Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
YourBeatsEnt Gepost door YourBeatsEnt op zondag 29-04-2012 om 14:32:00
https://www.youtube.com/watch?v=WiclUUy2Iwc
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op maandag 30-04-2012 om 18:51:31
Niet mijn ding... hou op zijn tijd wel van bliepjes, synthjes en padjes, maar dit is te 1 op 1. Ook 'bengt' de beat niet echt, het blijft vrij vlak...

Verder, maar dat is mijn mening, vind ik het superoninteressant om het fruityloops schermpje erbij te zien... Deel van de magie van beatmaken vind ik juist dat je niet precies weet hoe alles is gemaakt/opgebouwd.

Ben wel benieuwd naar meer van je... (volgende keer graag via soundcloud/soundclick widget of zo)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-04-2012 @ 18:52:37 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
YourBeatsEnt Gepost door YourBeatsEnt op zondag 06-05-2012 om 00:17:00
Quote:
M_V_H_1986 schreef op 30-04-2012 @ 18:51
Niet mijn ding... hou op zijn tijd wel van bliepjes, synthjes en padjes, maar dit is te 1 op 1. Ook 'bengt' de beat niet echt, het blijft vrij vlak...

Verder, maar dat is mijn mening, vind ik het superoninteressant om het fruityloops schermpje erbij te zien... Deel van de magie van beatmaken vind ik juist dat je niet precies weet hoe alles is gemaakt/opgebouwd.

Ben wel benieuwd naar meer van je... (volgende keer graag via soundcloud/soundclick widget of zo)


Ik doe dit omdat ze anders op Youtube "fake" "ripoff" etc beginnen te zeggen, alle FL producer doen dit om hierop in te gaan.

Dit is ook maar een demo, het volledige project is nog niet af wegens een gebrek aan tijd.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2012 @ 00:19:26 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.