Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Raising
Humor Lyrics, maar niet zonder ernst........
Gepost door Raising op zondag 04-03-2012 om 15:41:28
http://youtu.be/sOsaCltGrBc
Raising
Humor Lyrics, maar niet zonder ernst........
Gepost door Raising op zondag 04-03-2012 om 16:08:26
ik sta open voor feed back...

Dit is een algemeen onderwerp. Heb ook meer persoonlijkere teksten gemaakt.

Dit kan naast elkaar staan, wat mij betreft.
verder wil ik leren, dus brandt maar los. Aangaande techniek, flow etc.

afz Miss Mimi Kika van raising rhymes
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-03-2012 @ 16:23:26 ]
dap
038
Gepost door dap op zondag 04-03-2012 om 16:30:47
- geen flow
- kinderrijms
- geforceerd laag / hoog stemgebruik
- enorm stom onderwerp
- geen beat

Sorry maar dit is echt heel slecht, hoe oud ben je en waarom maak je in vredesnaam een sinterklaasrijm over dit?
Ivoz
Yes TheMajetsics
Gepost door Ivoz op zondag 04-03-2012 om 17:08:41
it Giet oan
haha die blijf wel hangen voor de rest denk ik dat je nogal jong bent
blijf je ding doen. oefen op betere rijmwoorden en probeer je ritme wat aan te passen
suc6
Greaza
Illuminati
Gepost door Greaza op zondag 04-03-2012 om 20:29:45
Huh, is dit serieus... damn!
Raising
Humor Lyrics, maar niet zonder ernst........
Gepost door Raising op zondag 04-03-2012 om 21:37:52
ja hallo daar, oa Dap,
jij kijk, ik heb geen underground en boze onderwerpen. Vroeger was ik op alles boos, maar dat heb ik niet meer, daarom.
Positieve rap , daar hebben veel rappers moeite mee/ hekel aan, kunnen ze niks mee, en dat snap ik dan ook wel weer. Deze is erg positief, eng gewoon....Heel nederland vind het leuk, dus het zal wel niks zijn......(in een Poll las ik dat 50% van n.l. die elfstedentocht leuk vind, dus de helft niet, maar die hoorde je niet)

Geen flow en slechte rijm, dat is info waar ik wel wat mee kan. Ik kom van de dichterskant, dus moet nog veel luisteren, leren, proberen. enzo.
Wie ik zelf heel goed vind is Sef (soms..) extince, opgezwolle.brainpower, lange frans, ( dit is het land van, zing voor me, nieuwe morgen, dit was het land van,..
Klopt het dat lange Frans en aliB niet gewaardeerd worden, door core nl hiphop?
Verder vind ik het belangrijk dat je het wel kan verstaan, anders heeft het echt geen zin, om te rappen of te luisteren.
En verder ga ik niemand nadoen, maar gewoon kijken wat er vanuit mijn eigen brain en beat te maken is.
Het valt me ook op, dat veel mensen kijken en bijna niemand iets schrijft.
ik hoef niet gespaard te worden, kom maar op.
dap
038
Gepost door dap op zondag 04-03-2012 om 22:39:51
Het onderwerp is eigelijk nog het minst erg. Het gaat mij niet om underground of boosheid, maar je rapt gewoon niet goed. Je leest je regels gewoon op zonder flow. Het is wel de bedoeling dat je maat houdt en niet zomaar willekeurig wat gaat opzeggen.

Kadee
Gepost door Kadee op zondag 04-03-2012 om 22:46:25
leer in ieder geval je tekst uit je hoofd en ga spelen met de melodie (meer/minder woorden in een zin e.d.)
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op zondag 04-03-2012 om 23:36:24
Ik begreep uit een ander topic dat je een dichteres bent, geen rapper. Dat hoor je. Geen flow. De correcte rijmschema's, dan vraag ik me af heb je iets te vertellen/boodschap/entertainment of wil je gewoon netjes rijmen. Het onderwerp raakt mij persoonlijk niet.

Maar zoals bij de elfstedentocht... de aanhouder wint, dus doe je ding.
Raising
Humor Lyrics, maar niet zonder ernst........
Gepost door Raising op maandag 05-03-2012 om 00:28:32
De elfstedentocht was actueel, vond het leuk daar op in te spelen..
Ik wil wel iets vertellen, via teksten, (heb ook meer persoonlijkere)en koos kies voor correcte rijm idd, probeer dat wat ik wil vertellen te rijmen, maar ik kan daar meer in variëren ja, want het is geen sinterklaas,. dus meer bochten en onverwachte vondsten zoeken, daar kan ik wel wat mee. Flow is denk ik kwestie van maanden oefenen.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.