weed gaan halen want me zakkie die is leeg.

*de laatste adem in relatie tot de antithese,. je pakt em, je paft em, je paast em, je spaced em.




*zakje weed mogelijk niet inbegrepen bij uiteindelijk produkt,.. thans,. waarschijnlijk ben ik toch niet nuchter als we die shit opnemen

maaruh,.. ja,.. waar gaat het over,. in grote lijnen over dingen die niet kloppen zeg maar

@ blccrew,.. thnx alot, dat waardeer ik heb em zo gedaan, omdat ik ruk microfoon heb,.. en ik had er eentje die beter was,.. die is stuk,.. en die cam die neemt verdamme nog beter op haha! maar ja,.. hang with me,.. er zitten betere opnames in pijpleiding, met zwolsche beats,. en yeah,.. ik denk nog veel shit te vertellen hebben,.. gedachten te delen

[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2012 @ 05:38:47 ]
Klapstoelert Gepost door Klapstoelert op dinsdag 10-01-2012 om 13:56:32
Vind de tekst wel dope, rijmschema zit netjes in elkaar
Ben wel benieuwd naar de opname!

Maar zat je nou te malen in dat filmpie, of heb ik een snoepie in me oog

keep it up

pz'
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.