Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Matglas Gepost door Matglas op maandag 07-05-2012 om 20:17:44
yoyo,

check hier collab met spelbreker en my.
Zou nog een refrein in komen in de break maar schiet niet echt op dus dacht; misschien hebben jullie nog suggesties voor een refrein.


En feedback op de track ofcourse (zowel totaal als mc's afzonderlijk? )


pz

ADHD Gepost door ADHD op dinsdag 08-05-2012 om 07:48:41
Spelbreker: Wel oke. Kweet niet wat het is, maar ik vind je verse gewoon totaal niet boeiend. Die laatste line over euthanasie is wel vreselijk hard, maar je hebt 'm geen eer aangedaan. Vind 't jammer dat als je topical rapt het nog steeds gevuld is met de boombap.

Matglas: Leuk versje, big up naar je perspectief van hoe men moet zijn. Wel vind ik dat je er iets meer mee had moeten doen, had een beetje het idee dat dit al is eerder op deze manier is gedaan.

Ik zou proberen te focusen op wat technischer rijmen.

Samen: Tja, Matglas zegt iets over rappers die hiphop boombap vinden en laat (of heb ik 't verkeerd) Spelbreker nou precies zo'n rapper zijn. Is het toeval of niet, daar ben ik benieuwd naar?

HARDE HARDE beat. Vocals iets te zacht.
Matglas Gepost door Matglas op dinsdag 08-05-2012 om 16:47:12
thx voor je reactie man.
Wat bedoel je met "er iets meer mee doen" klinkt een beetje vaag om er een directe aanpassing uit voort te krijgen. Misschien kan je dat toelichten?

En mijn verse gaat niet per se over boombap sowieso digg ik die boombap shit.
Meer over buitenstaanders die hiphop niet kennen maar toch hun oordeel hebben.
( "hiphop is money, click clack bang shit " )
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.