Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
RapItMyWayNL Gepost door RapItMyWayNL op maandag 27-02-2012 om 22:23:29
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
PLease comment, subscripe en groen duimpje dit is mijn 1na nieuwste rap de andere waren al wat ouder.
dap
038
Gepost door dap op maandag 27-02-2012 om 22:31:11
Gadver gadver, stop aub.

RapItMyWayNL Gepost door RapItMyWayNL op maandag 27-02-2012 om 23:09:07
Gaat wel beetje ver vind je niet er zijn ook mensen die het wel waarderen.
Normale reacties zijn moeilijk heh?
Je kan ook gewoon respect tonen dat zou ik andersom ook doen als ik je nummer niks vond ook al heb ik niets gezien.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-02-2012 om 00:16:29
Kom op, dit heeft niks meer met hiphop te maken. Dit is Lange Frans en Baas B in hun meest slechte tijd en dat nog wat erger.

Als mensen serieus gaan zeggen dat ze dit goed vinden, liegen ze.
RapItMyWayNL Gepost door RapItMyWayNL op dinsdag 28-02-2012 om 00:52:29
Ik wil je er op wijze dat het zeker een vorm van Hip-Hop is.
Neder-Hop om precies te zijn.
Dan komen we bij het feit dat er wel degelijk mensen zijn die het goed vinden, zelf de meerderheid die uberhaupt dat soort muziek luisterd.
Er zijn ook zeker mensen die contact met me opnemen: Beatmakers, Rappers die willen featuren etc.

Ik vind nog steeds dat het respectloos is hoe jij je gedraagd maar dat is verder niet mijn probleem. Maar goed wil je als je iets van mij slecht vind reageer dan gewoon niet als je het op zo'n manier zegt en als je niets goed vind etc.

Er zijn inderdaad altijd mensen die het niet goed vinden maar dan nog vind ik dat je daar normaal mee moet omgaan. Ik heb mijn punt denk ik zo wel duidelijk gemaakt.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-02-2012 om 01:42:27
Als je nou enigzins normale muziek had gemaakt had ik het met je eens geweest. Je zit op een hiphop forum en dan kom je met dit. Wat jij Nederhop noemt klopt niet eens, dit is Nederhop:



Nogal anders dan van jou...
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 28-02-2012 om 10:39:48
Ben het eens met rimw, het is inderdaad respectloos hoe je dat zo zegt, dap. Iemand stelt zich open met zijn muziek.

Ik zal proberen je opbouwende feedback te geven: het klinkt alsof je hard fluistert, dat komt geforceerd over. En ik ben echt iemand die van een beat houd, maar dat is mijn verslaving. Als je op alleen een pianostuk wil flowen dan moet je van behoorlijk goede huize komen en het klinkt in mijn oren alsof je nog niet zover bent. Maar doe je ding, oefening baart kunst.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-02-2012 om 12:12:53
Politiek correct hoor, met dit op een hiphop forum komen en dan zeggen dat het nederhop heet. Dit is gewoon slecht, heel slecht. Als je dan al niet tegen mijn eerste post kan... Dat iemand zich 'open stelt met zijn muziek' wil nog niet zeggen dat je het met de mantel der liefde hoef te bedekken.
Extrovagant Gepost door Extrovagant op dinsdag 28-02-2012 om 12:55:55
Ik vind het ook niks. Bij dit onderwerp moet je, vind ik, of een naam nemen en echt op haar eigenschappen ingaan, of het een stuk abstracter verwoorden. Dit is zo simpel, zo oppervlakkig, zo vaak gedaan, zo simpel gerijmd en kut gebracht. Af en toe nog off beat ook. Dit is ook gewoon een uitgemolken kut onderwerp, daar kan je al niet origineel mee zijn.
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 28-02-2012 om 12:59:26
@dap: Hahaha, dat is zeker waar wat betreft de "mantel der liefde". Oprechte feedback is een goede zaak, maar het kwam op mij wat te kort door de bocht over.
RapItMyWayNL Gepost door RapItMyWayNL op dinsdag 28-02-2012 om 14:26:02
Ik ben geen raptalent ben pas begonnen absoluut waar
Heb nog veel te leren, heb niet dej uist apparatuur en rap maar op mijn kamertje.
Het gevoel zit er in deze sowieso wel in, alles wat ik schrijf is zelf meegmeakat beetje kut jeugd gehad maar daar gaat het niet om.

Ik bedank degene die zeggen dat ik meer moet oefenen en die respect met mij omgaan. Ben nog niet zo lang bezig sinds 2011 eigenlijk en sinds 2009 schreef ik al teksten in 2009/2010 had ik paar rare nummers maar toen nog geen baard in mijn keel. Ben nu trouwens 16. Ik heb natuurlijk ook gewono een hele eigen style en eer zijn nog wel meer nummers moet ik erbij zeggen die ik "gerapt" heb. Misschien dat je daar iets in hoort. Maarja, ik blijf gewoon oefenen en tja ik weet al dat mensen die niet van deze style houden het ook nooit mooi gaan vinden. Wat er gezegt wordt over uniek komen tja opzich vind ik hem redelijk uniek het ligt namelijk niet al te simpel met het gevoel.

Iemand die je met de vragen achterlaat na 3 jaar die je dingen belooft heeft het is niet simpel ookal klinkt het zo. Ze zegt dat het over is maar toch houd ze je dan aan het lijntje. Er zijn meerm ensen die daarover gerapt hebben maar het blijft voor mij een uiting van gevoelens.

Daarbij wil ik nog even reageren op DAB.
Jij mist volgens mij ook een groot deel want bij muziek maken komt zeker respect krijgen voor je mede mens als is dat er weinig bij commerciële rappers. Je moet andere ook respecteren met wat ze doen en proberen en het is zeker wel een vorm van Nederhop luister de eerste nummers van INB en zeg niet dat dat geen Nederhop is. Het is gewoon Nederlandes hip-hop in een hele andere style. Maar goed ik zal blijven oefenen. Toch bedankt voor je mening
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2012 @ 14:32:57 ]
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-02-2012 om 14:50:09
Ik reageer op je muziek, niet op je persoon want ik ken je niet. Ik heb het niet op mensen die tegenwoordig alles en nogwat zomaar op het internet gooien om het ons maar te laten horen en dan niet willen dat we het niks vinden. Ik zou blijven oefenen totdat andere mensen in je vrienden en kenissenkring zeggen dat het (oprrecht) tof is. Zet het dan eens op internet en kijk wat mensen er van vinden.

Dan zou ik serieus willen weten van je:
- vind je het zelf echt tof?
- waarom wil je dat wij dit horen?
RapItMyWayNL Gepost door RapItMyWayNL op dinsdag 28-02-2012 om 14:59:41
Quote:
dap schreef op 28-02-2012 @ 14:50
Ik reageer op je muziek, niet op je persoon want ik ken je niet. Ik heb het niet op mensen die tegenwoordig alles en nogwat zomaar op het internet gooien om het ons maar te laten horen en dan niet willen dat we het niks vinden. Ik zou blijven oefenen totdat andere mensen in je vrienden en kenissenkring zeggen dat het (oprrecht) tof is. Zet het dan eens op internet en kijk wat mensen er van vinden.

Dan zou ik serieus willen weten van je:
- vind je het zelf echt tof?
- waarom wil je dat wij dit horen?

Ten eerste wat moet ik met alleen maar met commentaar zonder tips.
Het staat al op youtube bijna alleen maar positieve reactie gekregen van INB fans onderandere en ben meerdere malen aangesproken.

Wat vind ik zelf tof?
Dat ik mensen heb laten huilen door mijn teksten dat ik mensen raak met mijn stem en dat ik mijn gevoelens kan uiten.
Waarom ik wil dat jullie het horen?
Naja ik wil graag mijn muziek ook met andere delen en het maakt niet echt uit bij wie.
Ik weet al wat de mensen vinden maar ik kwam op deze site om ook beetje ervaring op te doen en met andere gewoon een weg omhoog te banen en dat hoeft van mij niet eens kei hoog met platenconctract enzo. Ik ben eigenlijk net begonnen als INB hij is dan oko mijn inspiratie geweest om over mijn ervaringen te gaan rappen.

Ik vind commentaar oké begrijp me niet verkeerd het gaat om de manier waarop.
Als je gezegt had: Dit is niet mijn style en het ligt mij iets te simpel en dat soort dingen was het voor mij al goed geweest. Dan had ik gewoon een duidelijke onderbouwing. Maar goed laten we gewoon elkaar respecteren. Ik heb sowieso een andere style en jij waarschijnlijk ook en ik heb zeker respect voor je
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 28-02-2012 om 17:41:50
Iemand die je met de vragen achterlaat na 3 jaar die je dingen belooft heeft het is niet simpel ookal klinkt het zo (en je bent nu 16?

Cmon son, wees blij dat je geen kinderen heb of getrouwd was oid.

Over je track

Dit is niet mijn style en het ligt mij iets te simpel en dat soort dingen
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op dinsdag 28-02-2012 om 18:17:11
Ik kan wel lachen om dit topic.

Ik moet wel meegaan met wat andere gebruikers zeggen trouwens.

Je muziek is nu gewoon niet goed. Je hebt duidelijk te weinig ervaring met schrijven, en het onderwerp is aardig cliché. Je rapt inderdaad alsof je hard fluistert, en het klinkt geforceerd.
Je moet je open kunnen stellen voor meningen van andere mensen, ookal zijn die negatief.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2012 @ 18:26:09 ]

----------------------------------------
Hart van Gout
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op dinsdag 28-02-2012 om 20:22:02
Sluit me aan bij de meesten hier...

Sta open voor (zware)kritiek. Je bent pas 16 maar in je verdere leven zul je, hoe kut het soms ook is, hard worden afgerekend op geleverde kwaliteit en op dit moment is de kwaliteit van je track erg laag. Dit betekent niet persé dat je niet gerespecteerd wordt of dat je maar beter kunt stoppen, dit betekent simpelweg dat mensen je track kut vinden.

De manier waarop DAP (overigens volgens mij vrijwel altijd) reageert is vrij direct en recht voor z'n raap maar daardoor wel altijd eerlijk. Laat je niet opfokken door negatieve reacties, maar haal daar juist de motivatie uit om jezelf te verbeteren. Iedereen begint namelijk vrij wack.

Als ik beats uit mijn beginperiode hoor schaam ik me kapot, maar heb me aan de hand van (harde) feedback (vanaf onder andere dit forum) steeds verbeterd en zal dat op die manier blijven doen...

Waarom ik dit hele verhaal typ begrijp ik niet want ik haat typen, maar wou het je ff meegeven, ga vooral door als je je er goed bij voelt en leer van je fouten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2012 @ 20:23:35 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op woensdag 29-02-2012 om 09:41:46
Mooi stuk Flowsoof. Goed verwoord en zeker geen verspilling van het typen! Herbruikbaar lijkt me.
Flowgysch
Flow is een baas
Gepost door Flowgysch op woensdag 29-02-2012 om 23:06:52
Ik vind dit echt niks mijn mening natuurlijk doe je ding
Matglas Gepost door Matglas op zaterdag 03-03-2012 om 18:06:29
Dit is die pedo van undercover in nederland of niet? sounds the same to me
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.