Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 12-01-2012 om 17:51:32
preview

Quote:
Extince is terug. Maandag 16 januari verschijnt zijn nieuwe wapenfeit ‘De Winnaar Houdt Aan’: een mixtape met maar liefst vierentwintig tracks, deels nog niet eerder naar buiten gebracht. Het is het eerste project van Extince sinds zijn alom geprezen album ‘Toch?’ (2007).

‘Voor mij voelt ‘De Winnaar Houdt Aan’ echt als een nieuw album,’ vertelt de legendarische rapper. ‘Veel tracks die erop staan zijn ook opgenomen met die intentie, alleen kwamen sommige al eerder naar buiten. Maar hierdoor is het wel veel meer dan zomaar een verzamel-cd: de tape heeft de kwaliteit van een regulier album. Het behelst mijn beste materiaal van de laatste vier jaar.’

Alle vierentwintig nummers op ‘De Winnaar Houdt Aan’ zijn vakkundig aan elkaar gemixt door drievoudig DMC - kampioen DJ DNS. ‘Het fenomeen mixtape slaat tegenwoordig vooral op nummers maken over al bekende beats, ’ zegt Extince. ‘Op ‘De Winnaar Houdt Aan’ staat alleen maar eigen materiaal. En ja, het is een tijdje stil geweest rondom Extince, maar muziek maken kost soms gewoon veel tijd. Ik ben altijd bezig. Deze tape is een soort wake up call. Zodat de mensen weten dat ik er nog ben. Ik werk momenteel ook aan een soloalbum, maar met ‘De Winnaar Houdt Aan’ zijn de fans denk ik wel even zoet.’

Als cadeautje trakteert Extince jullie in ieder geval op de eerste 15 minuten van 'De Winnaar Houdt Aan'. Download deze link en verspreidt het gouden goedje!
‘De Winnaar Houdt Aan’ is een initiatief van DJ-collectief Shit Is Bangin’ en designerbureau Natwerk, met toestemming van Extince en Top-Notch/Universal. De tape is gemixt door DJ DNS en wordt gehost door MC Fit. Gastoptredens zijn afkomstig van onder meer Ali B, Jayh, Aisha, Fresku en Gers Pardoel.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 13-01-2012 om 15:08:16
Extince zal altijd een held blijven. Dit is alleen een beetje overbodig.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 14-01-2012 om 18:43:45
Ben wel benieuwd maar ben bang dat het weer weinig soeps zal zijn.
----------------------------------------
Jos de Boss
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 15-01-2012 om 14:49:39

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 16-01-2012 om 12:51:06
Waar te downloaden, Dap?
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 16-01-2012 om 20:36:56
Inderdaad? Lekker geregeld weer door de regelneef.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op maandag 16-01-2012 om 21:45:43
Is koop he, maar aangezien die vandaag officieel uit is zal die deze week wel op het net staan.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 16-01-2012 om 22:40:47

Betalen voor vijftig procent oude meuk, dat is gek.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
EsX
Gepost door EsX op maandag 16-01-2012 om 22:44:21
Downloaden die teringbende , joh..
Ik niet, maar goed..

cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 16-01-2012 om 23:02:44
Ondertussen kunnen jullie naar MocroManiac luisteren, het nieuwe talent van Nederlandstalige rap:



----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 16-01-2012 om 23:48:22
Quote:
Patron schreef op 16-01-2012 @ 22:40
<br>Betalen voor vijftig procent oude meuk, dat is gek.

Halve werk dubbele gelden
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 17-01-2012 om 16:22:37
http://www.bol.com/nl/p/muziek/de-winnaar-houdt-aan/1000004011965174/index.html
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 18-01-2012 om 10:47:21
De mixtape staat op de luisterpaal:

http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Extince.html
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.