Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op maandag 20-02-2012 om 11:42:28


jow jow hier de demo van de promo van de mijn gedachte mixtape!

moet nog een reffrein bijkomen, en daarna word er nog een clip geschoten

maar voordat dat gebeurd wil ik graag wat feedback over wat er nog verbeteren kan

FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 21-02-2012 om 16:03:16
Klinkt een beetje dramatisch, alsof je blijft hangen in de negatieve shit. Daarom vraag ik me af wat je doel is met deze track? Het wordt een soort mantra van hoe je niet wil dat het is. Wat wil je wel dan?

Je was misschien meer op zoek naar technisch inhoudelijke feedback, dus wat dat betreft: doe je ding. Luister af en toe je track naast een track van een artiest die je graag luistert en vergelijk het.
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op dinsdag 21-02-2012 om 16:08:19
Quote:
Klinkt een beetje dramatisch, alsof je blijft hangen in de negatieve shit. Daarom vraag ik me af wat je doel is met deze track?


dit is een voorproefje of een promo net hoe je het wilt noemen, van mij mixtape, het doel van deze track is dus ook te laten horen wat voor soort mixtape het word, dus op deze mixtape kan je zoals jij het beleeft veel dramatische shit horen, terwijl ik naast mijn mixtape wel bezig ben met andere tracks, maar daar wil ik nog even mee wachten
Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op dinsdag 21-02-2012 om 19:06:59
van wie is de beat? gr
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op woensdag 22-02-2012 om 03:28:53
Quote:
van wie is de beat? gr


Sinima beats!
klopgeest Gepost door klopgeest op woensdag 22-02-2012 om 09:56:11
yoo, ik hoor dat je er aardig wat gevoel probeert in te leggen, toch komt t naar mijn mening niet helemaal over, kan mischien ook zijn omdat ik je accent niet voelt. Je flow is ook nog niet helemaal correct, je rijms zijn wat weak, maar niet slecht ofzo. Over het gehele plaatje is t zeker niet slecht, maar t is t allemaal net niet zegmaar. Maar ga door, t lukt wel. Die beat heb je trouwens goed uitgekozen man!
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op donderdag 23-02-2012 om 21:56:15
Quote:
yoo, ik hoor dat je er aardig wat gevoel probeert in te leggen, toch komt t naar mijn mening niet helemaal over, kan mischien ook zijn omdat ik je accent niet voelt. Je flow is ook nog niet helemaal correct, je rijms zijn wat weak, maar niet slecht ofzo. Over het gehele plaatje is t zeker niet slecht, maar t is t allemaal net niet zegmaar. Maar ga door, t lukt wel. Die beat heb je trouwens goed uitgekozen man!


wat bedoel je precies met weake rijms? dat het niet al te achterliggend gevonden is en te simpel is?

en allemaal net niet, kan komen omdat dit een pre record is in me eigen kamertje hehe, ik woon in venray, maar tracks die ik serieus tape, tape ik in dordrecht, dus deze gaat daar ook ge-re-taped worden

alsie af is post ik em zeker nog hier, als NLHH nog niet gesloten is tegen die tijd!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.