Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
VirtualZoundsRDAM Gepost door VirtualZoundsRDAM op zaterdag 21-04-2012 om 20:52:12
Hallo ik ben nieuw op NLHiphop.nl, was al eens lid in 2005, maar ben alle gegevens al kwijt. Ben sinds 2005 ook bezig met produceren van muziek (voornamelijk Hip Hop, House). Sinds een jaar ben ik alweer volop bezig en wil graag weten wat jullie van de producties vinden.

Hierbij een beat gemaakt met Cubase + Reason (en wat midi apparatuur) wat wel wat heeft van Timba style, omdat ik eens zijn style wel is wilde proberen.



Tnx for watching! Ik hoor graag jullie commentaar!

Ik zal ook meer beats / demo's / tracks droppen binnenkort.

Peace

VirtualZounds
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op maandag 23-04-2012 om 13:16:05
Vet dat je hier shit post, ik luister bijna alle dingen die hier komen.

Over de beat, klinkt op zich niet verkeerd alleen die string voelt een beetje corny/gezapig(dat was toch een woord) aan.
VirtualZoundsRDAM Gepost door VirtualZoundsRDAM op maandag 23-04-2012 om 17:30:46
Quote:
FaktorTaktloos schreef op 23-04-2012 @ 13:16
Vet dat je hier shit post, ik luister bijna alle dingen die hier komen.

Over de beat, klinkt op zich niet verkeerd alleen die string voelt een beetje corny/gezapig(dat was toch een woord) aan.


Tnx Faktor, ik had geprobeerd om het wat dry te houden, maar had dat inderdaad wat warmer mogen maken.

Ik zal vandaag ongeveer 10 tracks ( wathip hop beats, misschien een projectje) gaan plaatsen bij elkaar in 1 topic peace out.
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op maandag 23-04-2012 om 17:59:15
je beats kunnen inderdaad wel wat beter, heb het idee dat het vlak klinkt, kan ook liggen aan mijn afspeelapparatuur natuurlijk, maar keep it up, lerende mensen maken dingen voortdurend beter!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.