Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op maandag 30-04-2012 om 19:00:30
Ik kom hier nu al een tijdje en ik heb verschillende hele toffe projecten voorbij zien komen op het forum. Wat ik me afvraag is hoeveel mensen hier met een muzikale achtergrond rondlopen. Daarmee bedoel ik dus muzieklessen gehad? Het bespelen van een instrument, Conservatorium etc.

Vooral naar de beatmakers hier ben ik benieuwd.

Gr. Flowsoof
----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op dinsdag 01-05-2012 om 11:20:17
ik heb 2 jaar blokfluitles gehad, een jaar gitaarles een half jaar pianoles en nog een kwartaal zangles, verder heb ik nog een cursus nootlezen en schrijven gedaan!
BusinessEmpire Gepost door BusinessEmpire op dinsdag 01-05-2012 om 11:33:07
Godszegen helemaal niks

Blessin
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 01-05-2012 om 11:47:59
Niets, heb weleens een boek gekocht, maar nooit gelezen, te saai. Kan me er wel iets bij voorstellen dat het handig is om noten te kunnen lezen, maar misschien ook weer beperkend omdat je bepaalde akkoorden niet of juist wel pakt als automatisme en niet omdat je iets voelt. Hoe dan ook, wie weet duik ik er ooit verder in.

En jij dan, Flowsoof?
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op dinsdag 01-05-2012 om 20:43:35
Nooit muziekles gehad en bespeel officieel geen instrument, kan ook geen noten lezen. Doe eigenlijk altijd maar wat zonder er al te veel over na te denken.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op dinsdag 01-05-2012 om 21:42:50
Ik heb ook nooit muziekles gehad, maar m'n pa heeft me wel de beginselen van de gitaar, banjo en ukulele geleerd vroeger, daarna ben ik het mezelf aan gaan leren. Kan geen noten lezen overigens, is in mijn optiek niet echt iets wat je nodig hebt om muziek te kunnen maken.
----------------------------------------
Hart van Gout
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.